نبردهای هوایی مهیج در تریلر سریال Masters of the Air

منبع: گیمفا

2

1402/8/19

09:01


به تازگی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس تریلری را برای سریال Masters of the Air منتشر کرده است.

نبردهای هوایی مهیج در تریلر سریال Masters of the Air

به تازگی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس تریلری را برای سریال Masters of the Air منتشر کرده است.

سریال «اربابان آسمان» جدیدترین اثر به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ و تام هنکس به شمار می‌رود که به نحوی ادامه راه سریال Band of Brothers و The Pacific به شمار می‌رود و داستانی از جنگ جهانی دوم را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد.

این سریال تازه شبکه اچ‌بی‌او ۹ قسمت دارد و به تازگی نیز سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس تریلری را برای آن منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این سریال داستان صدمین گروه بمباران را دنبال می‌کند که بمباران‌های خطرناکی را بر فراز آلمان نازی انجام می‌دهند و با شرایط سرد، نبود اکسیژن و وحشت محض نبرد در ارتفاع ۲۵۰۰۰۰ فوتی در آسمان دست و پنجه نرم می‌کنند.

این سریال بهای عاطفی و روانی پرداخته شده توسط این مردان را نشان می‌دهد،‌ مردانی که به نابودی آلمان نازی کمک کردند. برخی از آن‌ها سرنگون و اسیر شدند و برخی دیگر نیز مجروح یا کشته شدند. برخی نیز خوش‌شانس بودند و به خانه‌هایشان بازگشتند. صرف نظر از سرنوشت هر کدام از آن‌ها، ضایعه‌ای برای همه آن‌ها به وجود آمده است.

آستین باتلر، کالوم ترنر، آنتونی بویل، نیت من، برندن کوک و تعدادی دیگر از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «اربابان آسمان» نقش‌آفرینی می‌کنند، سریالی که بر اساس کتابی نوشته دونالد ال میلر ساخته شده است.

دو قسمت ابتدایی سریال «اربابان آسمان» در تاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شوند و قسمت‌های بعدی نیز به صورت هفتگی عرضه خواهند شد.

منبع: hollywoodreporter

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو