ساخت تنها یک دنباله برای Red Notice

منبع: گیمفا

1

1402/8/20

17:01


به نظر می‌رسد که کمپانی نتفلیکس به ساخت تنها ۱ دنباله برای فیلم Red Notice بسنده کرده است.

ساخت تنها یک دنباله برای Red Notice

به نظر می‌رسد که کمپانی نتفلیکس به ساخت تنها ۱ دنباله برای فیلم Red Notice بسنده کرده است.

فیلم پر سر و صدای کمپانی نتفلیکس به نام Red Notice (اعلان قرمز) با حضور ستارگانی نظیر گل گدون، دوئین جانسون و رایان رینولدز در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و تبلیغات حول محور آن به حدی گسترده بود که خبر از تولید حداقل یک ۳ گانه حول محور این پروژه ۲۰۰ میلیون دلاری می‌داد. با این حال به نظر می‌رسد که “فعلاً” ساخت تنها یک دنباله برای آن برنامه ریزی شده است.

گل گدوت، بازیگر اسرائیلی هالیوود که اخیراً سخنانش با جنجالی‌های بسیاری در شبکه‌های مجازی همراه شده، اوایل امسال اعلام داشت که فیلم‌نامه Red Notice 2 را مطالعه کرده و بابت آن حسابی هیجان‌زده است. حال در جریان ارائه اخبار حول محور پروژه‌های آینده این غول سرویس استریم، اسکات استیوبر به عنوان رئیس بخش سینمایی نتفلیکس اطلاعات جدیدی را در اختیار مخاطبین قرار داده و اعلام نموده که نسخه نهایی فیلم‌نامه به زودی آماده خواهد شد.

او در جریان مصاحبه با خبرگزاری کولایدر اعلام کرد که بلاک باستر اکشن آن‌ها به رکورد قابل توجی در قبال تعداد بینندگان دست پیدا کرده و برای تکرار چنین موفقیتی، می‌بایست تا محتاطانه عمل نمایند و برخلاف دیدگاه عموم سینماگران که برای جبران زمان از دست رفته، تصور می‌کنند که تیم پشت صحنه پروژه‌های زیادی را به یکباره وارد فاز تولید نماید اما آن‌ها چنین کاری را با Red Notice انجام نخواهند داد.

به همین منظور نیز زمانی که از اسکات استیوبر بابت فیلم‌های دوم و سوم Red Notice سوال پرسیده شد، او ترجیح داد تا تنها به فیلم دوم تمرکز نماید و پاسخ دهد که:

ما ساخت یک دنباله را مد نظر داریم تا بر روی آن کار کنیم. بنابراین فیلم‌نامه نهایی آن را به زودی دریافت خواهیم کرد.

این که کمپانی نتفلیکس به یک باره نسبت به دنباله‌های پروژه‌های پرهزینه خود احتیاط را وارد کار کرده و حتی فعلاً از صحبت درباره The Gray Man 2 (مرد خاکستری ۲) خودداری کرده، می‌تواند نمایانگر آن باشد که هزینه صرف شده با بازگشت سرمایه همخوانی نداشته است.

در هر حال باید تا میانه سال ۲۰۲۴ میلادی برای کسب اطلاعات بیشتر حول محور فیلم Red Notice صبر کرد و دید که چه آینده‌ای برای این فرنچایز تدارک دیده شده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو