تقابل جذاب قلعه نویی و کی روش | تقابل مخالف، موافق ها، قلعه نویی محکوم به برد

3

1402/7/25

17:50


تقابل جذاب قلعه نویی و کی روش | تقابل مخالف، موافق ها، قلعه نویی محکوم به برد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

امشب در حالی دو تیم ایران و قطر مقابل هم قرار خواهند گرفت که کارلوس کیروش بعد از سال ها حضور روی نیمکت تیم ملی، مقابل شاگردان سابقش قرار خواهد گرفت.

خیلی از بازیکنان فعلی تیم ملی در زمان کیروش برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدند و به نوعی به او مدیون هستند. با این حال کیروش دشمنانی هم در تیم ملی دارد که اصلا از او خاطره خوبی ندارند. محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده نمونه بارز این افراد هستند که با وجود اینکه اولین بار توسط کیروش به تیم ملی دعوت شدند، ولی اصلا رابطه خوبی با او ندارند. شجاع با وجود اینکه با کیروش مشکلات قدیمی داشت و سال ها به تیم ملی دعوت نمی شد، در جام جهانی قطر به تیم ملی دعوت شد و کیروش او را به جام جهانی برد. شجاع با وجود اینکه بسیار آماده بود، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی در جام جهانی را به دست نیاورد و در هر ۳ بازی تیم ملی نیمکت نشین بود.

در مورد کنعانی زادگان اوضاع کمی متفاوت است. این بازیکن در دوره قبلی حضور کیروش حتی به مهره فیکس تیم ملی در جام ملت های آسیا تبدیل شده بود و ارتباط خوبی بین آن ها وجود داشت. با این حال او هم مثل دوست صمیمی اش شجاع، جایی در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی نداشت و حضور ۴۵ دقیقه ای در نیمه دوم بازی با انگلیس تنها سهم کنعانی از جام جهانی بود. 

این دو بازیکن که سال قبل در قطر بازی می کردند، بعد از انتخاب کیروش به عنوان سرمربی تیم ملی قطر، چند بار همدیگر را در دوحه دیدند ولی بدون برخورد خاصی از کنار هم عبور کردند تا مشخص شود رابطه بین آن ها درست شدنی نیست. حالا این دو ستاره تیم ملی این فرصت را دارند تا در بازی امشب تیم ملی مقابل قطر، خودشان را به کیروش ثابت کنند./خبرورزشی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو