معرفی انیمیشن قهرمان کوچک (Everyone’s Hero) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی انیمیشن قهرمان کوچک (Everyone’s Hero) ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/7/30

19:25


معرفی انیمیشن قهرمان کوچک (Everyone’s Hero) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن قهرمان کوچک یکی از کارتون‌های پرطرفدار در ژانر کمدی است که در سال 2006 منتشر شد. برای آشنایی بیشتر با انیمیشن Everyone’s Hero تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کارتون قهرمان کوچک یک فیلم انیمیشنی آمریکایی به کارگردانی کریستوفر ریو (Christopher Reeve)، دانیل سنت پیر (Daniel St. Pierre) و کالین برادی (Colin Brady) است. ژانر کارتون قهرمان کوچک کمدی، ماجراجویی و ورزشی است و آخرین کارگردانی کریستوفر ریو قبل از مرگش بود. انیمیشن قهرمان کوچک با صداپیشگی جیک تی آستین (Jake T. Austin)، راب رینر (Rob Reiner)، ویلیام اچ میسی (William H. Macy)، ریون سیمونه (Raven-Symoné) و ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg)، توسط IDT Entertainment در تورنتو تولید شد و بخش‌هایی از ساخت آن به عهده استودیوی Reel FX Creative بود.

تاریخ اکران انیمیشن قهرمان کوچک 15 سپتامبر 2006 برابر با 24 شهریور 1385 است و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و با بودجه 35 میلیون دلاری، 16.6 میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورد. مدت زمان انیمیشن قهرمان کوچک 1 ساعت و 27 دقیقه است. این انیمیشن همچنین آخرین فیلم دانا ریو (Dana Reeve) قبل از مرگش در مارس 2006 بود و این اثر به او و همسرش کریستوفر ریو که کارگردانی فیلم را بر عهده داشت، تقدیم شد. در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن Everyone’s Hero 2006 می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن قهرمان کوچک

ژانر کارتون قهرمان کوچک

خلاصه کارتون قهرمان کوچک به این صورت است که داستان جوانی به نام یانکی اسلوتر را روایت می‌کند. یانکی یک پسر جوان ورزشکار است که به خوابگاه می‌رود. در یک روز عادی، توپ بیسبال محبوب تیم محبوبش “نیویورک یانکیز” به طرز معجزه‌آسایی به دست او می‌رسد و به دلیل خواسته‌ی یانکی برای بازگرداندن توپ به تیمش، او تصمیم می‌گیرد به ماجراجویی برود.

در این سفر، یانکی با دوستان جدیدش، یک گوریل به نام داربی و یک دختر کوچک به نام مارتی مواجه می‌شود. آن‌ها برای پیدا کردن توپ بیسبال به سفری در طول آمریکا می‌روند و در این مسیر، با افرادی همچون بابی، بازیکن بیسبال حرفه‌ای و رئیس بانک بدجنسی به نام ناب آلوچارد روبرو می‌شوند. اگر دوست دارید آشنایی بیشتری با موضوع کلی این انیمیشن داشته باشید، تریلر انیمیشن Everyone’s Hero را مشاهده کنید.

بازیگران انیمیشن قهرمان کوچک

تاریخ اکران انیمیشن قهرمان کوچک

انیمیشن قهرمان کوچک در 5 مارس 2013 برابر با 14 اسفند 1391 به صورت بلوری منتشر شد و در انحصار فروشگاه‌های Walmart است. این انیمیشن برای اولین بار در دیزنی پلاس در 7 مه 2021 برابر با 17 اردیبهشت 1400 در کانادا و ایالات متحده نمایش داده شد و قبل از آن در HBO Max در دسترس بود. صداپیشگی این انیمیشن بسیار فوق العاده است و در ادامه با هنرپیشه های کارتون قهرمان کوچک آشنا خواهید شد.

جیک تی آستین در نقش یانکی ایروینگ

انیمیشن قهرمان کوچک

جیک تورانزو آستین سیمانسکی متولد ۳ دسامبر ۱۹۹۴ برابر با ۱۲ آذر ۱۳۷۳ که به عنوان جیک تی آستین شناخته می‌شود، یک بازیگر آمریکایی است. وی از سن هفت سالگی به عنوان یک بازیگر کودک شروع به فعالیت کرد و برای نقش مکس روسو در سریال دیزنی «جادوگران از میدان ویورلی» و نقش صداپیشگی دیگو در سریال «انیمیشنی نیکلودئون» شناخته شد.

آستین همچنین بازیگر اصلی بود که نقش یسوع فاستر را در سریال خانوادگی درام با نام «پرورشگاهی‌ها» بازی کرد. فیلم‌هایی که آستین در آن‌ها حضور داشته شامل «هتل برای سگ‌ها»، «شب سال نو»، «ریو» و «فیلم اموجی» است.

راب رینر در نقش اسکروی

کارتون قهرمان کوچک

رابرت راینر متولد ۶ مارس ۱۹۴۷ برابر با ۱۵ اسفند ۱۳۲۵ یک بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. به‌عنوان یک بازیگر، راینر ابتدا با نقش مایکل میتهد اشتیویک در یک سیتکام به نام «همه در خانواده» شهرت خود را به دست آورد که این بازی برای او دو جایزه امی برای بهترین بازیگر در نقش مکمل به همراه داشت. رابرت راینر در خانواده‌ای یهودی در منطقه برانکس نیویورک به دنیا آمد. پدر او استل راینر بازیگر و مادرش کارل راینر کمدین، بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان مشهوری بود.

ووپی گلدبرگ در نقش دارلین

انیمیشن Everyone's Hero

کارین الین جانسون متولد ۱۳ نوامبر ۱۹۵۵ برابر با ۲۲ آبان ۱۳۳۴ که به عنوان ووپی گلدبرگ شناخته می‌شود، یک بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی است. او یکی از ۱۸ هنرمند بود که جایزه EGOT را کسب کرده‌اند که شامل دریافت جایزه امی، جایزه گرمی، جایزه اکادمی و جایزه تونی است. در سال ۲۰۰۱، او جایزه Mark Twain برای بهترین کمدی آمریکایی را دریافت کرد.

گلدبرگ کار خود را در سال ۱۹۸۳ با نمایش خود به نام «نمایش شبح» آغاز کرد که از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۵ اجرا شد. او برای ضبط این نمایش، جایزه گرمی بهترین آلبوم کمدی را به دست آورد. او در سال ۱۹۸۵ با نقش سلی، یک زن تحت ظلم در جنوب، در فیلم درام تاریخی استیون اسپیلبرگ به نام «رنگ بنفش»، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در فیلم درام را به دست آورد.

رابین ویلیامز در نقش ناپلئون کراس

بررسی انیمیشن قهرمان کوچک

رابین مک‌لورین ویلیامز در تاریخ  ۲۱ ژوئیه ۱۹۵۱ برابر با ۳۰ تیر ۱۳۳۰ متولد شد و در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۱۴ برابر با ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ درگذشت. او بازیگر و کمدین آمریکایی بود که به خاطر مهارت‌های امپروویزاسیونی و تنوع گسترده شخصیت‌هایی که به شکل لحظه‌ای ایجاد می‌کرد و در فیلم‌ها، درام‌ها و کمدی‌ها به تصویر می‌کشید، به عنوان یکی از بزرگترین کمدین‌های تمام زمانه شناخته می‌شود.

وی تعداد زیادی از جوایز را دریافت کرد که شامل جایزه اکادمی، دو جایزه امی برای تلویزیون، شش جایزه گلدن گلوب، دو جایزه اتحادیه بازیگران صفحه نمایش و پنج جایزه گرمی است. پدرش، رابرت فیتزجرالد ویلیامز، مدیر ارشد در بخش لینکلن مرکوری فورد بود. مادرش، لوری مک‌لورین، سابقه‌داری از میسیسیپی بود و جد پدربزرگ او سناتور و فرماندار میسیسیپی، آنسلم جی مک‌لورین بود.

ویلیام اچ میسی در نقش چپی مگینیس

معرفی انیمیشن Everyone's Hero 2006

ویلیام هال میسی جونیور متولد ۱۳ مارس ۱۹۵۰ برابر با ۲۲ اسفند ۱۳۲۸، یک بازیگر آمریکایی است. حضور او در فیلم‌های کوچک و مستقل سبب ساختن یک کارنامه کاری فوق العاده شد، اما او همچنین در فیلم‌های بزرگ نیز حضور داشته است. برخی از نقش‌های برجسته او شامل «فارگو»، «هواپیمای نیروی هوایی یک»، «شب‌های بوگی»، «مگنولیا»، «پارک ژوراسیک ۳» و «وکیل لینکلن» است.

میسی دو جایزه امی و چهار جایزه اتحادیه بازیگران صفحه نمایش را دریافت کرده است، در حالی که بازی او در فارگو نامزدی برای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را به او داد. از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱، او فرانک گالاگر، یکی از شخصیت‌های اصلی در «بی‌شرم»، نسخهٔ شوتایم از سریال تلویزیونی بریتانیایی را ایفا کرد.

دیگر بازیگران کارتون قهرمان کوچک عبارتند از:

  • برایان دنهی (Brian Dennehy) در نقش بیب روث
  • ریون سیمونه (Raven-Symoné) در نقش مارتی بروستر
  • مندی پتینکین (Mandy Patinkin) در نقش استنلی ایروینگ
  • فارست ویتاکر (Forest Whitaker) در نقش لونی
  • دانا ریو (Dana Reeve) در نقش امیلی ایروینگ
  • رابرت واگنر (Robert Wagner) در نقش آقای رابینسون

نمرات کارتون قهرمان کوچک

نمرات کارتون قهرمان کوچک

نقد انیمیشن قهرمان کوچک توسط منتقدان و طرفداران، نمرات متوسط رو به پایینی را به همراه داشت. انیمیشن Everyone’s Hero از سایت Imdb نمره 5.7 از 10، از سایت Rotten Tomatoes نمره 41 از 100 و از سایت Metacritic نمره 51 از 100 را دریافت کرد. در ادامه به بررسی انیمیشن قهرمان کوچک توسط برخی از منتقدان می‌پردازیم.

New York Daily News / جک ماتیوس: 75

هر کس در صنعت هنر فعالیت می‌کند باید یک برگ برنده از خود به جای بگذارد. کارتون قهرمان کوچک همان برگ برنده است.

Baltimore Sun / کریس کالتنباخ: 58

انیمیشن قهرمان کوچک تقریبا با هر استانداردی احمقانه است. کمی پایه‌گذاری در واقعیت و تلاش بیشتر برای اجتناب از موضوعات پیش پا افتاده، می‌توانست این انیمیشن را برای همه، نه فقط برای جوانان، سرگرم‌کننده و الهام‌بخش کند.

San Francisco Chronicle / پیتر هارتلاب: 50

این یک فیلم انیمیشنی عجیب است، زیرا به نظر می‌رسد که به طور خاص برای تماشاگران بسیار قدیمی سینما طراحی شده تا آن را با استانداردهای خود ببینند.

Variety / جو لیدون: 50

هر کسی می‌تواند خود را به عنوان شخصیت اصلی این انیمیشن تصور کند و قهرمان خود باشد.

The Hollywood Reporter / کرک هانیکات: 50

این انیمیشن سرگرم‌کننده است، اما لزوماً خوب نیست، زیرا در شکاف بین نیت خوب و داستان سرایی نادرست قرار می‌گیرد.

The A.V. Club / تاشا رابینسون: 25

کارتون قهرمان کوچک یک از اثر کم عمق و بی‌معنا برای کودکانی است که نمی‌توانند بسیاری از موارد بی‌معنای آن را زیر سوال ببرند، اما آیا واقعاً بچه‌های جوان این انیمیشن را دوست خواهند داشت؟

کلام آخر

مدت زمان انیمیشن قهرمان کوچک

انیمیشن Everyone’s Hero یکی از انیمیشن‌های قدیمی است که در کودکی خود خاطرات زیادی با آن داریم. صرف نظر از نمرات و نقدهایی که دریافت کرده است، می‌توانید به دانلود انیمیشن Everyone’s Hero 2006 بپردازید و برای کودک خود آن را پخش کنید. این انیمیشن شاید برای افراد نوجوان و بزرگسال جذابیتی نداشته باشد، اما برای کودکان خردسال سرگرم‌کننده خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو