آموزش تصویری ساخت آواتار اینستاگرام

آموزش تصویری ساخت آواتار اینستاگرام


منبع: پلازا

5

1402/7/26

13:23


آموزش تصویری ساخت آواتار اینستاگرام

با ساخت آواتار اینستاگرام می‌توانید از یک تصویر جداگانه و کارتونی برای پروفایل خود در بخش دایرکت و یا استوری استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه درست کردن آواتار در اینستا آشنا شویم.

با اضافه شدن قابلیت آواتار به اپلیکیشن‌های تحت مالکیت متا، از جمله اینستاگرام، شما می‌توانید یک تصویر کارتونی و شبیه به خودتان ایجاد و از آن تصویر در این برنامه‌ها استفاده کنید. می‌توانید از آواتار در صفحه چت یا حتی به‌عنوان تصویر پروفایل استفاده کنید. اما چگونه آواتار اینستاگرام بسازیم؟ در صورتی که با این قابلیت آشنایی ندارید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب پلازا قصد داریم به آموزش ساخت آواتار خود در اینستاگرام بپردازیم.

فهرست مطالب

نحوه ساخت آواتار در اینستاگرام

قابلیت ساخت آواتار در اینستا ابتدا در کشورهای آمریکا و بریتانیا در دسترس قرار گرفت ولی حالا در تمامی کشورها قابل دسترسی است. البته برای دسترسی به این ویژگی تنها باید از اپلیکیشن اینستا در اندروید یا iOS استفاده کنید و نمی‌توانید با نسخه تحت وب به آن دسترسی پیدا کنید.

برای درست کردن آواتار ابتدا اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید. در پروفایل روی گزینه Edit Profile بزنید. در صفحه باز شده گزینه Edit picture or avatar را انتخاب کنید.

درست کردن آواتار در اینستاگرام

از پنجره باز شده در پایین صفحه، زبانه سمت راست را انتخاب و برای ایجاد آواتار کارتونی در Instagram روی گزینه Create avatar بزنید.

درست کردن آواتار در اینستاگرام

در صفحه بعدی باید ابتدا رنگ پوست آواتار خود را انتخاب و سپس روی Next بزنید.

آموزش درست کردن آواتار اینستاگرام

سپس مدل مو آواتار را انتخاب و مجددا روی Next بزنید.

ساخت آواتار اینستاگرام

در صفحه بعدی می‌توانید رنگ مو را نیز انتخاب کنید.

پس از انتخاب رنگ مو دوباره روی Next بزنید. حالا می‌توانید فرم صورت مدنظرتان را انتخاب کنید.

مراحل ساختن آواتار در اینستاگرام

پس از کلیک روی Next در مرحله آخر می‌توانید لباس آواتار خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. همچنین با انتخاب گزینه More personalization می‌توانید به گزینه‌های اضافی برای شخصی‌سازی آواتار، مثل تغییر اندازه بینی، رنگ چشم‌ها و غیره هم دسترسی پیدا کنید.

چگونه آواتار اینستاگرام بسازیم

با کلیک روی Done، مراحل ساختن آواتار در اینستاگرام به پایان می‌رسد و آوتار شما به سرورهای برنامه آپلود خواهد شد. پس از اتمام این فرایند، روی Next بزنید.

آموزش درست کردن آواتار اینستاگرام

حالا دوباره به صفحه ویرایش پروفایل برخواهید گشت. در اینجا می‌بینید که آواتار شما در بالای صفحه قرار گرفته است. برای این که آواتار را به تصویر پروفایل خود اضافه کنید، ابتدا روی Edit profile picture or avatar بزنید و پس از انتخاب زبانه آواتار، گزینه Add to profile picture را فعال کنید.

درست کردن آواتار در اینستاگرام

با انتخاب گزینه Edit avatar نیز می‌توانید آواتار را ویرایش کرده یا آن را حذف کنید.

نحوه استفاده از آواتار در پیام‌ها و استوری

پس از درست کردن آواتار در اینستاگرام، برنامه به‌صورت خودکار یک پک استیکر از آواتار شما برایتان ایجاد خواهد کرد. این پک در بخش پیام‌های دایرکت و همچنین استیکرهای استوری قابل دسترسی خواهد بود.

ساخت آواتار اینستاگرام

کافی است به بخش استیکر مراجعه کرده و استیکر آواتار مدنظر خودتان را برای استفاده در استوری یا پیام‌ها، انتخاب کنید.

سوالات متداول

1. چگونه آواتار خود را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

ابتدا به پروفایل رفته و روی Edit Profile کلیک کنید. سپس از بالای صفحه گزینه Edit profile picture or avatar را انتخاب و در پنجره باز شده زبانه سمت راست را انتخاب کنید. حالا روی Edit avatar بزنید و تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.

2. آواتار اینستاگرام کجا ذخیره می شود؟

آواتارهای اینستاگرام قابلیت ذخیره ندارند و فقط در بخش استوری و چت‌ها مثل یک استیکر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب خواندید، ساخت آواتار اینستاگرام فرایند بسیار ساده‌ای دارد. شما با طی کردن مراحل بالا می‌توانید ظرف مدت کوتاهی آواتار مدنظر خودتان را ساخته و از آن در تصویر پروفایل استفاده کنید. همچنین اینستاگرام یک پک استیکر نیز از آواتار شما برایتان ایجاد و در دسترس قرار می‌دهد. نظر شما در مورد قابلیت درست کردن آواتار در اینستاگرام چیست؟ آیا از آن استفاده می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو