عباس اورسجی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

4

1402/8/24

18:34


رییس فدراسیون کبدی گفت : خوزستان با توجه به استعداد و پتانسیلی که در رشته های مختلف از جمله کبدی دارد می تواند میزبان یکی از رویدادهای آسیایی و جهانی باشد.

عباس اورسجی الان کجاست؟ + بیوگرافی

اورسجی : خوزستان می تواند میزان یک رویداد بین المللی کبدی شود

عباس اورسجی در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خوزستان که امروز چهارشنبه در اهواز برگزار شد ، اظهارکرد : استان خوزستان به حق یکی از قطب های  کبدی ایران محسوب می شود. خوزستان در بخش داوری سهم چشمگیری دارد و بازی های آسیایی هانگژو خانم باجی از این استان به عنوان یکی از بهترین داورها در این رویداد ورزشی حضور داشت. ضمن این که خوزستان در تیم ملی نیز سهم دارد.

عباس اورسجی الان کجاست؟ + بیوگرافی

عباس اورسجی الان کجاست؟ + بیوگرافی

به گزارش نم نمک ، وی ادامه داد : یقینا خوزستان باتوجه به استعداد و پتانسیلی که در رشته های مختلف از جمله کبدی دارد می تواند میزبان یکی از رویدادهای آسیایی و جهانی باشد و فدراسیون کبدی آماده رقم خوردن این اتفاق خوب است. ضمن این که سابقه خوزستان در بحث میزبانی از مسابقات نشان داده همیشه یار و یاور فدراسیون بوده است که از هیات کبدی و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تشکر می کنم.

رییس فدراسیون کبدی گفت : خوشبختانه کرسی آسیایی که من در اختیار دارم متعلق به من اورسجی نیست و متعلق به کشور عزیزمان است و من موظف هستم هر زمان یکی از استان ها درخواست میزبانی داشت با کمال میل این کار را انجام دهم. قول می دهم خوزستان هر زمان آمادگی میزبانی یکی از رویدادهای بین المللی باشد ، حتما انجام شود.

وی در ادامه درباره انتقادها و حواشی اخیر پیرامون کبدی بعد از نایب قهرمانی در هانگژو ، عنوان کرد : 100 بازیکن به اردوهای تیم های ملی آقایان و بانوان دعوت می شوند و در نهایت هر تیم ملی با 12 بازیکن راهی مسابقات می شود. یعنی بازیکنان دورمانده از تیم ملی باید فرصت را به بازیکنان انتخاب شده بدهند. به هر حال آن هایی که با جامعه کبدی آشنا نیستند شاید وقتی بازیکنان که در تیم ملی نیستند پیرامون همین موضوع مصاحبه کنند ، حق را به او بدهند در حالی که اگر شخصی متخصص باشد می داند که هر بازیکن برای حضور در ترکیب تیم ملی اگر پنج شاخص لازم را داشته باشد ، به بازیکنی که دو یا سه شاخص دارد ، ارجحیت دارد. به هر حال هر کسی در کبدی می تواند مدعی شود که حق او خورده شده است ، در صورتی که هیچ سرمربی تیم ملی وجود ندارد که نخواهد بازیکن خوب انتخاب کند. ضمن این که تشخیص حضور بازیکنان در تیم ملی با سرمربی است.


بیوگرافی عباس اورسجی

عباس اورسجی متولد 1355 مدیر ورزشی اهل ایرات است.

وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی است و خود او از جمله کارشناسان رشته کبدی است که علاوه بر کارهای مدیریتی بارها به عنوان سرپرست تیم های ملی نیز در کنار کبدی کاران بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو