ماجرای اخراج دوهفته ای آل کثیر از سپاهان!

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/4

12:35


ساعدنیوز: یکی از نکات عجیب پس از اعلام فهرست سپاهان قبل از تقابل با استقلال غیبت آل کثیر بود.

ماجرای اخراج دوهفته ای آل کثیر از سپاهان!

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، این در حالی بود که مورایس با اتخاذ تصمیمی شوکه کننده از ملی‌پوشانش در ترکیب اصلی مصاف با استقلال خوزستان استفاده نکرده بود و در روزی که رامین رضائیان، محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی به شدت جای خالی‌شان در فاز تهاجمی سپاهان احساس می‌شد، خبری از عیسی آل‌کثیر هم نبود.

این موضوع کنجکاوی اهالی فوتبال و به ویژه رسانه‌ها را به همراه داشت و آنها به دنبال دلیل خط خوردن عیسی آل‌کثیر از فهرست تیم بودند، اما سپاهان باشگاهی بسته به شمار می‌رود که خبرها و به ویژه خبرهای منفی از دیوارهای آن به ندرت عبور می‌کند و اگر اتفاق مشابه این روزها در استقلال و پرسپولیس رخ داده بود، خیلی زود همه در جریان چند و چون و جزئیات ماجرا قرار می‌گرفتند.

به همین دلیل ماجرای قهر و غضب مورایس از بازی سپاهان و پرسپولیس تا دیدار استقلال خوزستان و سپاهان در اهواز مخفی ماند و پس از اعلام فهرست این مسابقه بود که رسانه‌های مختلف به آن پرداختند.

اما ابعاد جدیدتر ماجرا اینکه عیسی آل‌کثیر به همین دلیل پس از دیدار برابر پرسپولیس از تمرینات گروهی دور بوده و به صورت انفرادی کارش را دنبال کرده، تا آخرین تصویری که از این مهاجم جنوبی با پیراهن زرد سپاهان ثبت شده، ناراحتی مفرطش در رختکن پس از بازی برابر پرسپولیس و بی‌قراری خاص او به خاطر بازی نکردن باشد.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سرشناس سپاهانی‌ها در دوران بلند حرفه‌ای خود در رختکن باشگاه‌های درجه اول دنیا نظیر رئال مادرید، چلسی و اینترمیلان حضور داشته و با تعدادی از پرآوازه‌ترین ستاره‌های دنیا از کریستیانو رونالدو گرفته تا جان تری، لمپارد، خاویر زانتی، زلاتان ابراهیموویچ و ... کار کرده و مربی‌ای نیست که احتمالا از این مسئله جا خورده باشد؛ بنابراین بلافاصله پس از واکنش عیسی به نیمکت نشینی پس از بازی پرسپولیس که البته هنوز هم مشخص نیست که دقیقا چگونه و به چه صورت ابراز شده، مجوز حضور او را در تمرینات لغو کرده و این مهاجم به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

وقتی در این مورد با مدیران سپاهان تماس گرفتیم، حاضر نشدند کوچک‌ترین اطلاعاتی در این زمینه بدهند، اما در نهایت یکی از آنها اینطور به این موضوع واکنش نشان داد: «مسائلی وجود داشته، اما قرار است با برگزاری یک جلسه سوء‌ تفاهم ایجاد شده میان مورایس و عیسی آل‌کثیر حل شود.»

بازیکنان سپاهان

عیسی آل‌کثیر که در هفته‌های پایانی فصل گذشته حسابی به کار سرخپوشان پایتخت آمد، در فصل جدید به دلیل مشکلات مربوط به سقف قرارداد و همینطور مسائل حاشیه‌ای تحت تاثیر سایر مهره‌های هجومی و اسم و رسم‌دار طلایی‌پوشان اصفهانی قرار گرفته، ولی در همین حین به خوبی توانسته توانایی‌های خود را در بازی دوستانه برابر زنیت، دیدار برابر صنعت نفت و حضور چند دقیقه‌ای برابر آلمالیق و ثبت دومین دبل با پیراهن سپاهان نشان بدهد، تا سپاهانی‌ها همچنان برای حفظ او تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند. حسن دیگری که حضور عیسی در اردوی سپاهان داشته، خلع سلاح کردن پرسپولیس در بخش هجومی بوده و بی‌شک مهم‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی در فصل جدید داشتن مهاجم تمام‌کننده و زهرداری مثل عیسی آل‌کثیر به شمار می‌رود. با تمام این‌ها اما مورایس نشان داده با بازیکنی که طبق اصول و چارچوب تیمی او رفتار نکند، سرسازگاری ندارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو