آموزش تغییر زبان گوشی های شیائومی؛ از چینی به انگلیسی و فارسی

آموزش تغییر زبان گوشی های شیائومی؛ از چینی به انگلیسی و فارسی


منبع: پلازا

2

1402/7/23

12:25


آموزش تغییر زبان گوشی های شیائومی؛ از چینی به انگلیسی و فارسی

در این مطلب آموزش تغییر زبان گوشی شیائومی، می‌توانید طریقه انجام این کار را به صورت مرحله به مرحله بخوانید. با روش فارسی کردن گوشی شیائومی، همراه پلازا باشید.

گوشی‌های شیائومی بخش قابل توجهی از بازار ایران را در اختیار دارند. بسیاری از کاربران این گوشی‌ها نیز تمایلی به استفاده از گوشی خود با زبان انگلیسی ندارند و به دنبال آموزش تغییر زبان گوشی شیائومی به فارسی هستند. ممکن هم هست گوشی با زبان چینی روشن شده باشد و بخواهید آن را تغییر دهید. در این صورت کارتان سخت‌تر می‌شود اما غیر ممکن هم نیست. در این مطلب از پلازا، می‌خواهیم روش‌های انجام این کار را به صورت تصویری شرح دهیم تا بتوانید زبان مدنظر خود را در گوشی انتخاب و استفاده کنید.

فهرست مطالب

تغییر زبان گوشی شیائومی از چینی به فارسی؛ چگونه زبان گوشی شیائومی را انگلیسی کنیم؟

اگر گوشی را با پک چین خریداری کرده‌اید، گوشی با رام مخصوص این کشور و البته زبان چینی بالا خواهد آمد. در این صورت این احتمال وجود دارد که گوشی فاقد زبان فارسی باشد و تنها بتوانید آن را به انگلیسی تغییر دهید. در این صورت گوشی با زبان چینی به دست شما می‌رسد و تغییر دادن آن به انگلیسی مشکل‌تر است.

روش فارسی کردن گوشی شیائومی با زبان چینی مانند نسخه‌های انگلیسی است اما از آنجایی که منوها به زبان چینی هستند، ممکن است شناسایی گزینه‌ها آسان نباشد. در حقیقت شما از روی آیکون‌ها می‌توانید بخش‌های مختلف گوشی را شناسایی کنید. ابتدا به تنظیمات بروید و روی آیکون Additional Settings کلیک کنید.

روش فارسی کردن گوشی شیائومی

سپس گزینه دوم را از بالا انتخاب کنید.

طریقه تغییر زبان در گوشی شیائومی

در صفحه بعدی روی گزینه اول بزنید تا به تنظیمات زبان گوشی شیائومی دسترسی پیدا کنید.

روش فارسی کردن گوشی شیائومی

حالا زبان به انگلیسی در تنظیمات گوشی شیائومی را انتخاب کنید.

طریقه تغییر زبان در گوشی شیائومی

در صورتی که گوشی پک چین نباشد، در این قسمت می‌توانید زبان فارسی را نیز مشاهده کنید. اما گوشی‌های پک چین تنها از چند زبان معدود پشتیبانی می‌کنند که خوشبختانه انگلیسی نیز یکی از همین زبان‌ها است.

آموزش تغییر زبان گوشی شیائومی؛ چگونه زبان گوشی شیائومی را فارسی کنیم؟

در ادامه می‌توانید مراحل انجام این کار را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تغییر زبان گوشی پوکو از انگلیسی به فارسی نیز مانند مراحل زیر است.

1. ابتدا تنظیمات Settings را باز کنید و به تنظیمات اضافی Additional settings بروید.

آموزش تغییر زبان گوشی شیائومی به فارسی

2. در مرحله دوم Languages & input و Languages را انتخاب کنید.

آموزش تغییر زبان گوشی شیائومی به فارسی

3. زبانی را که می‌خواهید به عنوان زبان جدید تنظیم کنید انتخاب کنید.

طریقه عوض کردن زبان در موبایل شیائومی

پس از انتخاب زبان فارسی، می‌توانید از گوشی در این زبان استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب با آموزش طریقه تغییر زبان گوشی شیائومی همراه شما بودیم. همانطور که گفته شد، گوشی‌های پک چین شیائومی فاقد زبان فارسی هستند و شما تنها می‌توانید زبان آن‌ها را توجه به مراحل بالا، به انگلیسی تغییر دهید. اما اگر پک جهانی خریداری کرده باشید، می‌توانید از زبان فارسی در گوشی استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو