20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی


منبع: تیپ زا

2

1402/7/24

19:30


20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی 20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی : ما فقط استایل هایی را ارائه می دهیم که امیدواریم آنها را دوست داشته باشید. اگر تصمیم به خرید از طریق ایده های ما بدون هیچ هزینه ای برای شما داشته باشید پس تا پایان همراه ما باشید. اگر به […]

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی : ما فقط استایل هایی را ارائه می دهیم که امیدواریم آنها را دوست داشته باشید. اگر تصمیم به خرید از طریق ایده های ما بدون هیچ هزینه ای برای شما داشته باشید پس تا پایان همراه ما باشید.

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

اگر به دنبال لباس‌های غیررسمی  شیک هستید که به راحتی کنار هم قرار گیرند این لباس‌های کاری را دوست خواهید داشت!

آیا در پوشیدن لباس های یکسان برای مهمانی بارها و بارها با مشکل مواجه شدید و به دنبال الهام گرفتن برای اینکه چگونه برای دفتر خود بهتر لباس بپوشید هستید؟ سپس شما در جای مناسب هستید! ما لیستی از 25 لباس غیر رسمی بسیار شیک را گردآوری کرده ایم که برای اکثر مهمانی ها عالی هستند.

این لباس‌ها مناسب مجالس غیر رسمی هستند، و در حالی که برخی از آن‌ها نسبتا محافظه‌کار هستند در عین حال به اندازه‌ای مناسب هستند که از آن‌ها خسته نخواهید شد.

می‌توانید آن‌ها را با کفش‌های پاشنه بلند و تخت بپوشانید و اگر کارتان نیاز به پوشیدن آن‌ها دارد یک کت کتانی بپوشید برای راحتی شم ما لباس‌هایی را در طرح‌های رنگی مختلف و همچنین لباس‌های کار با دامن، شلوار و لباس قرار داده‌ایم.

بهترین لباس‌های کژوال شیک که باید امتحان کنید:

1 استایل شیک پاریسی

شلوارهای گشاد یکی از ملزومات کمد لباس کار شما هستند که می‌توان آن‌ها را به طرق مختلف طراحی کرد ما عاشق ترکیب شلوارهای مات‌رنگ، با تاپ بدون آستین یقه بلند و کت‌های شیک هستیم.

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

2. بلیزر + شلوار 

با یک شلوار دوخت سفید و یک تاپ و کت مشکی ظاهری مینیمال که همیشه خیره کننده به نظر می رسد تک رنگ شوید!

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

بیشتر بخوانید: 20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

3. پیراهن راه راه + شلوار گشاد

پیراهن راه راه مورد علاقه خود را با یک شلوار گشاد سفید بپوشید تا ظاهری آسان و پیچیده داشته باشید برای راحتی بیشتر یک جفت کفش ورزشی با رنگ خنثی به این لباس ست کنید.

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

4. رنگ بژ

یک پیراهن سفید و یک شلوار دوخت مشکی یک گزینه کلاسیک هستند و می‌توانید با یک ظاهر طراحی شده بازی کنید تا یک حس خاص به آن ست کنید.

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

5. سایه های قهوه ای

همانطور که هوا سردتر می شود رنگ های قهوه ای در کمد لباس کار شما ضروری است  درست مانند سایه های قهوه ای که در این ظاهر غیر رسمی کسب و کار خیره کننده تصویر شده است.

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

بیشتر بخوانید: 20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

6. ژاکت کوتاه + ژاکت بلند

رنگ سبز خاکی را ست کنید تا کمی رنگ به یک لباس تک رنگ ببخشید بعلاوه یک کت شلواری برای همه اقلام کار شما بدون توجه به لباس شما ضروری است!

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

7. دامن میدی سفید

ما ظاهر فوق‌العاده شیک یک دامن میدی متناسب با پیراهن دکمه‌دار را دوست داریم با اکسسوری‌های مشکی برای اطمینان از ظاهری صیقلی و ظریف به پایان برسانیم.

20 استایل کژوال شیک برای مهمانی غیررسمی

8. استایل با رنگ خاکستری 

از پوشیدن لباس های خنثی نترسید مانند این ظاهر تمام خاکستری با یک ژاکت و شلوار گشاد!

استایل با رنگ خاکستری

9. دامن ماکسی مشکی + ژاکت

دامن‌های ساتن در تمام طول سال جذاب هستند  فقط در ماه‌های پاییز و زمستان با یک پلیور ست کنید.

استایل با رنگ خاکستری

10. Blue style

سرمه ای یک جایگزین عالی برای مشکی کلاسیک در یک لباس غیر رسمی است فقط کافی است آن را با رنگ های خاکستری ترکیب کنید تا ظاهر کاری پیچیده داشته باشید.

Blue style

11. تمام مشکی

با یک جفت شلوار فاق بلند مشکی، یک پیراهن ساتن مشکی و اکسسوری‌های مشکی، زیبایی تونال و مینیمالیستی را انتخاب کنید.

تمام مشکی

12. بلیزر بژ + شلوار 

کت بلیزر بژ یکی از ملزومات کمد لباس شماست و می توان آن را به طرق مختلف طراحی کرد به عنوان مثال آن را با شلوار گشاد سفید و یک پلیور رنگ ست کنید تا ظاهری زیبا در پاییز داشته باشید.

بلیزر بژ + شلوار 

13. سیاه و سفید

یک پیراهن دکمه دار سفید بپوشید تا کمی رنگ به یک لباس ساده و تمام مشکی ست کنید و در روزهای ابری شما را گرم نگه دارید.

بلیزر بژ + شلوار 

14. دامن ساتن + یقه اسکی ترمه

ما عاشق ترکیب بافتی یک ژاکت ترمه مخملی و یک دامن ساتن مجلل هستیم! به علاوه رنگ های بژ گرم در تمام طول سال شیک به نظر می رسند در حالی که اکسسوری های مشکی ظاهری پیچیده را تضمین می کنند.

دامن ساتن + یقه اسکی ترمه

15. قهوه ای و مشکی

مشکی و قهوه ای ترکیب رنگی است که ما فقط آن را دوست داریم! شلوار و ژاکت قهوه ای با تاپ و اکسسوری های مشکی کاملاً ست می شود.

قهوه ای و مشکی

16. شلوار گشاد + ژاکت بدون آستین

ژاکت‌های بدون آستین بسیار شیک هستند و می‌توان آن‌ها را با یک شلوار با کمر بلند و دوخت برای ظاهری شیک و بدون دردسر درآورید.

شلوار گشاد + ژاکت بدون آستین

17. کفش کتانی تمام مشکی 

اگر می‌خواهید در تمام طول روز فوق‌العاده راحت باشید از اضافه کردن یک جفت کفش ورزشی به ظاهر غیررسمی کسب‌وکار خود نترسید! فقط یک جفت را انتخاب کنید که مکمل رنگ های لباس شما باشد.

18. بلیزر

لایه های پایه مینیمالیستی مانند یک تاپ سفید و شلوار سفید را انتخاب کنید تا واقعاً کت کتانی طرح دار خود را به تکه ای از لباس خود تبدیل کنید.

بلیزر

19. رنگ قهوه ای

اکسسوری‌هایی با رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید تا کمی گرما به یک ظاهر غیررسمی تک رنگ ست کنید و با بافت نیز بازی کنید مانند این ژاکت بافتنی و کیف دستی چرم بافت.

رنگ قهوه ای

20. ژاکت کش باف پشمی  + شلوار جین

شلوار جین راسته در حال حاضر بسیار شیک است و ما ست این شلوار جین مشکی را با یک تی شرت سفید و یک ژاکت کش باف پشمی سایز بزرگ برای ایجاد یک لباس کژوال دنج دوست داریم برای ظاهر جذاب مینیمالیستی اکسسوری مشکی را انتخاب کنید.

ژاکت کش باف پشمی  + شلوار جین

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همچنین شما میتوانید با کلیک برروی انواع لباس های غیر رسمی و کژوال برای خانم ها این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو