طرز تهیه ساندویچ کباب تابه ای لذیذ و سالم در خانه

منبع: آرگا

2

1402/10/18

08:26


اگر می خواهید یک ساندویچ خوشمزه ای را با استفاده از مواد اولیه نسبتا کمی و در مدت زمان کمی تهیه کنید بهترین انتخاب ساندویچ کباب تابه ای است. برای سرو این ساندویچ به دلخواه می توان از خیار شور و گوجه استفاده کرد.

با استفاده از گوشت چرخ کرده می توان انواع ساندویچ های خوشمزه و لذیذ را به راحتی در خانه تهیه کرد که یکی از آن ها ساندویچ کباب تابه ای است. برای تهیه این ساندویچ مدت زمان زیادی نیاز ندارید و در مدت زمان کمی می توانید دارای یک ساندویچ خوشمزه با عطر و طعمی عالی شوید. طرز تهیه ساندویچ کباب تابه ای با بهترین طعم در این مطلب قرار دارد.

همانطور که می دانید ساندویچ ها انواع مختلفی از جمله ساندویچ سزار، ساندویچ پنیر کبابی و ساندویچ بادمجان دارد که برای تهیه این سه سادویچ لذیذ با راحت ترین روش کافی است بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید تا طرز تهیه آن ها را مشاهده کرده و در زمان مناسب تهیه کنید. برای سرو ساندویچ کبابی می توانید از انواع سبزیجات مانند کاهو و گوجه در ساندویچ به دلخواه استفاده کنید.

ساندویچ تابه ای خوشمزه

مواد لازم

  • سیر ۱ حبه
  • پیاز ۱ عدد
  • فلفل دلمه ای ۱ عدد
  • گوجه فرنگی ۲ عدد
  • گوشت چرخ کرده
  • قارچ ۱۰۰ گرم
  • نمک به مقدار لازم
  • فلفل سیاه و پودر سیر با مقدار لازم
  • آویشن به مقدار لازم

ساندویچ تابه ای به همراه سس

طرز تهیه ساندویچ کباب تابه ای لذیذ

ابتدا برای تهیه کباب تابه ای باید گوشت چرخ کرده را به همراه پیاز رنده شده درون کاسه ای بریزید. سپس آب گوشت چرخ کرده و پیاز را بگیرید و به آن ها نمک و فلفل بی افزایید. مخلوط گوشت چرخ کرده را داخل تابه ای بدون روغن پهن کرده و حرارت را روشن کنید.

زمانی که آب گوشت چرخ کرده از بین رفت، مقداری روغن به تابه بی افزایید و با قاشق خط بی اندازید تا کباب ها با فاصله شوند. حالا باید به سراغ تهیه سس این ساندویچ خوشمزه بروید. برای این منظور فلفل دلمه ای را در تابه ای دیگر تفت دهید و بعد از دتابه بیرون بی آورید.

گوجه ها را به خوبی بشویید و نگینی خرد کنید. سپس گوجه ها را داخل همان تابه ای که فلفل دلمه ای تفت داده اید تفت دهید. نمک، فلفل و فلفل دلمه ای را به گوجه اضافه کنید و در حد مخلوط شدن هم بزنید. در تابه ای دیگر قارچ های حلقه ای شده را به همراه ادویه ها تفت دهید.

طرز تهبه ساندویچ کباب تابه ای خانگی

نان های باگت را باز کنید و سس گوجه را بر روی آن بریزید. سپس کباب های تابه ای سرخ و پخته شده را به همراه قارچ های تفت داده شده و پخته شده را در نان باگت بگذارید. ساندویچ ها را درون بشقابی بگذارید و به دلخواه به همراه سس های کچاپ یا مایونز سرو کنید. نوش جان.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو