طرز تهیه پنینی سوسیس یک وعده غذایی خوشمزه و متفاوت

منبع: آرگا

1

1402/9/15

08:09


طرز تهیه پنینی سوسیس بل یک دستور ساده در این بخش قرار داده شده که مطالعه می کنید. این پنینی طعم بی نظیری دارد و آن را مزه می کنید.

اگر دنبال یک فست فود خانگی خوشمزه هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه پنینی سوسیس آشنا شوید. این غذا را می توانید برای میان وعده های مختلف نیز داشته باشید و یک گزینه عالی در پذیرایی های شما خواهد بود.

اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید در این بخش می توانید با رسپی های ویژه ای آشنا شوید. شما می توانید طرز تهیه اسنک چدار و اسنک ژامبون را در لینک نیز مطالعه کنید.

طرز تهیه پنینی سوسیس

مواد اولیه:

  • کوکتل: ۳ عدد
  • قارچ: ۳ عدد
  • پنیر پیتزا: به میزان لازم
  • نان‌ باگت: ۲ عدد
  • ذرت مکزیکی: ۳ قاشق غذاخوری
  • فلفل دلمه ای: نصف پیمانه

طرز تهیه پنینی سوسیس:

ابتدا باید قارچ ها و سوسیس را برش داده و سوسیس ها را تفت داده در مرحله بعدی نیز باید سوسیس ها را برداشته و قارچ ها را مقداری تفت دهید.  مواد را کمی تفت داده و بعد به آن کمی فلفل دلمه ای نگینی شده را اضافه کنید.

رسپی پنینی سوسیس

نان‌ باگت را به تکه های کوچک تری تقسیم نمایید. نان‌ ها را از کنار برش زده و خوب پهن نمایید. مواد تهیه شده را روی نان ریخته و مقداری ذرت و پنیر روی آن بریزید. حالا باید تست های تهیه شده را روی یک صفحه گریل قرار دهید. می توانید از یک ساندویج ساز نیز برای تهیه این غذا استفاده نمایید.

برای تهیه این نوع ساندویچ خوشمزه می توانید از یک صفحه گریل یا یک تابه نیز استفاده کنید. این‌ غذا طعم فوق العاده ای داشته و می توانید مزه عالی را تجربه کنید. این ساندویج برای وعده های مختلفی گزینه عالی است. برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز می توانید این نوع ساندویچ فوق العاده را داشته باشید.

طرز تهیه پنینی سوسیس به همین سادگی بوده و یک دستور تهیه عالی از آن را تجربه می کنید. در صورت دلخواه می توانید از مقداری پنیر ورقه ای نیز در این غذا استفاده نمایید. این ساندویچ خانگی بی نظیر و خوشمزه را با همین شیوه ساده می توانید، تهیه نمایید.

مواد لازم پنینی سوسیس

اگر دنبال تهیه انواعی دیگر از پنینی ها هستید در این بخش با این رسپی های فوق العاده آشنا می شوید. شما می توانید از ژامبون، مرغ و … نیز برای این پنینی استفاده کرده و انواع دیگری از پنینی های مرغ، ژامبون و … را داشته باشید.

شما می توانید روی مواد پنینی یک نان باگت دیگر قرار دهید و در این صورت می توانید یک غذای عالی را تجربه کنید. روی پنینی را بسته و بعد یک سطح روی ان قرار داده تا به خوبی قرار داده تا به خوبی مواد به نان‌ برسید. در نهایت نیز آن را برش دهید و مانند اسنک سرو نمایید.

این پنینی ها مزه ای بی نظیر دارند و برای انواعی از مهمانی های خود تهیه کنید. برای این پنینی می توانید یک سس فوق العاده نیز داشته باشید. تهیه انواع سس های دستی برای این ساندویج عالی بوده و مزه بی نظیری از آن را تجربه می کنید‌

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو