بیوگرافی نیکول والاس بازیگر جذاب نقش نوآ در فیلم اشتباه من

بیوگرافی نیکول والاس بازیگر جذاب نقش نوآ در فیلم اشتباه من


منبع: آرگا

1

1402/9/12

11:10


نیکول والاس بازیگر جوان اسپانیایی است که در فیلم سینمایی اشتباه من با نقش نوآ مقابل دوربین می رود. این مطلب را به مرور بیوگرافی نیکولاس والاس بازیگر جوان اسپانیایی اختصاص می دهیم.

نیکول والاس از بازیگران و خواننده های محبوب و پرطرفدار اسپانیایی است که نام اولیه او موقع تولد نیکول آلخاندرا والاس دل باریو بوده است. وی در بیست و دوم ماه مارس سال ۲۰۰۲ در مادرید- اسپانیا به دنیا آمده است و مشغول به فعالیت بازیگری شده است. البته وی خوانندگی هم انجام می دهد. شاخص ترین اثر او که موجب به شهرت و محبوبیت رسیدن وی گردید. در این مطلب شما را با بیوگرافی نیکول والاس آشنا می کنیم.

زندگینامه نیکول والاس همراه با عکس

نگاهی به بیوگرافی نیکول والاس

نیکول والاس در بیست و دوم ماه مارس سال ۲۰۰۲ در مادرید اسپانیا به دنیا آمده است. او از هنرپیشه های اسپانیایی می باشد که در فیلم سینمایی اشتباه من ایفای نقش داشته و اتفاقا بیشترین سهم شهرت و محبوبیتش را مدیون همین نقش آفرینی خود است. پدر وی اصالتی آمریکایی دارد که خود او اما در اسپانیا به دنیا آمده و اسپانیایی می باشد. دوران کودکی نیکولاس با آواز و نواختن پیانو و ویولا گذشت، وی بالای هشت سال به رقاصی مشغول بوده و تحصیلاتش پیش از دانشگاهش را در یکی از برترین و معتبرترین مدرسه های مادرید به پایان برده است. کلوئی خواهر بزرگ وی نیز از نویسندگان، کارگردانان و عکاسان است.

زندگینامه نیکول والاس هنرپیشه جوان

مرور زندگی شخصی و حرفه ای نیکول والاس

مرور بیوگرافی نیکول والاس بازیگر جذاب اسپانیایی

مرور بیوگرافی نیکول والاس بازیگر محبوب اسپانیایی

وی در دوران تحصیل به بازی در سریال اجتماعی، نمایش تئاتر، رقص رغبت زیادی داشته و هم اکنون هم علاوه بر تحصیلات آکادمی به هنرپیشگی هم مشغول می باشد. نیکولاس غیر از عقد یک قرارداد با برند معروف به اسم آرمانی در نقش مدل، هم اکنون با ماهنامه آمریکایی مد زنان هم هارپرز بازار همکاری می نماید. والاس فعالیتش در عرصه هنرپیشگی را در ۲۰۰۸ شروع کرد، او وقتی شش سال داشت در فیلمی کوتاه به اسم «برداشتن» حضور یافت و پس از آن خودش را وقف تحصیلاتش نمود تا بعد از یک فاصله زمانی ۹ ساله ای دوباره توانست در فیلمی کوتاه حضور یابد. در ۲۰۱۷ هم این هنرمند در یک فیلم کوتاه (به مدت زمان چهار دقیقه) در قامت تهیه کننده و نویسنده حضور یافت و یکسال پس از این نقش آفرینی بود که توسط بورخا در سریالی به اسم «اسکام اسپانیا» برگزیده گردید. او با بازی در این سریال در سال های (۲۰۱۸ – ۲۰۲۰) موفق شد توانایی های خود را به عنوان یک بازیگر به خوبی به نمایش گذاشته و تاییده مردم و منتقدین را به ننفع خود جلب نماید.

زندگینامه نیکول والاس همراه با عکس

از بازی های نیکولاس که موجب مشهور و محبوب شدن وی گردید؛ بازی در شخصیت نورا گریس در سریال نوجوان اسپانیایی می باشد، در فصلی که ویری و نورا در آن ایفای نقش می کردند؛ به خاطر پرداختن به فمینیسم توانست جایزه «cima tv» را به خود اختصاص دهد. پس از این ایفای نقش بود که عکس های او در مجله های زیادی چاپ گردید که بیش از پیش او مشهور نمود. اما ضربه آخر شناخته شدن و محبوبیتش او بازی در مجموعه های تلویزیونی «باروت» و نیز فیلم سینمایی «اشتباه من» بود.

مرور زندگی شخصی و حرفه ای نیکول والاس

بیوگرافی نیکول والاس بازیگر فیلم اشتباه من

بیوگرافی نیکول والاس بازیگر فیلم اشتباه من

سریال اشتباه من

داستان این فیلم به این صورت است که نوآه با بازیگری نیکول والاس مجبور به ترک دوست پسر و رفیقانش می گردد و خانه باشکوه و بزرگ شوهر پولدار مادر خود می رود. نیکولاس برادر ناتنی اش با بازیگری گابریل گوارا (پسر شوهر مادرش) در این زمان با او آشنایی پیدا کرده و چیزی نمی گذرد که آنها رابطه پنهانی خود را آغاز کرده و شدیدا به یکدیگر علاقه مند و دلباخته می گردند. این فیلم اقتباس گرفته از یک رمان پرطرفدار به اسم «مقصران» تهیه گردیده است. در این اثر بازیگران نیکول والاس، گابریل گوارا، فران برنگر، اوا رویز، ایوان سانچز، ایوان ماساگو ایفای نقش می کنند. کارگردان آن دومینگو گونزالز بوده و از تازه ترین و پرفروش ترین فیلم های اسپانیایی می باشد که بعد از پخش حسابی موفق شد توجه بینندگان و منتقدان را به خود جلب نماید. طبق آمازون پرایم ویدیو این اثر بعد از اکران شدن در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ موفق شد رکورد بیشترین آمار بیننده ۳ روزه افتتاحیه را بین فیلم های اصلی غیر لاتین محلی به دست آورد.

مرور زندگی شخصی و حرفه ای نیکول والاس

زندگینامه نیکول والاس و روابط عاشقانه اش

زندگی شخصی و رابطه عاشقانه

نیکول والاس بازیگر جوان سینمای اسپانیا هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. چندی پیش شایعه هایی مبنی بر وجود رابطه عاشقانه وی با گابریل گوارا و علاقه مندی آنها که در فیلم اشتباه من نقش مقابل یکدیگر را ایفا می کنند، شنیده شد که البته با تکذیب از سوی این دو هنرمند صحت آن رد شد.

زندگینامه نیکول والاس هنرپیشه خوش چهره

نیکول والاس کیست؟ آشنایی بیشتر با این هنرپیشه جوان

 (بازیگر آمریکایی هم نام با نیکولاس والاس)

در مطلبی که به پایان رسید بیوگرافی نیکول والاس بازیگر اسپانیایی موفق را مرور کردیم، امیدواریم از مطالعه آن نهایت استفاده را برده باشید. این بازیگر جوان اهل اسپانیا و بازیگر نقش نوآ در فیلم اشتباه من است که اغلب با آن آشنایی دارید. در انتهای مطلب گفتیم گذری هم داشته باشیم به معرفی یکی از بازیگران آمریکایی و نیز مفسران سیاسی محافظه کار، و از تحلیل گران ارشد سیاسی «MSNBC» که او نیز صاحب نام «نیکولاس والاس» است و به بیانی همنام نیکولاس والاس جوان اسپانیایی است. وی پیش از این مجری یک برنامه تلویزیونی پربیننده به اسم منظره بوده و در زمان رییس جمهوری و کمپین انتخاباتی اش، رییس ارتباطات «جورج دبلیو بوش» بوده است. او در چهارم فوریه سال ۱۹۷۲ در نارنجی کالیف- کالیفرنیا به دنیا آمده است، مادر او دبیر و پدر وی نیز از کاسبان شناخته شده بوده است.

زندگینامه نیکول والاس بازیگر اسپانیایی و گذری کوتاه بر نیکولاس والاس آمریکایی

در صورت تمایل برای آشنایی با نیکول کیدمن، نیکول شرزینگر می توانید به لینک های نمایش داده شده مراجعه کنید و با این هنرمندان موفق و محبوب آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو