فضای ابری نامحدود سامسونگ برای همه؛ قابلیت جذاب غول کره‌ای برای تمام برندها

منبع: تکراتو

4

1402/8/5

12:42


فضای ابری نامحدود سامسونگ قابلیتی‌ست که قرار است برای تمامی برند‌ها از سوی این شرکت کره‌ای ارائه شده و در دسترس تمامی کاربران قرار گیرد.

فضای ابری نامحدود سامسونگ برای همه؛ قابلیت جذاب غول کره‌ای برای تمام برندها

فضای ابری نامحدود سامسونگ قابلیتی‌ست که قرار است برای تمامی برند‌ها از سوی این شرکت کره‌ای ارائه شده و در دسترس تمامی کاربران قرار گیرد.

ما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم که در آن هر چیز از پول تا خاطراتمان در گوشی‌های هوشمندمان ذخیره می‌شود. اما گاهی اوقات نیاز داریم این اطلاعات را به یک مکان امن منتقل کنیم، حتی اگر فقط برای مدتی باشد. در اینجا سرویس ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage) به کمک ما می‌آید. شرکت‌هایی مانند اپل، گوگل و مایکروسافت ذخیره‌سازی ابری را با پرداخت هزینه‌ای ارائه می‌دهند. هرچند هزینه‌ها همیشه بالا نیستند، اما هنوز می‌توانند آزاردهنده باشند. سامسونگ اکنون قرار است به تمام کاربران خود ذخیره‌سازی ابری نامحدود را به صورت رایگان ارائه دهد. با این حال، هنوز یک مشکل برای فضای ابری نامحدود سامسونگ وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فضای ابری نامحدود سامسونگ

سامسونگ ذخیره‌سازی ابری نامحدود را ارائه می‌دهد، اما این یک جایگزینی برای یک سرویس واقعی ذخیره‌سازی ابری نیست. سامسونگ، بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان، قصد دارد این عنوان را با فروش ۲۵۰ میلیون گوشی جدید در سال ۲۰۲۴ حفظ کند. با این حال، برای رسیدن به این موفقیت، آن‌ها باید رضایت کاربران را در اولویت قرار دهند و آن را به دست آورند. به همین منظور، طرح بعدی این شرکت ارائه ذخیره‌سازی ابری نامحدود به کاربران است. این سرویس، با نام “ذخیره‌سازی ابری موقت”، به کاربران ذخیره‌سازی نامحدود تا ۳۰ روز را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، این سرویس به صورت انحصاری برای کاربران سامسونگ نیست؛ هر کسی می‌تواند از این سرویس استفاده کند که هیچ محدودیتی جز ۱۰۰ گیگابایت برای هر فایل ندارد. این پیشنهاد تمام انواع داده‌ها را شامل می‌شود، از جمله صدا، ویدئو، اسناد و حتی فایل‌های خصوصی در پوشه امن. سامسونگ تضمین می‌کند که اطلاعات بارگذاری شده تا ۳۰ روز از تاریخ بکاپ اولیه به صورت ایمن ذخیره خواهند شد.

فضای ابری نامحدود سامسونگ

با این حال، این سرویس شگفت‌انگیز همراه با یک مشکل مهم است. قطعا بسیاری از شما هنگام شنیدن درباره ذخیره‌سازی ابری نامحدود به دنبال استفاده از این سیستم بوده‌اید. با این حال، مهم است به شما یادآوری کنیم که این یک سرویس مانند آی‌کلود نیست و کاملاً رایگان است. اگر به هر نحوی توانایی بازیابی داده‌های پشتیبان خود را در ۳۰ روز نداشته باشید، تمام فایل‌های شما بطور دائم حذف خواهند شد و قابل بازیابی نخواهند بود. بنابراین، اگر کسی قصد دارد از این سرویس به جای وان درایو استفاده کند و به دنبال ذخیره‌سازی ابری رایگان است، باید از ابتدا محتاط باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فضای ابری نامحدود سامسونگ چیست؟ نظرات خورد را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو