بهترین پیتزا فروشی های شهر اصفهان که باید برید ببینید

بهترین پیتزا فروشی های شهر اصفهان که باید برید ببینید


منبع: تالاب

1

1402/8/19

21:57


اگر در اصفهان هوس پیتزا یا هر یک از غذا هاي فست فودی دیگر را […]

بهترین پیتزا فروشی های شهر اصفهان که باید برید ببینید

اگر در اصفهان هوس پیتزا یا هر یک از غذا هاي فست فودی دیگر را کرده اید، توصیه می کنیم کـه با مراجعه بـه بهترین فست فودهای اصفهان دلی از عزا در بیاورید. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین پیتزاهای اصفهان را منتشر کرده ایم.

 

لیست بهترین پیتزا فروشی های اصفهان

غذا خوردن در پیتزا فروشی خوب در اصفهان یکی از سرگرمی هایي اسـت کـه می توانید در مدت زمان اقامت تان دراین شهر زیبا و دیدنی از ان لذت ببرید. غذا خوردن در رستوران ها و کافه فست فودهای هر شهر، بخش مهمی از سفر کردن محسوب میشود. شـما بـه هر شهر ایران کـه سفر کنید دل‌تان میـــخواهد پس از گشت و گذار در شهر یا خرید کردن، یک وعده غذایی را در رستوران خوب میل کنید.

 

اصفهان همه ی ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر از جاهای مختلف اسـت؛ بنابر این انتظار میرود رستوران هاي‌ خوب، غذا هاي باکیفیت را برای همه ی علاقه مندان ارائه دهند ودر حقیقت هم اینچنین اسـت…

 

1. سوران

سوران

فست فود سوران اصفهان یکی از جذاب‌ترین پیتزاها و برگرهای این شهر را دارد؛ بـه طور کلی غذا هاي این رستوران بـه چهار دسته: پیتزا ایتالیایی، پیتزا آمریکایی، برگر، سوخاری، استیک و پاستا تقسیم میشود و از این جهت در هنگام مراجعه بـه ان؛ بـه منوی وسیعی دسترسی خواهید داشت. درباره رده قیمتی این مجموعه باید گفت کـه بـه نسبت متوسط قیمت پیتزا در اصفهان «البته بـه نسبت پیتزا فروشی‌هاي‌ رده بالای این شهر»؛ در رده متوسط رو بـه گران قرار می گیرد.

 

آدرس: اصفهان، چهار راه شیخ صدوق، ابتدای شیخ صدوق شمالی، فست فود سوران

 


مطالب مشابه: آشنایی کامل با اصفهان به روایت تصویر


 

2. پیتزا را

پیتزا را

پیتزا “را”؛ یک پیتزایی اسـت کـه با مواد تازه و کیفیتی تهیه میشود ودر بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌هاي‌ اصفهان مورد علاقه مشتریان قرار دارد. این پیتزا عموماً با سس گوجه‌فرنگی و پنیر تازه تهیه می شود و سپس با مخلفات متنوعی مثل گوشت، مرغ، سبزیجات، قارچ و سایر انواع مواد تزئین میشود.

 

پیتزای “را” با تازگی و عطر و طعم خوشمزه‌اي کـه از ادویه‌جات و پنیر بـه ان داده می شود، بـه یک انتخاب عالی برای سفره‌هاي‌ خانوادگی، دیدارهای دوستانه و جشن‌ها تبدیل می شود. این پیتزا با نانی لذیذ و لایه‌هایي از مواد خوشمزه، تجربه‌اي لذت‌بخش از غذا فراهم میکند کـه بـه سرعت جذابیت بیشتری بـه رستوران‌ها و کافه‌هاي‌ اصفهان می‌بخشد.

 

پیتزای “را” بـه عنوان یکی از مختصرین و خوشمزه‌ترین پیتزاهای اصفهان شناخته می شود و همان‌ گونه از تعطیلات خانوادگی و جشن‌ها لذت بردن بـه شمار می آید.

 

آدرس: اصفهان، خیابان شریعتی غربی

 

3. ساباط

ساباط

کافه ساباط بی‌شک یکی از محبوب‌ترین کافه فست‌ فودی‌هاي‌ شهر اصفهان اسـت ودر بسیاری اوقات افراد بسیاری را میتوان در ان یافت. این کافه دو شعبه اصلی و یک شعبه مخصوص دلیوری دارد کـه در ادامه آدرس و تلفن ان‌ها را بـه شـما ارائه خواهیم کرد. قیمت‌هاي‌ این کافه رستوران منصفانه بوده ودر فهرست موارد گران‌قیمت این شهر قرار نمیگیرد.

 

آدرس شعبه اول: اصفهان، مرداویج، استقلال جنوبی، ک 7

 

4. پیتزا روما

پیتزا روما

“پیتزا روما” یک پیتزا فروشی مشهور در شهر اصفهان اسـت کـه بـه عنوان یک مقصد محبوب برای علاقمندان بـه پیتزا شناخته می شود. این پیتزافروشی با سالها تجربه در تهیه پیتزا و ارائه‌ي خدمات غذایی باکیفیت، جایگاه ویژه‌اي در دل مردم اصفهان دارد.

 

مهمترین ویژگی “پیتزا روما”؛ کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در تهیه پیتزاهاست. از نان تازه و نرم بـه عنوان پایه پیتزا استفاده می شود و از سس‌هاي‌ گوجه‌فرنگی و پنیرهای تازه بـه همراه مواد تزئینی متنوعی از گوشت، سبزیجات و سایر مواد تهیه میشود. این تنوع در مواد اولیه و تزئینات بـه مشتریان این امکان را میدهد کـه پیتزای خودرا بـه دلخواه سفارش دهند.

 

پیتزا فروشی “پیتزا روما” با محیطی دلنشین و فضای آرام و دلپذیرش، برای دیدارهای دوستانه، مراسم خانوادگی و میهمانی‌هاي‌ کوچک و بزرگ مناسب اسـت. طراحی مدرن و منوی گوناگون از دیگر ویژگی‌هاي‌ این پیتزافروشی اسـت کـه مشتریان را جذب می کند.

 

بنابر این، “پیتزا روما” بـه عنوان یکی از بهترین پیتزاهای اصفهان شناخته می شود و همان‌ گونه بـه عنوان یک گزینه عالی برای سفره‌هاي‌ خانوادگی و لذت بردن از غذا هاي ایتالیایی دراین شهر محبوبیت دارد.

 

آدرس: اصفهان، آپادانا دوم، نش کوچه شماره 6

 

5. فارنهایت

فارنهایت

رستوران فارن هایت اصفهان بیشتر بـه دلیل سوشی‌ و تاکوهای خوشمزه و باکیفیتی کـه دارد شناخته ‌میشود؛ اما کیفیت پیتزاهای ان نیز فوق‌العاده اسـت! اگر طرفدار پروپاقرص پیتزا هستید و میخواهید بـه یک منوی خاص و کمیاب از انواع پیتزاها دسترسی پیدا کنید، بـه فارن هایت سر بزنید؛ مخصوصا آنکه درکنار پیتزا می توانید ازسوشی‌ها و انواع تاکو نیز لذت ببرید. از لحاظ قیمتی، رستوران فارن هایت در فهرست رستوران‌هاي‌ گران‌قیمت این شهر قرار میگیرد.

 

آدرس: اصفهان، خيابان مير، حدفاصل پل هوايي و چهارراه نظر، بين كوچه 14 و 16

 

6. پیتزا نظر

پیتزا نظر

پیتزا نظر یکی از بهترین پیتزاهای اصفهان اسـت کـه می توان یافت. این پیتزا بـه عنوان یکی از مختصرین و عالی‌ترین گزینه‌ها در فهرست غذا هاي محبوب مردم شناخته می شود. با ترکیب بسیاری از مواد تازه و خوشمزه، پیتزا نظر بـه سرعت تبدیل بـه انتخاب مورد علاقه‌ي بسیاری از افراد در اصفهان شده اسـت.

 

پیتزای نظر عمدتاً با استفاده از یک پایه نانی تهیه میشود کـه بـه طور دقیق پخته میشود تا تازگی و لایه‌لایه بودن داشته باشد. این پایه نان با سس‌هاي‌ گوجه‌فرنگی تازه و پنیرهای تازه پوشانده میشود. سپس با مخلفات متنوعی از قبیل گوشت، مرغ، قارچ، سبزیجات و سایر مواد تزئینی پیتزا نظر آرایش می شود.

 

پیتزای نظر با تنوع مواد تزئینی و انواع مختلف پنیرها، بـه مشتریان امکان میدهد تا پیتزای خودرا بـه دقت بسازند و بـه سلیقه‌شان پیکربندی کنند. این گوناگونی از مواد و تزئینات بـه مشتریان این امکان را می دهد کـه هر بار تجربه‌اي جدید و لذت‌بخش از پیتزا داشته باشند.

 

بـه عنوان یکی از سفارشات معمولی و سریع غذا در اصفهان، پیتزا نظر علاوه بر لذت بردن از طعم و طراوت، بـه مردم فرصتی را میدهد تا در محیط‌هاي‌ مختلفی از جمله دیدارهای دوستانه، مهمانی‌ها و مراسم خانوادگی از ان بهره‌برداری کنند. از این رو، پیتزا نظر بـه عنوان یک نماد از تنوع و لذت در عالم غذایی اصفهان شناخته میشود و بـه عنوان یک جزء بسیار مهم از فرهنگ غذایی این شهر بـه حساب می آید.

 

آدرس: اصفهان، نظر شرقی، بین توحید و چهارباغ، پلاک 138

 

7. ویل گریل

ویل گریل

یکی از کافه رستوران‌هاي‌ دیگری کـه در اصفهان از کیفیت غذای خیره‌کننده بهره میبرد و منوی بسیار گسترده‌اي نیز دارد، ویل گریل اسـت. دراین کافه رستوران میتوانید علاوه بر نوشیدنی‌هاي‌ بار گرم و سرد، انواع صبحانه‌هاي‌ خاص فرنگی، انواع برگر، پاستا، استیک، ساندویچ‌هاي‌ خاص و کمیاب و انواع پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی را نوش جان کنید. رده قیمتی رستوران ویل گریل متوسط رو بـه بالا اسـت؛ از همین رو در فهرست رستوران‌هاي‌ بسیار گران‌قیمت اصفهان قرار نمیگیرد.

 

آدرس:‌ حد فاصل چهارراه آبشار و چهارراه آپادانا، مجموعه ویل گریل

 

8. پیتزا فروشی و فست فود دانژه

پیتزا فروشی و فست فود دانژه

یک پیتزا فروشی خوب در اصفهان در خیابان شیخ صدوق قرار دارد و طعم ویژه پیتزاهای ان برای همیشه بـه یاد شـما خواهد ماند! فست فود دانژه، انواع برگر و ساندویچ ها، خوراک مرغ سوخاری، میگو سوخاری، انواع پیش غذا، استیک، سالاد و سیب زمینی را ارائه می دهد. کیفیت تمامی غذا هاي این مجموعه تضمین شده اسـت و مکانی آرام و دنج برای یک دورهمی لذت بخش فراهم می کند.

 

9. پانیذ

پانیذ

بهترین پیتزا فروشی در اصفهان

پیتزا پانیذ اصفهان یک پیتزا فروشی دو شعبه‌اي دراین شهر اسـت کـه غذا هاي متنوعی از جمله پیتزا آمریکایی، پیتزا ایتالیایی، اسنک، برگر ذغالی و ساندویچ را در منوی خود دارد. آنچه پانیذ را از دیگر رقبای خود متمایز میکند، یکی خدمت‌دهی بدون نقص ان‌ها در قسمت فروش آنلاین اسـت «شـما میتوانید از طریق اسنپ‌فود از پیتزا پانیذ اصفهان خرید کنید» و دیگری قیمت‌گذاری منصفانه محصولات، کـه در مجموع خرید از ان را بـه‌صرفه‌تر از دیگر رقبا کرده اسـت.

 

شعبه اول: میدان علیخانی «ملک شهر»؛ ابتدای رباط دوم «کوچه صدری 27»؛ مقابل پارک گل محمدی، پیتزا پانیذ «شعبه مرکزی»

 

شعبه دوم: خیابان کاوه، کوچه سادات 24؛ مجتمع باران خیابان کاوه

 


مطالب مشابه: معرفی دیدنی های اصفهان | مکان های تاریخی و تفریحی اصفهان


 

10. مجموعه غذایی فودلند

مجموعه غذایی فودلند

یکی از مشهور ترین مکان هایي کـه می توانید بهترین پیتزاها و انواع غذا هاي ایرانی و بین المللی را آنجا امتحان کنید، مجموعه غذایی فودلند در اصفهان اسـت. این مجموعه بزرگ در بلوار دانشگاه قرار گرفته و بـه سه راه حکیم نظامی نزدیک اسـت.

 

دراین منطقه می توانید هم کافی شاپ هاي‌ خوب پیدا کنید، هم رستوران هاي‌ ایرانی وجوددارد و هم پیتزا فروشی خوب در اصفهان را می توانید پیدا کنید. در مجموعه غذایی فودلند، هر آنچه کـه برای یک ناهار یا شام خوشمزه نیاز دارید ارائه می شود. اگر بـه اصفهان سفر کردید، کافیست سری بـه فودلند بزنید.

 

11. فوریو

فوریو

اگر بـه دنبال بهترین پیتزا اصفهان هستید، حتما باید پیتزا فوریو را در فهرست خود قرار دهید! این پیتزافروشی بـه طور تخصصی بر پیتزا و برگر تمرکز داشته ودر تلاش اسـت تا با محدود نگه داشتن منوی خود، کیفیت غذا هاي ارائه‌شده را بـه طور مداوم افزایش دهد. البته باید بـه این نکته اشاره کنیم کـه فهرست پیتزاهای این رستوران بسیار گسترده اسـت و برخی از انواع خاص و کمیاب پیتزا را می توانید تنها در فوریو پیدا کنید.

 

آدرس: اصفهان، خیابان فیض جنوبی، جنب کتابخانه رکن الملک

 

12. برگر باز

برگر باز

فست فود برگر باز هرچند بـه برگرهای فوق‌العاده و بی‌نقص خود شهرت دارد می توان ان را در فهرست بهترین برگر اصفهان جای داد، کیفیت پیتزاهای ان نیز فوق‌العاده بوده و میتوان گفت پیتزاهای ان در فهرست بهترین‌هاي‌ اصفهان قرار دارد. اگر بـه برگر علاقه دارید، حتما بـه خانه کنتاکی اصفهان نیز سر بزنید.

 

آدرس: اصفهان، چهارراه آپادانا، ابتدای خیابان سجاد، روبروی بی آر تی، کافه رستوران برگر باز

 

13. کافه فست فود بشکه

کافه فست فود بشکه

یک پیتزا فروشی خوب در اصفهان، کافه فست فود بشکه اسـت کـه طعم پیتزاها و ساندویچ هاي‌ دوبل برگر ان منحصر بـه فرد اسـت. این کافه رستوران در خیابان چهارباغ بالا قرار گرفته و هر انچه کـه از فست فود خوشمزه و باکیفیت انتظار دارید را ارائه می دهد. دکوراسیون داخلی این کافه فست فود بـه زیباترین شکل طراحی شده تا فضای دلنشین و آرام را برای غذا خوردن فراهم کند.

 

قیمت پیتزاها و غذا هاي این مجموعه مناسب اسـت و دسترسی آسان دارد. اگر بـه اصفهان سفر کردید ودر مراکز خرید خیابان چهارباغ بالا گشت و گذاری داشتید، حتما برای ناهار خوردن، سری بـه کافه فست فود بشکه بزنید.

 

14. سکه طلا

سکه طلا

فست فود سکه طلا از دیگر فست فودی‌هاي‌ بسیار محبوب در شهر اصفهان اسـت و میتوان ان را بـه عنوان یکی از پرطرفدارترین‌هاي‌ این شهر معرفی کرد. در منوی سکه طلا میتوانید بـه انواع پیتزا آمریکایی، پیتزا ایتالیایی، برگر، ساندویچ، استیک، سوخاری و پاستا دسترسی داشته باشید. از لحاظ قیمتی، سکه طلا در بین رستوران‌هاي‌ گران‌قیمت اصفهان قرار دارد.

 

آدرس: اصفهان، خیابان وحید، نبش خیابان خاقانی، فست فود سکه طلا

 

15. فست فود نیک شان

فست فود نیک شان

یکی از یکیدیگر از پیتزا فروشی خوب در اصفهان کـه می‌خواهیم بـه شـما معرفی کنیم فست فود نیک شان اسـت. این کافه فست فود دارای شعبه هاي‌ مختلف در سطح شهر اصفهان اسـت. فست فود نیک شان در خیابان پروین اعتصامی، خانه اصفهان، خیابان آپادانا، خیابان گلزار و چند محله دیگر وجوددارد.

 

انواع پیتزای ایرانی، پیتزای آمریکایی، پیتزا ایتالیایی، انواع هات کیک، پیتزای مثلثی، انواع سوخاری، برگر و ساندویچ، قارچ و سیب زمینی با طعم مخصوص و ویژه در فست فود نیک شان ارائه می شود. قیمت غذا هاي این مجموعه بسیار مناسب اسـت. اگر گروهی سفر کرده اید، پیشنهاد می کنیم یک‌بار از این فست فود فروشی خرید کنید؛ چون قیمت غذاها برای تان بـه صرفه تموم می شود.

 

16. پیتزا پیتزا اصفهان

پیتزا پیتزا اصفهان

پیتزا پیتزا از جمله قدیمی‌ترین پیتزا فروشی اصفهان بوده و شعبه‌هاي‌ زیادی در سرتاسر استان اصفهان و دیگر شهر های بزرگ ایران دارد، کـه برخی از مهم ترین شعبه‌هاي‌ ان در شهر اصفهان را در ادامه بـه شـما معرفی خواهیم کرد. خبر خوب آنکه اگر بـه خرید آنلاین پیتزا اصفهان تمایل داشته باشید، پیتزا پیتزا می تواند خدماتی عالی را بـه شـما ارائه دهد. رده قیمتی محصولات پیتزا پیتزا متوسط رو بـه گران‌قیمت اسـت.

 

شعبه اول، شعبه مرکزی: اصفهان، بوستان سعدی

 

شعبه دوم: اصفهان، خیابان رباط دوم«سید رضی»؛ نبش خیابان عادل پور، مجتمع پدیده

 

شعبه سوم: اصفهان، خیابان مشتاق دوم«سلمان فارسی»؛ پل غدیر «پیتزا پیتزا اصفهان بزرگمهر»

 

شعبه چهارم: اصفهان، خیابان پروین اعتصامی، خیابان دشتستان، نبش چهارراه آل خجند

 

17. پیتزا سیکاس

پیتزا سیکاس

یکیدیگر از بهترین پیتزا فروشی ها در اصفهان، پیتزا سیکاس نام دارد. این کافه فست فود دارای چندین شعبه اسـت کـه دو تا از مهم ترین آن ها در خیابان هشت بهشت شرقی و خیابان پروین قرار گرفته اسـت. در فست فود سیکاس میتوانید پیتزاهای خوشمزه، انواع سوخاری و برگر را سفارش دهید.

 

18. سیلو

سیلو

اگر بـه دنبال بهترین پیتزا ایتالیایی اصفهان هستید و میخواهید بـه یک رستوران تخصصی ایتالیایی بروید، رستوران سیلو مناسب شماست! منوی این رستوران شامل پیتزا ایتالیایی، برگر، پاستا، استیک و دیگر غذا هاي فرنگی اسـت؛ از همین رو در هنگام مراجعه بـه ان با منوی نسبتا وسیعی مواجه خواهید بود. قیمت این رستوران متوسط رو بـه گران اسـت؛ اما در مجموع می توان شیوه قیمت‌گذاری ان را منصفانه محاسبه کرد. همچنین امکان خرید آنلاین پاستا اصفهان از ان وجوددارد.

 

آدرس: ابتدای خیابان مصلی، کافه رستوران سیلو

 


مطالب مشابه: اصفهان برای زندگی چطور است ؟


 

در پایان

اگر بـه اصفهان سفر کرده باشید، میدانید کـه دراین شهر پیتزافروشی‌هاي‌ بسیار زیادی وجوددارد کـه هر کدام از ان‌ها طرفداران خاص خودرا دارند؛ بنابر این ممکن اسـت برای بسیاری از گردشگران و حتی اهالی اصفهان، انتخاب در بین این گزینه‌ها بـه کاری سخت و زمان‌بر تبدیل شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو