صفر تا صد تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر با کمترین هزینه

صفر تا صد تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر با کمترین هزینه


منبع: پلازا

3

1402/8/7

09:22


صفر تا صد تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر با کمترین هزینه

یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکارها برای تبدیل ارز دیجیتال به وجه نقد و انجام پرداخت‌ها، تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر است. اگر با چنین اصطلاحاتی آشنایی نداشته باشید به محض شنیدن این فرایند تبدیل، سوال “هات ووچر چیست؟” برای شما ایجاد شود. هات ووچر در اصل نوعی کارت اعتباری است که مشابه سایر دبیت کارت‌ها بوده و برای انجام پرداخت‌های الکترونیکی و نقل و انتقالات ارزی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

اما متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی کنونی ایران، عملیات تبدیل یا فروش پرفکت مانی در ایران با برخی محدودیت‌ها همراه است. به همین ترتیب ایرانیانی که قصد استفاده از خدمات سرویس پرفکت مانی و تبدیل آن به هات ووچر دارند بایستی از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی استفاده کنند. با خواندن این مطلب از پلازا می‌توانید با صرف کمترین هزینه و همچنین در زمان کم، پرفکت مانی خود را به هات ووچر تبدیل کنید.

فهرست مطالب

راهنمای تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر در ایران با سریع ترین و کم هزینه ترین روش

نحوه تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

تعداد زیادی از افرادی که قصد تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر را دارند؛ با این سوال مواجه می‌شوند که چگونه می‌توان حساب معمولی پرفکت مانی را به ووچر پرفکت مانی تبدیل کرد؟ برای انجام این کار کافی است تا به حساب خود در پلتفرم پرفکت مانی مراجعه کرده و از طریق منو، روی گزینه برداشت کلیک کنید. بعد از کلیک روی این گزینه، پنجره‌ای ظاهر می‌شود که در آن گزینه ووچر الکترونیکی (e-Voucher) وجود دارد؛ با انتخاب این گزینه شما می‌توانید فرایند تبدیل پرفکت مانی به ووچر را انجام دهید.

اما برای انتقال اعتبار یا همان مبلغ مورد نظر خود از حساب پرفکت مانی به هات ووچر باید از صرافی‌های معتبر ایرانی (سایت‌های پرداخت ارزی) کمک بگیرید. برای تبدیل حساب پرفکت مانی به ووچر آن حتما نیازی به احراز هویت نبوده و به راحتی می‌توان این فرایند را انجام داد.

معرفی سیستم پرداخت بین‌المللی پرفکت مانی و مزایای آن

پلتفرم پرفکت مانی، محبوب‌ترین سیستم پرداخت در سراسر جهان است. با ثبت نام و عضویت در این پلتفرم افراد از نقاط مختلف دنیا می‌توانند به راحتی انواع امورات بانکی خود اعم از انتقال یا برداشت پول، انجام تراکنش‌های مختل، خرید از فروشگاه‌های خارجی و… را انجام دهند. در مقاله پرفکت مانی چیست سرویس‌ها و امکانات این پلتفرم را به صورت کامل و جامع بررسی کرده‌ایم.

هات ووچر چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید برای بسیاری از شما در رابطه با چیستی هات ووچر و کاربرد آن سوالات متعددی پیش بیاید. در حقیقت هات ووچر همان ووچر پرفکت مانی بوده و شبیه کارت‌های اعتباری است. قبل از اینکه در مورد چگونگی تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر صحبت کنیم، بهتر است ابتدا در مورد کاربردها و مزیت‌های این ووچر کارت شما را آشنا کنیم.

هات ووچر نوعی کارت اعتباری است که حاوی کد 49 رقمی است و پیشوند شماره آن نیز با USD آغاز می‌شود. این نوع کارت‌های مجازی به ازای هر بار استفاده کد فعال‌سازی 10 رقمی منحصربه‌فردی را در اختیار دارنده خود قرار می‌دهند؛ به همین دلیل از امنیت بسیار بالایی در برابر هکرها و کلاهبرداران برخوردار هستند. اصلی‌ترین تفاوت ووچر پرفکت مانی با سایر کارت‌های اعتباری این است که اصلا این دبیت کارت وجود خارجی ندارد.

هات ووچر چیست؟

ویژگی ها و مزایای استفاده از هات ووچر

پرفکت مانی با هات ووچر چه تفاوتی دارد؟

یکی از خدمات منحصربه‌فرد پلتفرم پرفکت مانی، عرضه دبیت کارت انحصاری یا همان ووچر پرفکت مانی به کاربران خود است. هات ووچر تمامی امکانات و قابلیت‌های یک کارت اعتباری را داشته و امنیت بیشتری دارد. با بهره‌گیری از این خدمت ویژه پرفکت مانی می‌توانید از هر جای دنیا به حساب‌های شخصی یا بیزینسی در بستری کاملا امن و مطمئن مبلغ مورد نظر خود را واریز کنید. بر خلاف پرفکت مانی، برای استفاده از امکانات ووچر آن نیازی به افتتاح حساب و ارائه اطلاعات خاصی نیست.

کاربرد‌های تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر، برای کاربران کاربردهای بسیار زیادی دارد. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای داشتن ووچر پرفکت مانی، انجام پرداخت و واریز بدون محدودیت است. در مقایسه با سایر کارت‌های اعتباری، شما می‌توانید به صورت نامحدود با مبلغ مورد نظر خود ووچر ایجاد کرده و از آن استفاده کنید. با استفاده از ووچر پرفکت مانی می‌توانید مشکل محدودیت ارزی خود در سفرهای خارجی را برطرف کنید. به زبانی ساده‌تر، در مواقعی که شما نیاز به وجه نقد زیادی برای سفر به کشورهای مختلف را دارید؛ با تهیه هات ووچر می‌توانید به راحتی این محدودیت را برطرف کنید.

مزایای استثنائی تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

با تبدیل حساب کاربری پرفکت مانی خود به هات ووچر می‌توانید از قابلیت‌های جدید و نامحدودی در زمینه پرداخت ارزی بهره‌مند شوید. از مهم‌ترین مزیت‌های تبدیل Perfect Money به هات ووچر می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ووچر پرفکت مانی بهترین و سریع‌ترین گزینه برای واریز مستقیم وجه
  • انجام واریزی‌ها با بالاترین سرعت ممکن
  • پرداخت هزینه محصولات خریداری شده به صورت اینترنتی و حضوری
  • ارسال ووچر پرفکت مانی به صورت هدیه به دیگران
  • امکان مبادله ارزهای دیجیتال یا وجه نقد
  • فاقد تاریخ انقضا بودن ووچر پرفکت مانی
  • پرداخت هزینه خدمات دریافت شده از هتل، اقامتگاه و…
  • امکان تبدیل هات ووچر به ارزهای واقعی همچون دلار، یورو و…

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر که کمتر کسی از آن خبر دارد؛ قابلیت حفظ ارزش وجه در گذر زمان است. در واقع به علت اینکه هات ووچرها تاریخ انقضا ندارند، شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت نوسانات ارزی، ارزش موجودی خود در ووچر را حفظ کنید. همچنین شما با تبدیل کردن بخشی از اعتبار حساب خود در پرفکت مانی به ووچر، می‌توانید کنترل و نظارت بیشتری روی پرداخت‌ها و تراکنش‌ها داشته باشید.

پرداخت بدون کارمزد با هات ووچر

بر خلاف تصور عموم، شما با تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر در واقع می‌توانید در هزینه‌های جانبی خود صرفه‌جویی کنید. به عبارتی، انجام انواع تراکنش‌ها با این نوع کارت اعتباری فاقد هرگونه کارمزد جانبی است. به همین ترتیب تبدیل پرفکت مانی به ووچر آن برای افرادی که روزانه حجم بالایی از تراکنش‌ها را انجام می‌دهند مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

اعتبار بین‌المللی هات ووچر

هات ووچر پرفکت مانی مانند خود این سیستم، شهرت و اعتبار جهانی دارد، به گونه‌ای که شمار زیادی از شرکت‌ها و صرافی‌های معتبر این نوع دبیت کارت را به رسمیت می‌شناسند. با تبدیل پرفکت مانی به ووچر، می‌توانید از تمامی مزیت‌های این کارت اعتباری استفاده کرده و بدون محدودیت خاصی در سفرهای خارجی به راحتی ووچر را به پول رایج کشور مقصد تبدیل کنید!

راهنمای کامل تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر در ایران

همان طور که دانستید، برای تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر لزوما نیازی به احراز هویت نیست. این فرایند بسیار ساده بوده و برای انجام آن کافی است تا به یکی از سایت‌‌های معتبر پرداخت ارزی (صرافی‌های ایرانی) مراجعه کنید. البته تمامی افراد به غیر از ایرانیان می‌توانند به صورت مستقیم این فرایند را انجام دهند؛ اما ایرانیان به علت وجود تحریم‌ها، برای تبدیل واحد ارز حتما باید از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی استفاده کنند.

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

با مراجعه به سایت های پرداخت ارزی معتبر می توانید در کمترین زمان هات ووچر با مبلغ مورد نظر خود را تهیه کنید.

مراحل تبدیل پرفکت مانی به ووچر از طریق مراکز خدمات ارزی

برای اینکه بتوانید از طریق سایت‌های پرداخت ارزی یا همان صرافی‌های ایرانی پرفکت مانی خود را به هات ووچر تبدیل کنید باید اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ثبت نام و عضویت در سایت
  2. انتخاب خدمات پرفکت مانی از منوی سایت
  3. ثبت سفارش تبدیل پرفکت مانی به ووچر
  4. ارسال مدارک مورد نیاز به سایت
  5. صبر کردن تا زمان تایید مدارک
  6. وارد کردن میزان ارز
  7. پرداخت هزینه هات ووچر و کارمزد سایت
  8. دریافت هات ووچر بین 1 الی 3 روز کاری

کارمزد تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی که در تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر باید به آن توجه داشته باشید؛ بحث کارمزد است. کارمزد تبدیل پرفکت مانی به ووچر آن بسته به نوع سایت ایرانی که توسط آن این فرایند صورت می‌گیرد، متفاوت است. اما به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر حساب پرفکت مانی شما از نوع وریفای نشده باشد، بایستی کارمزدی حدود 1.99 درصد را بپردازید. در غیر این صورت یعنی وریفای بودن حساب پرفکت مانی کارمزد به 0.5 درصد کل مبلغ تراکنش کاهش خواهد یافت.

آیا می‌توان هات ووچر را به ارزهای دیجیتال تبدیل کرد؟

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای هات ووچر، قابلیت تبدیل آن به ارزهای دیجیتال و سایر ارزهای واقعی است! البته لازم به ذکر است که این قابلیت تنها در صرافی‌های آنلاین و معتبر و همچنین بدون نیاز به احراز هویت ارائه می‌شود. برای تبدیل هات ووچر خود به ارز دیجیتال اولین کاری که باید انجام دهید؛ پیدا کردن صرافی معتبر ایرانی است. در تعداد زیادی صرافی‌های معتبر ایرانی قابلیت تبدیل ووچر به انواع ارزهای دوج کوین، شیبا اینو، بیت کوین و… وجود دارد.

سوالات متداول

در مسیر تبدیل پرفکت مانی به ووچر ممکن است شما هم مانند خیلی از افراد با برخی سوالات متداول مواجه شوید. به همین خاطر قصد داریم در ادامه به برخی از مهم‌ترین این سوالات را به همراه پاسخ آن‌ها بپردازیم.

آیا فرایند تبدیل هات ووچر به ریال ایران قابل انجام است؟

بله، برای تبدیل هات ووچر خود به واحد پول ایران کافی است تا به صرافی‌های معتبر ایرانی مراجعه کنید.

اصلی‌ترین تفاوت بین هات ووچر و پرفکت مانی کدام است؟

اصلی‌ترین تفاوت ووچر با پرفکت مانی، در انجام تراکنش‌ها با سرعت و امنیت بیشتر است.

ووچر پرفکت مانی با هات ووچر چه تفاوتی دارد؟

تنها تفاوت بین ووچر و هات ووچر پرفکت مانی این است که هات ووچر دارای کد 49 رقمی است، در حالی که ووچر حاوی کد 16 رقمی است. همچنین با استفاده از هات ووچر نیازی به پرداخت کارمزد برای تراکنش‌ها نیست!

سخن پایانی

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر چگونه انجام می‌شود؟ این سوالی است که ما در مطالب بالا در راستای ارائه پاسخ کامل به آن به توضیحات دقیقی پرداختیم. می‌توان نتیجه گرفت که هات ووچر در مقایسه با ووچر پرفکت مانی و حتی حساب اصلی پرفکت مانی مزیت‌های بیشتری داشته و برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی مناسب‌تر است. اما همواره فرایند تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر در ایران محدودیت‌های خاص خود را دارد؛ در حال حاضر بهترین راهکار برای برطرف کردن این محدودیت‌ها بهره‌گیری از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی معتبر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو