طرز تهیه گریلد چیز یک ساندویچ پنیری فوق العاده خوشمزه

منبع: آرگا

4

1402/9/7

08:11


اگر از علاقه مندان به آشپزی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه گریلد چیز آشنا شوید. این ساندویچ ترکیبی از تست و پنیر چدار است.

یکی از انواع ساندویچ های پنیری خوشمزه و عالی که در این بخش با طرز تهیه آن آشنا می شوید، گریلد چیز است. در این بخش با طرز تهیه گریلد چیز آشنا می شوید که رسپی ویژه ای دارد.

برای داشتن انواعی از ساندویچ های خانگی خوشمزه می توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی و ساندویچ بادمجان  با رسپی ویژه در لینک قرار داده شده است.

گریلد چیز

مواد اولیه:

  • نان تست: به میزان لازم
  • پنیر چدار: به میزان لازم
  • کره: به میزان لازم

طرز تهیه گریلد چیز:

ساندویچی با رسپی چند دقیهق ای که با مدت زمانی کم آماده می شود. این نوع ساندویچ طعم عالی داشته و شما می توانید با رسپی ویژه آن اشنا شوید. در این بخش مواد اولیه لازم برای این ساندویچ ذکر شده است که با این ترکیب ساندویچی عالی دارید.

مواد گریلد چیز

ابتدا ماهیتابه ای را روی حرارت بگذارید تا کمی داغ شود. یک طرف نان تست را درون ماهیتابه قرار داده و کمی کره را روی آن بمالید. در مرحله بعدی نیز مقداری پنیر چدار و یا پنیر موزرلا روی آن ریخته و خوب سطح آن را بپوشانید.

زمانی که پنیر کمی نرم شد، یک نان تست را در کنار تابه گریل کرده و روی نان تست پنیری قرار دهید. خوب با دست نان را روی تست و پنیرها فشار دهید تا به یکدیگر بچسبد. در صورتی که ماهیتابه ندارید از یک ساندویچ ساز نیز استفاده کنید.

شما می توانید از مواد دلخواه دیگری نیز برای این گریلد استفاده کنید. این ساندویچ رسپی عالی داشته و برای در مهمانی ها و عصرانه ها یک گزینه عالی بوده که پیشنهاد می کنیم. شما می توانید تست ها را به شکل های خاص و دلخواهی برش زده و یک فینگرفود ساده داشته باشید که در کمتر از چند دقیقه تهیه می شود.

در این مرحله از طرز تهیه گریلد چیز می توانید روی آن را با مقداری سس دلخواه نیز تزیین کنید. برای تزیین روی آن می توانید از مقداری سبزی نیز استفاده نمایید. ساندویچ را می توانید به صورت های مختلفی برش دهید. برش های مثلثی و اریب نیز پیشنهاد خوبی برای داشتن یک ساندویچ مجلسی خواهد بود.

مواد گریلد چیز

شما می توانید همین رسپی را با استفاده از غذاساز و ساندویچ ساز نیز داشته باشید. شما می توانید از پنیر پیتزای رنده شده و انواع دیگر از پنیزهای دلخواه نیز استفاده کنید. افزودن میزان پنیر در این ساندویچ دلخواهی بوده و می توانید مقدار آن را کم و زیاد نمایید. با این حال شما یک ساندویچ ویژه خواهید داشت.

این ساندویچ سریع و فوری بوده و رسپی ویژه ای دارد. شما می توانید از نان های مختلفی نیز برای این ساندویچ استفاده کنید. نان تست سبوس دار نیز گزینه ای دیگر بوده که اشاره می شود و شما می توانید با این رسپی آشنا شوید. این ساندویچ برای کودکان نیز عالی بوده و محبوبیت زیادی برای آن ها دارد. شما می توانید با استفاده از خمیر دلخواه نیز یک نان خانگی تهیه کرده و میان نان را با استفاده از پنیر پر کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو