پریانکا چوپرا: مجبور بودم با رحم اجاره ای بچه‌دار شوم!

پریانکا چوپرا: مجبور بودم با رحم اجاره ای بچه‌دار شوم!


منبع: خبرنما

2

1402/8/8

11:02


وقتی پریانکا چوپرا و نیک جوناس خبر تولد دخترشان، مالتی ماری را، از طریق رحم اجاره‌ای در سال 2022 به اشتراک گذاشتند، با واکنش‌های غیرقابل توجیهی مواجه شدند. اما دلیل این کار او چیست؟

پریانکا چوپرا: مجبور بودم با رحم اجاره ای بچه‌دار شوم!

وقتی پریانکا چوپرا و نیک جوناس خبر تولد دخترشان، مالتی ماری را، از طریق رحم اجاره‌ای در سال 2022 به اشتراک گذاشتند، با واکنش‌های غیرقابل توجیهی مواجه شدند.

تولد دختر پریانکا چوپرا از طریق رحم اجاره ای

چوپرا بعداً ضرورت پزشکی خود را برای رحم اجاره‌ای فاش کرد و در برابر کسانی که او را مورد انتقاد و قضاوت قرار می‌دادند، ایستاد.

با وجود مواجهه با چالش‌های متعدد، آنها در کنار هم ماندند

با وجود مواجهه با چالش‌های متعدد، آنها در کنار هم ماندند  - پریانکا چوپرا

داستان عاشقانه پریانکا چوپرا و نیک جوناس غیرقابل انکار است. داستان آنها از زمانی شروع شد که جوناس در سال 2016 جسارت به خرج داده و به این بازیگر و مدل هندی پیام داد. او ایده ملاقات را در پیام بیان کرده و گفته بود: “چند تا از دوستانم به من گفتند که باید تو را ببینم. نظر خودت چیه؟” با کمال تعجب، این پیام ساده باعث ایجاد ارتباط شد و آنها به مدت 6 ماه به رابطه ادامه دادند.

علیرغم شکاف سنی قابل توجه (چوپرا، 41، و جوناس، 31)، تفاوت جغرافیایی، تعلق زمینه‌های فرهنگی کاملا متفاوت و برخی چالش‌های دیگر عشق و تعهد آنها از بین نرفت. پریانکا در مصاحبه ای در مورد اختلاف سنی شان گفت: “من ثبات می‌خواستم و تا زمانی که در اولین قرار ملاقات با او بیرون رفتم به نیک اعتماد کافی نداشتم. ما تمام شب را با هم گذراندیم و فهمیدم شوهرم فردی کاملا بالغ است. او ثبات کافی دارد.”

این زوج پس از چندین سال رابطه، تصمیم به ازدواج گرفتند

آنها در سال 2018، عقد کردند و در ژانویه 2022، ورود اولین فرزند خود، مالتی را که از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمد جشن گرفتند. 100 روز اولیه زندگی مالتی در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان سپری شد، اما ماه می، او ‌توانست به والدینش در خانه بپیوندد.

پس از افشای موضوع رحم اجاره‌ای، بسیاری از مردم از پریانکا انتقاد کردند

پس از افشای موضوع رحم اجاره‌ای، بسیاری از مردم از پریانکا انتقاد کردند

پریانکا چوپرا وقتی با اظهارنظرهایی در مورد انتخاب رحم جایگزین برای مادر شدن روبرو شد، فاش کرد که این تصمیم از نظر پزشکی ضرورت داشته است. او در مصاحبه ای با صراحت توضیح داد که با چالش‌های پزشکی مواجه شده است و از اینکه در موقعیتی قرار گرفته که این مسیر را انتخاب کرده ابراز قدردانی کرد. او افزود: “فردی که فرزندمان را به دنیا آورد بسیار سخاوتمند، مهربان، دوست داشتنی و بامزه بود و ماه‌ها از این هدیه گرانبها برای ما نگهداری کرد.”

چوپرا در پاسخ به انتقادات در مورد رحم اجاره‌ای گفت: «شما من را نمی‌شناسید، نمی‌دانید من چه چیزهایی را پشت سر گذاشته‌ام. و اینکه نمی‌خواهم سابقه پزشکی خود یا دخترم را رسانه‌ای کنم، به شما این حق را نمی‌دهد که برای خودتان داستان بسازید!»

او تبدیل به یک مادر محافظ شد

چوپرا تأکید کرد که چگونه در طول سال‌ها نسبت به انتقادها مقاوم شده است. «اما وقتی درباره دخترم صحبت می‌کنند خیلی دردناک است. من می‌گویم، «او را از این موضوعات دور نگه دارید.» نمی‌دانید وقتی دست‌های کوچکش را می‌گرفتند چه حسی داشتم به ویژه وقتی سعی می‌کردند رگ‌هایش را پیدا کنند.

او درباره سلامتی دخترش صحبت کرد

او درباره سلامتی دخترش صحبت کرد

مالتی ۳ ماه زودتر از موعد مقرر به دنیا آمد. او آنقدر کوچک بود که پریانکا چوپرا که در هنگام تولدش حضور داشت، او را کوچکتر از دستش توصیف می‌کند. این نوزاد ظریف و آسیب پذیر باید به بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان در کالیفرنیا منتقل می‌شد و تقریباً سه ماه در آنجا ماند. در این دوران چالش برانگیز، چوپرا اعتراف کرد که مطمئن نبوده آیا دخترش بر این چالش‌های اولیه غلبه خواهد کرد یا خیر.

پریانکا چوپرا و نیک جوناس تنها افراد مشهوری نیستند که رحم اجاره ای را برای افزایش اعضاء خانواده خود انتخاب کرده اند. برخی از شناخته شده ترین چهره‌های دنیای سرگرمی که این مسیر را نیز دنبال کرده اند عبارتند از: نیکول کیدمن، سارا جسیکا پارکر، لوسی لیو و بسیاری دیگر.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو