طرز تهیه ساندویچ اسفناج سالم و خوشمزه

منبع: آرگا

3

1402/11/2

09:09


طرز تهیه ساندویچ اسفناج با طعم و مزه ای ویژه در این بخش قرار داده شده است که تجربه می کنید. این ساندویچ خانگی را می توانید در مهمانی های خود هم داشته باشید.

طرز تهیه ساندویچ اسفناج که دارای یک رسپی ساده برای علاقه مندان به آشپزی بوده در این بخش قرار داده شده است. شما می توانید این ساندویج گیاهی خاص و خوشمزه را به سادگی تهیه کنید.

اگر از علاقه مندان به آشپزی های ساده با سبزیجات هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه ساندویچ بادمجان و ساندویچ سزار آشنا شوید. این ساندویچ های فوق العاده را برای مهمانی های خود داشته باشید.

طرز تهیه ساندویچ اسفناج

مواد اولیه:

  • برگ اسفناج خرد شده: یک پیمانه
  • پودر سیر: نصف قاشق چای خوری
  • قارچ اسلایسی: نیم کیلو
  • پونه کوهی: نصف قاشق چای خوری
  • فلفل چیلی: به میزان لازم
  • فلفل سیاه: به میزان لازم
  • نمک: به میزان لازم
  • کره: یک قاشق غذاخوری
  • پنیر رنده شده یا ورقه ای: نصف فنجان

طرز تهیه ساندویچ اسفناج:

اسفناج را به خوبی پارک کرده و بشویید. آن را آبکشی کرده و کنار بگذارید تا آب اضافی آن خارج شود. پیاز را به صورت نگینی برش زده و درون تابه ای تفت دهید. بعد از سبک شدن سبزی های ساطوری شده را اضافه کرده و توجه داشته باشید که سبزی را نباید بیش از حد ساطوری کنید.

دستور پخت ساندویچ اسفناج

مقداری کره افزوده و ادویه های ذکر شده را نیز اضافه نمایید. سیر را هم اضافه کرده و بعد از آنکه عطر سیر بلند شد، مقداری پنیر رنده ای یا پارمزان اضافه می کنید. حالا باید کمی هم خامه اضافه کرده و ترکیب کنید تا مواد شما یکدست شود.

قارچ های اسلایسی نیز را درو تابه ای دیگر با کمی روغن تفت دهید و کمی آب لیمو اضافه کرده تا سیاه نشود‌. یک نان تست را برداشته و مقداری سس روی آن بمالید. شما می توانید از پنیرهای گودا نیز برای ساندویچ استفاده کنید. یک لایه پنیر قرار داده و بعد از مواد تهیه شده و کمی قارچ روی نان بگذارید.

یک لایه نان دیگر دهید و درون ساندویچ ساز بگذارید تا آماده شود. طرز تهیه ساندویچ اسفناج به همین سادگی بوده و می توانید یک ساندویچ فوق العاده خوشمزه داشته باشید و از طعم و مزه آن لذت ببرید.

مواد ساندویچ اسفناج

این ساندویچ خانگی را می توانید بدون استفاده از غذاساز هم داشته باشید. برای این منظور تابه ای روی حرارت گذاشته و بعد از داغ نان تست را پیچیده و ساندویچ را درون تابه بگذارید. جسمی سنگین روی آن قرار داده و بعد از اینکه دو طرف را برشته کردید، ساندویچ شما آماده خواهد بود.

در صورتی که می خواهید این ساندویچ را با مرغ تهیه کنید، باید مرغ ها مکعبی و ریز را درون کره با حرارت تفت دهید و به مواد سس سبزیجات خود اضافه کنید.  نوش جان‌ نمایید. این نوع ساندویچ فوق العاده خوشمزه است و با طعم ویژه خود علاقه مندان زیادی دارد.

این ساندویچ رستورانی یک گزینه و ایده عالی برای فرزندان شما بوده و حتما با این دستور می توایند یک غدای سالم در عین حال خوشمزه برای عزیزان خود داشته باشید. این ساندویچ با استفاده از سبزیجات دیگری نیز تهیه می شود اما طعم اسفناج در کنار پنیر یک طعم ویژه بوده که با خامه نیز چند برابر می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو