معرفی کامل فیلم هتل + بازیگران و زمان پخش در شبکه نمایش خانگی + تیزر فیلم

منبع: زیت نت

2

1402/8/5

10:29


فیلم ایرانی : فیلم هتل یکی از پر مخاطب ترین و پربیننده ترین فیلم های ساخته شده در سال ۱۴۰۲…

معرفی کامل فیلم هتل + بازیگران و زمان پخش در شبکه نمایش خانگی + تیزر فیلم

فیلم ایرانی : فیلم هتل یکی از پر مخاطب ترین و پربیننده ترین فیلم های ساخته شده در سال ۱۴۰۲ می باشد که با استقبال بی نظیری از سوی دوستداران فیلم های کمدی رو به رو شده است. فیلم سینمایی هتل ساخته مسعود اطیابی از کارگردانان معروف فیلم های کمدی و همچنین تهیه کنندگی محمد شایسته است که از ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ اکرانش در سینماها شروع شده و هم اکنون نیز در حال نمایش از تمامی سینماهای کشور می باشد. در این فیلم بازیگران بسیاری به ایفای نقش پرداخته اند که در ادامه با آنها آشنا می شویم. فیلم های کمدی در این سال ها جزو جدایی ناپذیر زندگی مردم ایران بوده است. این فیلم یک کمدی مفرح و روایتی از یک هتل پر ماجرا می باشد که باعث ایجاد لحظاتی شاد برای دوستداران این سری از فیلم ها می باشد.

معرفی کامل فیلم هتل + بازیگران و زمان پخش در شبکه نمایش خانگی + تیزر فیلم

بازیگران فیلم هتل

در این فیلم بازیگرانی به نام و معروفی همچون : پژمان جمشیدی – محسن کیایی – ریما رامین فر – صدف اسپهبدی – مه لقا باقری – رضا نیکخواه – مریم وحیدزاده – جواد پولادی – سام نوری به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان این فیلم :

در خلاصه داستان این فیلم نیز آمده است که : « کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم؟!» داستان درباره اتفاقاتی در یک هتل است که پس از ورود ناخوانده ۲ مرد و ۴ زن در آن رخ می‌دهد. این فیلم قصه یک هتل پرماجرا را پس از ورود دو مرد و چهار زن ناخوانده روایت می‌کند.

مسعود اطیابی کیست:

سیدمسعود اطیابی متولد ۱ مهر ۱۳۴۳ در گلپایگان، کارگردان و مدیر تولید ایرانی است. او فارغ‌التحصیل دوره مدیریت تولید از موسسه آموزش عالی سوره است. اطیابی فعالیت فیلمسازی را از سال ۱۳۶۴ با فیلمبرداری از جبهه های جنگ آغاز کرد اما امروزه به عنوان یکی از پولسازترین کمدی‌سازان ایرانی شناخته می‌شود. فیلم‌های کمدی او همیشه با استقبال گیشه مواجه شده‌اند. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «تگزاس»، «خروس جنگی»، «انفرادی»‌ و «دینامیت» ‌اشاره کرد.

فیلم هتل

پوستر فیلم هتل

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو