طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی خوشمزه با طعم معرکه

منبع: آرگا

2

1402/7/18

08:10


امروز قید قرعه آموزش آرگا به نام ساندویچ پنیر کبابی افتاده که تصمیم گرفته است آموزش طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی خوش طعم و به یاد ماندنی را در اختیار شما قرار دهد.

ساندویچ ها در دسته فست فودها و غذاهای محبوب دسته بندی می شوند که درست است خیلی خوشمزه هستند و بسیار محبوب و پرطرفدارند؛ اما مصرف بسیار آنها به سلامتی افراد آسیب می رساند. یکی از ساندویچ های دوست داشتنی در سطح جهان که واقعا هم از نظر طعم محشره، ساندویچ پنیر کبابی یا ساندویچ پنیر گریل شده می باشد که ممکن است در ایران زیاد جانیفتاده باشد. در این مطلب شما را با طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی آشنا می کنیم.

ساندویچ پنیر کبابی به واسطه محبوبیت بسیارش موجب اختصاص داده شدن روزی جهانی به خود شده است. اصلی ترین مواد این ساندویچ همانطور که از نامش پیداست؛ پنیر می باشد و با ترکیب با سایر مواد و طی مراحل آموزش داده شده، طعم نهایی فوق العاده خواهد بود.

دستور تهیه ساندویچ پنیر کبابی با طعمی دلچسب

مواد لازم

  • یک عدد گوجه فرنگی
  • دو عدد نان تست
  • مقدار کافی پنیر کبابی
  • مقدار کافی کاهو

طرز تهیه ساندویچ کبابی در منزل

گوجه فرنگی و کاهو را در هر اندازه و ابعادی می خواهید خرد نمایید، بعد داخل ظرفی جدا هر اندازه که تمایل دارید، پنیر کبابی را برش بزنید.

درون تابه ای مقداری روغن ریخته و بر روی شعله متوسط قرار دهید تا داغ شود؛ سپس پنیرهای کبابی را داخل تابه برای پنج دقیقه بگذارید تفت بخورد و تغییر رنگ بدهد.

۱ نان تست را برداشته و داخل ظرف سرو قرار دهید، ابتدا گوجه فرنگی و کاهو، بعد ۱ عدد برگ ژامبون، بعد پنیر کبابی برش خورده و مجددا ۱ عدد برگ ژامبون و در نهایت هم روی همه مواد یک نان تست بگذارید. ساندویچ پنیر کبابی تهیه شده را همراه سس و یا سالاد و … نوش جان نمایید.

نکات مهم

  • در این روش تهیه ساندویچ پنیر کبابی را با سرخ کردن در روغن تابه آموزش دادیم؛ اما شما می توانید در صورت نیاز و تمایل داشتن آن را بر روی منقل کباب نمایید.
  • می توانید با افزودن سس فلفل و سس چیلی طعم تند دلچسبی را به آن ببخشید.
  • برای تهیه این ساندویچ می توانید مواد لازم را تغییر دهید و یا به آن بیفزایید.
  • در صورت تمایل می توانید از سبزیجات بهره ببرید.

 

دستور تهیه ساندویچ پنیر کبابی با طعمی دلچسب

در این مطلب شما عزیزان را با طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی با طعم و مزه ای دوست داشتنی آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده و بتوانید با استفاده از تجربه خاطره انگیزی را برای خود و همراهان رقم بزنید. در صورت تمایل برای آشنایی با ساندویچ مرغ، ساندویچ میگو، ساندویچ بادمجان به لینک ها مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو