بیوگرافی میثم درویشان پور | زندگی شخصی، کارنامه هنری، حواشی و حقایق زندگی او

بیوگرافی میثم درویشان پور | زندگی شخصی، کارنامه هنری، حواشی و حقایق زندگی او


منبع: پلازا

4

1402/8/4

13:05


بیوگرافی میثم درویشان پور | زندگی شخصی، کارنامه هنری، حواشی و حقایق زندگی او

میثم درویشان پور یکی از استندآپ کمدین کارهای مرد ایرانی است که تا کنون فعالیت‌های درخشانی در زمینه‌های هنری داشته است و در ادامه این مقاله قصد داریم به سراغ بیوگرافی میثم درویشان پور برویم.

میثم درویشان‌ پور متولد ۲۹ فروردین 1360، یک استدآپ کمدین مطرح شده از طریق برنامه‌ رامبد جوان است. در شهر قزوین به دنیا آمده و با موسیقی فعالیت خود را شروع کرد و با حضور در برنامه خنداننده شو و کسب رتبه اول بسیار مشهور شد.

بازی میثم درویشان‌پور در برنامه خندوانه به عنوان یکی از جوانان با استعداد و موفق در این برنامه بسیار مورد توجه قرار گرفت. او در سال ۱۳۹۲ وارد دنیای تلویزیون شد و در برنامه خندوانه نقش مهمی را داشت. با استفاده از مهارت‌های بازیگری خود، میثم درویشان‌پور توانست شخصیت خود را در میان تماشاگران تلویزیون محبوب کند.

او در این برنامه با همکاری رامبد جوان توانست ارزش بالایی را به جامعه‌ی هدف تلویزیون بدهد. این تجربه در برنامه خندوانه، به میثم درویشان‌پور کمک کرد تا به عنوان یک بازیگر موفق شناخته شود و همکاری با بازیگرانی مانند رامبد جوان، محمد بحرانی، احسان کرمی و امیرعلی نبویان ارزشمندترین تجارب حرفه‌ای او را بهبود بخشد.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی میثم درویشان پور

  • نام و نام خانوادگی: میثم درویشان پور
  • تاریخ تولد: 29 فروردین 1360
  • محل تولد: قزوین
  • سن میثم درویشان پور: 43 سال
  • وضعیت تاهل میثم درویشان پور: متاهل
  • صفحه اینستاگرام میثم درویشان پور: meysam.darvishanpour

زندگی نامه میثم درویشان پور

زندگی نامه میثم درویشان پور

در این بخش به زندگی نامه میثم درویشان پور می‌پردازیم که تا الان با او آشنا شده‌ایم. اکنون زندگی خصوصی میثم درویشان پور را بررسی می‌کنیم.

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره‌ی میثم درویشان‌پور وجود ندارد. اما درمورد زندگی خصوصیش باید بدانید که در سال ۱۳۸۹ با شخصی بنام لیدا ازدواج کرد و در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۶، همزمان با اجرایش در برنامه “خندوانه”، همسر میثم درویشان پور پسری به نام پندار را به دنیا آورد.

میثم درویشان‌پور، هنرمندی است که از طریق اینستاگرام با مخاطبان خود در ارتباط است. او بیش از 195,681 نفر را در اینستاگرام دنبال می‌کند و بیش از 466 نفر را دنبال می‌کند. تاکنون، میثم بیش از 409 پست را در اینستاگرام منتشر کرده است. فعالیت او در اینستاگرام از تاریخ 1395/09/15 آغاز شده است و برای اولین پستش بیش از 2,524 لایک و 70 نظر دریافت کرده است.

زندگی شغلی میثم درویشان پور

زندگی شغلی میثم درویشان پور

در ادامه توجه شما را جلب می‌کنیم به زندگی کاری آقای درویشان‌پور که برای برخی از طرفداران او جالب است.

میثم در برنامه “خنداننده شو” شرکت کرد و از میان ۱۰۰ نفر شرکت کننده، جزء ۲۰ نفر برگزیده شد و در این برنامه به رقابت با دیگر شرکت کنندگان تحت نظر اشکان خطیبی، مربی خود، پرداخت.

بعد از مراحل مختلف مسابقه و با آراي مردم، میثم درویشان‌پور و مجید افشاری به عنوان دو نفر نهایی به فینال راه یافتند. این دو نفر در سالن کنسرت برج میلاد با حضور ۱۳۰۰ نفر، اجرای آخر خود را در فینال داشتند و در نهایت میثم درویشان‌پور به عنوان برنده اولین فصل برنامه “خنداننده شو” معرفی شد.

“خنداننده شو” بخشی از برنامه تلویزیونی “خندوانه” است که به معرفی استندآپ کمدین‌های جوان و با استعداد ایرانی می‌پردازد. این مسابقه برای انتخاب بهترین استند‌آپ کمدین ایران از میان مردم برگزار شد. اجرای فینال میثم درویشان‌پور شباهت زیادی به کمدین مشهور ایرانی-سوئدی، آقای ماز جبرانی داشت. این موضوع با تحسین ماز جبرانی در شبکه‌های اجتماعی خود همراه بود.

با شهرت و استعدادی که داشت، آقای درویشان‌پور بعنوان یک گوینده کمدین وارد رادیو شد. او در برنامه “تهران من” در رادیو تهران به همراه ویدا بزرگی به اجرای برنامه پرداخت. همچنین، میثم درویشان‌پور در کارگاه‌های هنری اشکان خطیبی تجربه نمایشنامه خوانی را نیز بدست آورد و در حال حاضر بیشتر به عنوان استندآپ کمدین فعالیت می‌کند و کنسرت‌های خنده‌محور برگزار می‌کند.

جوایز و افتخارات میثم درویشان پور

جوایز و افتخارات میثم درویشان پور

آقای درویشان‌پور تا کنون بجز برنده شدن در برنامه خنداننده شو رامبد جوان هیچ جایزه‌ای را دریافت نکرده است.

حواشی میثم درویشان پور

حواشی میثم درویشان پور

به علت تازه معروف شدن میثم درویشان‌پور و حضور کمش در فضای مجازی هیچ گونه شایعه‌ای برای او وجود ندارد.

حقایق پنهان میثم درویشان پور

حقایق پنهان میثم درویشان پور

میثم درویشان‌پور فعالیت هنری خود را با موسیقی آغاز کرد و در ابتدا گیتار می‌زد. در حال حاضر نیز به طور نیمه حرفه‌ای پیانو را نیز می‌نوازد. او صدای خوبی دارد و گاهی برای خودش می‌خواند.

آلبوم عکس‌های میثم درویشان‌پور

کلام آخر

ما در این مقاله بیوگرافی میثم درویشان پور را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. میثم بازیگر محبوبی است که اثر ماندگاری را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. نظر شما درباره این هنرپیشه چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو