طرز تهیه سوسیس پنیری خوشمزه و لذیذ

منبع: آرگا

2

1402/8/23

08:25


اگر می خواهید یک غذای فست فودی لذیذ را در مدت زمان کمی و به راحتی تهیه کنید، سوسیس پنیری گزینه خوبی می باشد. این فست فود بسیار مناسب برای زمان هایی بوده که وقت زیادی برای تهیه غذا ندارید.

همانطور که می دانید با استفاده از سوسیس و پنیر پیتزا می توان انواع غذاهای فست فوی از جمله سوسیس پنیری را تهیه کنید. برای تهیه این غذا نیاز به مدت زمان و یا مواد اولیه زیادی ندارید و در مدت زمان کمی می توانید غذایی متفاوت را بچشید. برای سرو می توان از انواع سس های مورد علاقه استفاده کرد. طرز تهیه سوسیس پنیری، با راحت ترین روش در این مطلب قرار دارد.

غذاهای فست فودی انواع مختلفی از جمله باگت شکم پر و  اسنک ژامبون دارد که این سه غذای فست فود خوشمزه و لذیذ را به همراه سس ها مختلف مانند سس کچاپ سرو کرد. اگر می خواهید طرز تهیه این دو فست فود لذیذ را و یا حتی طرز تهیه سس کچاپ خانگی را مشاهده کنید، کافی است تا بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید. همانطور که گفته ایم برای تهیه این فست فود زمان زیادی نیاز ندارید و گزینه ای عالی برای زمان هایی بوده که وقت زیادی ندارید.

سوسیس پنیری خوشمزه

مواد لازم

  • سیب زمینی ۲ عدد
  • سوسیس انگشتی ۶ الی ۸ عدد
  • پنیر پیتزا یا موزارلا ۳ قاشق غذا خوری
  • آرد ۱ قاشق مربا خوری
  • پودر سوخاری به مقدار لازم
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
  • پودر سیر به مقدار لازم

سوسیس پنیری با طعمی عالی

طرز تهیه سوسیس پنیری لذیذ

ابتدا برای تهیه سوسیس پنیری باید سیب زمینی ها را درون  قابلمه ای با مقداری آب، آب پز کنید. سپس پوست آن را جدا نمایید و زمانی که سرد شد سیب زمینی را با رنده درشت رنده کنید. حالا باید پنیر موزارلا و یا پیتزا را به همراه ادویه ها و آرد به سیب زمینی بی افزایید و هم بزنید.

در ادامه یک عدد سوسیس را از وسط نصف کنید و بعد مقداری از ترکیب سیب زمینی و پنیر پیتزا را بر روی دست پهن کنید. حالا نصف سوسیس را بر روی سیب زمینی بگذارید و آن را به طوری ببندید که سوسیس ها قابل مشاهده نباشد و روی آن ها را سیب زمینی گرفته باشد.

در این مرحله می توان هم از آب و هم از سفیده یا زرده تخم مرغ برای چسبیدن پودر سوخاری به سیب زمینی استفاده کرد. پس از اینکه آن ها را در سفیده تخم مرغ غلتاندید و یا با آب مقداری مرطوب کردید آن ها را در پودر سوخاری به خوبی بغلتانید تا کاملا روی آن ها را پودر سوخاری بگیرد.

طرز تهیه سوسیس پنیری لذیذ

در مرحله آخر یک تابه مناسبی را با مقدار مورد نظر روغن که هر چقدر روغن بیشتر باشد بهتر است بر روی حرارت قرار دهید. زمانی که روغن داغ شد، سوسیس های پنیری را در روغن سرخ کنید و زمانی که طلایی رنگ و پخته شد آن ها را در ظرف مورد نظر بگذارید و سرو کنید. نوش جان.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو