طرز تهیه کوکو کدو سبز با بهترین دستور پخت

منبع: آرگا

3

1402/8/16

10:07


اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه کوکو کدو سبز خانگی آشنا شوید. این کوکو طعم فوق العاده ای دارد.

کوکو یک غذای متنوع و خوشمزه بوده که گزینه عالی برای شام است. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه کوکو کدو سبز که یک رسپی عالی و خوشمزه دارد، آشنا شوید.

برای اینکه طعم یک کوکوی خانگی خوشمزه را تجربه کنید، می توانید در آرگا با طرز تهیه کوکو شوید و کوکو اردبیلی آشنا شوبد. این کوکوها طعم فوق العاده ای دارند.

طرز تهیه کوکو کدو سبز

مواد اولیه:

  •  کدو سبز: ۳ عدد
  • آویشن: به میزان لازم
  • آرد گندم: ۱ قاشق غذاخوری
  • پیازچه: ۳ عدد
  • تخم مرغ: ۳ عدد
  • روغن و زردچوبه: به میزان لازم
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم

طرز تهیه کوکو کدو سبز:

این کوکو رسپی ویژه ای داشته و شما می توانید با نحوه تهیه این غذای فوق العاده آشنا شوید. برای داشتن این کوکو باید ابتدا کدوها را به خوبی شسته و درون آبکش بریزید. قسمت بالایی کدو را برش داده و پوست ان را جدا کنید. حالا باید درون ظرفی کدوها را رنده کرده و مقداری نیز نمک به ان اضافه نمایید.

روش تهیه کوکو کدو سبز

به مدت ۱۰ دقیقه این مواد را استراحت دهید. کمی کوکوهای رنده شده را فشار داده تا آب اضافی آن خارج شود. حالا باید پیازچه ها را ریز کرده و به صورت نگینی برش دهید. مقداری نیز ادویه فلفل سیاه و زردچوبه و نمک اضافه کرده و خوب مواد را ترکیب نمایید.

در این بخش می توانید، تخم مرغ ها را اضافه کرده و خوب مواد را هم بزنید. برای اینکه کوکوها به ظرف نچسبد، شما می توانید از مقداری آرد نیز استفاده کنید. مواد را خوب هم زده تا آردهای گلوله شده باز شود. در صورت دلخواه می توانید از سبزیجات دیگری نیز برای این مواد استفاده کنید.

در این مرحله از طرز تهیه کوکو کدو سبز افزودن مقداری جعفری خشک شده می توانید به این غذا طعم عالی بدهد. حالا درون تابه ای مقداری روغن ریخته و از مواد یک قاشق برداشته و بعد از داغ شدن روغن درون تابه بریزید. بعد از اینکه مواد سرخ شد، برگردانید و درون ظرف بگذارید. در صورت دلخواه نیز می توانید، کوکو را روی یک دستمال قرار دهید تا روغن اضافی آن خارج شود.

رسپی کوکو کدو سبز

این کوکو را می توانید در کنار ماست و موسیر نیز سرو کنید. طعم این کوکو فوق العاده خوشمزه است و شما می توانید با نحوه تهیه این کوکوی بی نظیر در این بخش آشنا شوید. شما می توانید از مقداری قارچ برش زده نیز در این غذا و یا در کنار ان استفاده کنید.

شما می توانید با ین رسپی عالی انواعی دیگر از کوکوی سبزیجات را نیز داشته باشید. طعم این کوکوها فوق العاده هستند و برای داشتن یک وعده غذایی سالم و یا میان وعده می توانید این کوکوها را داشته باشید. این کوکو به کوکوی تبریزی مشهور بوده و رسپی های متنوعی از ان نیز وجود دارد.

شما در این بخش با بهترین و ساده ترین این رسپی آشنا می شوید. شما در کمتر از یک ساعت یک کوکوی فوق العاده دارید که برای داشتن رژیم سالم غذایی برای فرزندان شما نیز عالی است. این نوع کوکو را می توانید در کنار پلو و حتی نان سنگک نیز سرو کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو