نیکول کیدمن از احتمال ساخت فصل سوم سریال Big Little Lies گفته است

منبع: گیمفا

4

1402/8/28

11:01


نیکول کیدمن به تازگی به نحوی اظهار داشته که احتمال ساخت فصل سوم سریال Big Little Lies وجود دارد.

نیکول کیدمن از احتمال ساخت فصل سوم سریال Big Little Lies گفته است

نیکول کیدمن به تازگی به نحوی اظهار داشته که احتمال ساخت فصل سوم سریال Big Little Lies وجود دارد.

سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» در ابتدا به عنوان مینی‌سریال از شبکه اچ‌بی‌او عرضه شد و توانست به سرعت توجه مخاطبان را به خودش جلب کند و همین موفقیت نیز سبب شد تا برای فصل دوم تمدید شود. این سریال بر اساس کتابی نوشته لیان موریارتی است و بازیگران سرشناس و بزرگی در آن هنرنمایی می‌کنند.

نیکول کیدمن و ریس ویترسپون علاوه بر نقش‌آفرینی در این سریال، از جمله تهیه‌کننده‌های آن هستند و به نظر می‌رسد که آن‌ها به دنبال توسعه فصل سوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» هستند. نیکول کیدمن در مصاحبه تازه خودش ساخت فصل سوم سریال را تأیید کرده است.

او در پاسخ به این سوال که کدام نقش خودش را دوست داشته و دلیلش چیست، گفته:

من نقشم در Moulin Rouge را دوست داشتم اما باید نقشم در سریال Big Little Lie را انتخاب کنم چراکه این سریال زمانی در زندگی من ساخته شد که من بچه‌دار بودم و فکر بازنشسته شدن در ذهنم بود. با این حال، این فرصت پیش آمد که این سریال را با ریس ویترسپون تولید کنیم، سریالی که بیننده‎‌ها دیدند و به موفقیت رسید. حالا ما قرار است سومین فصل را نیز برای شما تولید کنیم.

فصل دوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» در سال ۲۰۱۹ میلادی تولید شده بود و از آن زمان، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره ساخت فصل سوم وجود داشت و حالا پس از این همه سال، ساخت فصل سوم به صورت رسمی تأیید شده است.

در حال حاضر جزئیات مربوط به داستان فصل سوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» و همچنین زمان پخش آن مشخص نیست.

منبع: collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو