آخرین وضعیت بازی لغو شده سپاهان | AFC معضل تصمیم گیری برای سپاهان دارد

4

1402/7/27

16:48


آخرین وضعیت بازی لغو شده سپاهان | AFC معضل تصمیم گیری برای سپاهان دارد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 ویندرسو جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت درباره آخرین وضعیت دیدار سپاهان برابر الاتحاد عربستان سخن به میان آورد.

او گفت: ما تصمیم گرفتیم که جهانگیر بیگلری رئیس کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و بندر الحمیدانی عضو عربستانی این کمیته را به خاطر  جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه شائبه ای از کمیته رای گیری درباره بازی سپاهان و الاتحاد کنار گذاریم. کاملا طبیعی است هر شخصی که به نوعی به دو باشگاه پیوند داشته باشد از کمیته تصمیم گیری کنار گذاشته شود.

 روز گذشته مجمع فوق‌العاده کنفدراسیون فوتبال آسیا  با حضور مجازی جانی اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.یکی از موضوعات مهم این نشست، انتخاب اعضای کمیته‌های انضباطی آسیا بود که در این جلسه  جهانگیر بیگلری از ایران به‌عنوان رئیس جدید کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره رای نهایی دیدار الاتحاد و سپاهان گفت: کمیته انضباطی در شرایط کنونی در حال بررسی مدارک و مستندات موجود است. فعلا زمان اعلام رای نهایی را نمی دانم. یک کمیته مستقل در حال بررسی این موضوع است و هیچ مسئولی در صادر شدن این رای دخالت ندارد.

دیدار سپاهان و الاتحاد قرار بود که در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان برگزار شود که در نهایت تیم عربستانی حاضر نشد وارد زمین شود./همشهری آنلاین

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو