تریلر جدید Wizard with a Gun بخش Co-op را به نمایش میگذارد

منبع: پلازا

2

1402/7/21

15:35


تریلر جدید Wizard with a Gun بخش Co-op را به نمایش میگذارد

تریلر جدید Wizard with a Gun که مربوط به گیم پلی بخش کوآپ بوده نشان میدهد که گیمرها میتوانند یکدیگر را در بخش co-op احیاء کنند. این موضوع سبب خواهد شد تا دشمنان بطور کامل از زندگی پس از مرگ حراس داشته باشند.

فهرست مطالب

مشاهده تریلر در یوتیوب

اخیرا بازی Wizard with a Gun یک تریلر جدید از Galvanic Games که توسعه دهنده اش بوده دریافت نموده که این موضوع به ویژگی های بخش کوآپ اشاره داشته است. این تریلر دیدگاه سبک سندباکس آینده نگرانه Galvanic را نشان میدهد که گیمرها در بخش The Shatter گرفتار شده اند و باید با کاوشگری به دنبال جمع آوری مواد اولیه و ارتقاء برج های خود باشند.

امکان احیا و زنده نمودن شخصیت ها بسته به شرایط بازی از سوی دیگر بازیکنان امکان پذیر بوده است که این مورد به خوبی در تریلر بازی قابل رویت است. این موضوع میتواند اثرات ویرانگر دشمنان را از بین ببرد و آنها را به ترس وادار کند که از مجسمه ای حراس داشته باشند.

در این تریلر شاهد زباله های یخ زده بسیاری از قطب شمال تا دریای خشک شده خواهید بود. با جمع آوری آیتم های اولیه میتوانید پایگاه جدیدی بسازید و عملکردهای خود را گسترش دهید تا شانس بیشتری برای بقاء داشته باشید.

بازی Wizard with a Gun در تاریخ 17 اکتبر یعنی 25 مهر 1402 برای پلتفرم های Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Nintendo Switch منتشر می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو