طرز تهیه بوریتو سبزیجات با بهترین طعم در خانه

منبع: آرگا

1

1402/11/9

08:10


برای داشتن یک ساندویچ خانگی خوشمزه و عالی بهتر است با طرز تهیه بوریتو سبزیجات آشنا شوید. یک ساندویچ با ترکیب سبزیجات و برنج که خوشمزه اند.

اگر یک غذای ویژه با استفاده از سبزیجات می خواهید در این بخش می توانید با طرز تهیه بوریتو سبزیجات آشنا شوید. یک غذای خوشمزه و متنوع و در عین حال دارای خاصیت که تجربه آن را در این بخش دارید.

یک غذای ویژه ای که در این بخش می توانید، داشته باشید این غذای خوشمزه با سبزیجات است. طرز تهیه ساندویج اسفناج و اسنک سبزیجات را می توانید در لینک مطالعه کنید.

رسپی بوریتو سبزیجات

مواد اولیه:

  • برنج پخته شده: ۱ لیوان
  • سیر: ۱ حبه
  • پیاز: ۱ عدد
  • لوبیا قرمز پخته شده: نصف لیوان
  • فلفل سیاه، نمک، فلفل قرمز: به میزان لازم
  • روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
  • پنیر پیتزای رنده شده: به میزان لازم
  • کاهو و جعفری خرد شده: به میزان لازم

طرز تهیه بوریتو سبزیجات:

ابتدا یک پیاز را به صورت نگینی خرد کنید. درون تابه ای مقداری روغن ریخته و پیازها را درون آن ریخته و تفت دهید تا کمی سبک شود. یک حبه سیر را رنده کرده و به آن اضافه کنید‌.

دستور تهیه بوریتو سبزیجات

کمی ادویه و فلفل و نمک هم اضافه کرده و در ادامه هم لوبیای پخته شده اضافه کنید. در این بخش باید برنج را بپزید. در صورتی که برنج پخته شما از وعده های قبل دارید، می توانید به این غذا اضافه کنید.

نان‌ تورتیا را روی یک سطح بگذارید و مقداری از برنج پخته شده را روی آن ریخته در ادامه نیز مقداری از مواد لوبیا و پنیر که تهیه کرده اید، بریزید. در نهایت نیز می توانید روی این غذا را با استفاده از سبزیجات کاهو و جعفری تزیین کنید.

در این‌ مرحله از طرز تهیه بوریتو سبزیجات باید ساندویچ را به آرامی رول کنید. درون یک فویل گذاشته و در نهایت می توانید با شکل های دلخواهی آن را سرو کنید. روی این ساندویچ را می توانید به شکل های دلخواه تزیین کنید.

در صورتی که ساندویچ را رول کردید و به صورت ساندویچ با فویل سرو می کنید، می توانید در کنار آن انواعی از سس های دلخواه را داشته باشید. شما می توانید این ساندویچ رولی را برش زده و در دیس سرو کرده در این صورت از خلال دندان استفاده کرده و درون رول های برش زده بزنید و روی آن یک گوجه گیلاسی قرار دهید.

طرز تهیه بوریتو سبزیجات

به همین شیوه می توانید یک غذای ساندویچی لاکچری و خوشمزه داشته باشید که برای پذیرایی در انواعی از مهمانی ها نیز سرو می شود و یک پیشنهاد عالی است.

شما می توانید از مواد دلخواه خود درون این ساندویچ ویژه استفاده کنید و لذت ببرید. افزودن کمی گوجه فرنگی در این نوع ساندویچ نیز پیشنهاد خوبی است و می توانید به صورت اسلایسی آن را درون ساندویچ قرار دهید.

شما می توانید برای رول کردن این ساندویچ از نان لواش ساده و نازک استفاده کنید. این‌ ساندویچ را با سس های دست ساز خانگی سرو کرده و طعم جذابی از آن را بچشید.

ترکیب این ساندویچ خوشمزه با سس های ویژه یک ترکیب جذاب است. این ساندویج برای پذیرایی در مهمانی های شما یک گزینه عالی خواهد بود. این ساندویچ ویژه و خوشمزه با یک نوشیدنی خنک برای شما پیشنهاد خاصی می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو