10 مرکز خرید ارزان در استانبول

10 مرکز خرید ارزان در استانبول


منبع: ساعد نیوز

2

1402/8/27

23:44


بدون‌ شک یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر، خرید کردن و تهیه سوغات است که در میان همه‌ی گردشگران محبوبیت دارد. از جمله بهترین مقاصد گردشگری که بسیاری از مسافران ایرانی برای خرید کردن به آنجا سفر می‌کنند، شهر استانبول است. از میان تمام مراکز خرید متعددی که وجود دارد، می‌توان برخی را به‌عنوان مراکزی برای خرید ارزان در استانبول معرفی کرد.

زیبایی‌ها و تنوع جاذبه‌های گردشگری در استانبول، آن قدر زیاد است که می‌تواند چندین روز زمان شما را در سفر بگیرد. اما طبیعی است که دلتان بخواهد خرید در استانبول را هم تجربه کنید. بعضی از افراد نیز بیشترین انگیزه‌شان برای سفر به استانبول خرید است. وجود انواع لباس‌های زیبا و باکیفیت زنانه، مردانه و بچگانه از برندهای متفاوت، دلیل اصلی افراد برای انتخاب استانبول است. اگر دوست دارید لذت خرید در استانبول را تجربه کنید و ارزان ترین مراکز خرید این شهر را بشناسید، در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

مرکز خرید فروم استانبول


برای خرید ارزان در استانبول، گزینه‌های متعددی پیش روی شماست. یکی از این گزینه‌ها، مرکز خرید فروم استانبول است. البته برخی معتقدند که کالاهای این مرکز چندان هم ارزان نیست. اما اگر کمی خوش‌شانس باشید می‌توانید در زمان‌های حراج، خرید مفصلی داشته باشید. علاوه بر حراج‌های هرزگاهی، اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد هم می‌توانید از حراج مرکز خرید فروم استانبول به بهترین نحو استفاده کنید. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال است. واقع‌بودن آکواریوم سی لایف استانبول، از شگفت انگیز ترین آکواریوم های دنیا در این مرکز خرید است.

مرکز خرید

اوتلت اولویوم استانبول


یکی دیگر از مراکز خرید استانبول، مرکز خرید اوتلت اولویوم استانبول است. در این مرکز نیز احتمالا می‌توانید اجناسی با قیمت‌های مناسب بیابید. خصوصا اینکه برخی اوقات، این مرکز تخفیف‌هایی را هم برای مشتریان خود درنظر می‌گیرد. علاوه بر این می‌توانید برای تفریح هم به این مرکز بروید. سالن سینما، سالن بولینگ و مراکز بازی کودکان این مرکز را به محلی مناسب برای سرگرمی تبدیل کرده است. مرکز خرید اولیویوم در منطقه کارگرنشین واقع شده و کالاهای آن ارزان و حراجی هایش زیاد است. بهترین روز هفته برای مراجعه به این مرکز خرید روزهای سه شنبه است در این روز می توانید از تخفیف های بیشتر بر روی اکثر کالاها بهره‌مند شوید.

مرکز خرید

مرکز خرید استار سیتی


اگر می‌خواهید یک مرکز خرید نسبتا جدید، با انواع کالاهای برند و البته قیمت ارزان، در نزدیکی فرودگاه قدیمی استانبول پیدا کنید سری به مرکز خرید استار سیتی بزنید. این مرکز خرید جذاب و محبوب در سال 2016 ساخته شده و در بخش آسیایی استانبول نزدیک به فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است، به‌همین‌دلیل بهترین گزینه برای گردشگرانی به‌شمار می‌رود که خرید و تهیه‌ی سوغات را به لحظه‌های آخر سفر موکول کرده‌اند.

در این پاساژ انواع فروشگاه‌های برند معتبر در ترکیه و جهان را پیدا می‌کنید که مرغوب‌ترین اجناس خود را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌کنند. علت ارزانی این فروشگاه‌ها عرضه‌ی محصولات قدیمی‌تر و در اصلاح از مد خارج‌شده و یا محصولات تک‌سایز است. بنابراین خیالتان از بابت اصل بودن و کیفیت آن‌ها کاملا راحت باشد.

خرید

مرکز خرید اوت لت اپتیموم


از دیگر مراکز تجاری استانبول که در بخش آسیایی آن قرار گرفته باید به مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول اشاره کرد. این مرکز خرید که در سال 2008 افتتاح شده و شعبه‌های دیگر آن در شهرهای ازمیر و آنکارا قرار دارند، در میان گردشگران بسیار محبوب است. با اینکه سال‌ها از زمان ساخت این مرکز خرید می‌گذرد، همچنان یکی از زیباترین و لوکس‌ترین معماری‌ها را در میان مراکز خرید دارد و شکل هنرمندانه‌ی سازه آن، همواره مورد توجه بوده است.
در این مرکز خرید انواع برندهای معروف و مرغوب پوشاک همچون بنتون، منگو، ال‌سی‌وای‌کی‌کی و … وجود دارند. همچنین اپتیموم بهترین مجتمع تجاری برای خرید لوازم خانگی و الکترونیکی نیز به شمار می‌رود. پس از آنکه در این مجتمع تجاری محبوب اجناس مورد نظر خودتان را تهیه کردید، امکان استفاده از مراکز تفریحی آن را نیز دارید. سالن‌های سینما و تئاتر، شهربازی کودکان، زمین پاتیناژ، نمایشگاه‌های هنری دائمی، فوت کورت و کافه‌های متنوع از جمله امکانات خاص اپتیمیوم هستند.

مرکز خرید

مرکز خرید کانیون مال


گزینه‌ای دیگر برای خرید ارزان در استانبول، مرکز خرید کانیون مال است. این مرکز بخشی از یک برج 30 طبقه و دارای 160 فروشگاه است. شاید این مرکز به نظرتان بیش از حد شلوغ به نظر برسد اما بخش زیادی از این جمعیت، مربوط به افرادی است که برای تماشای تئاتر به سالن‌های این مجموعه می‌آیند. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای شما خواهد بود.

مرکز خرید کانیون استانبول دارای 4 طبقه ساختمانی است که به دلیل طراحی سازه، بخشی از این بازار روباز بوده که از ویژگی های آن به شمار می رود. همین طراحی زیبا باعث شده تا دارنده چندین جایزه بین المللی شود. وجود گل ها و گیاهان طبیعی که در قسمت های مختلفی از این بازار استانبول گذاشته شده، موجبات محیطی زیبا و فرح بخش را فراهم نموده تا بازدیدکنندگان نیز از چنین فضایی لذت ببرند.

مرکز خرید

مرکز خرید اوت لت دیپوسایت


یکی دیگر از مراکز خرید ارزان در استانبول که درعین‌حال اجناس برندهای معروف را عرضه می‌کند، مرکز خرید اوت لت دیپوسایت است. این مرکز خرید بهترین مکان برای تهیه‌ی انواع پوشاک و لوازم خانگی است که از میان برندهای معروف آن می‌توان به سامسونگ، بیمن، رومن، کوتون، مانکو، بوینر و ال‌سی‌وایکیکی اشاره کرد.
پس از یک خرید جذاب و دلچسب در این مجتمع تجاری، می‌توانید غذاهای خوشمزه و اصیل را در رستوران‌های آن نوش جان یا خودتان را به یک فنجان قهوه‌ی خوش‌عطر ترک مهمان کنید. سالن‌های ورزشی نیز بخش دیگری از جذابیت این پاساژ هستند که از تجربه‌ی ورزش در آن‌ها لذت خواهید برد.

مرکز خرید

مرکز خرید بی اوغلو ایش


یکی از مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم (میدان تکسیم) مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول است. این مرکز خرید با موقعیت جغرافیایی بسیار عالی یکی از محبوب ترین مراکز خرید در استانبول نام برده می‌شود. این مجتمع در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار گرفته که دسترسی را برای عموم و به ویژه مسافران آسان می‌کند.

در خصوص کالاها و اجناس آن نیز باید بدانید این ساختمان دارای فروشگاه ها و مغازه های بزرگی است که قیمت های پایینی دارند. پس از بازدید از بازار بی اوغلو استانبول می‌توانید به بازار بزرگ استانبول نیز سری بزنید و خریدهای خود را انجام بدهید. این دو در یک منطقه قرار دارند و برای افرادی که در رفت‌و‌آمد دشواری دارند گزینه‌ی بسیار خوبی هستند. مرکز خرید بی اوغلو ایش از بهترین مراکز خرید پوشاک استانبول شناخته شده، اگر قصد خرید لباس دارید حتما سری به آن بزنید.

مرکز خرید

مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر


ازجمله مراکز خرید استانبول که به حراج‌های فصلی و مناسبتی خود مشهور شده، مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر است. این مرکز خرید با محبوبیت بسیار زیاد در میان گردشگران جزو مراکز خرید ارزان با انواع اجناس زیبا و باکیفیت به‌شمار می‌رود.
فروشگاه‌های خاص و عرضه‌کننده بهترین برندهای ترکیه، انواع رستوران سنتی و بین‌المللی و همچنین کافه‌های متنوع از مهم‌ترین ویژگی های سیتی سنتر به شمار می‌روند. یادتان باشد پیش از سفر به استانبول، از زمان حراجی‌های این پاساژ باخبر شوید تا محصولات باکیفیت را با قیمت ارزان‌تر از آنجا تهیه کنید.

مرکز خرید

مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت استانبول


مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت در منطقه قاضی پاشا واقع شده است. این پاساژ، سینما، فودکورت از مراکز خرید ارزان استانبول است و از امکاناتی نظیر اتاق کودک، مسجد، سرویس تاکسی، اتاق پرستاری برخوردار است و اغلب برندهای معتبر در این مرکز خرید وجود دارند.

در این پاساژ فروشگاه هایی مانند ال سی وایکیکی، کوتون، دیفکتو، گرتیس، واتسون، لافت، ماوی و سارار وجود دارند که اجناس خود از فروشگاه های دیگر خود در سایر مراکز خرید استانبول با قیمت ارزانتری به مشتریان ارائه می دهند.

مرکز خرید

مرکز خرید ویاپورت استانبول


مرکز خرید ویاپورت هم از آن مراکزی است که می‌توانید در آنجا به خرید ارزان در استانبول فکر کنید. این مرکز نسبتا بزرگ دارای 250 فروشگاه است. فروشگاه‌هایی که با انواع کالاهای شیک می‌توانند کوله بار سفر شما را پر کنند. علاوه بر فروشگاه، تعدادی هم کافه در این مرکز خرید وجود دارد که می‌تواند محلی برای استراحتی کوتاه بین خریدهایتان باشد. از 10 صبح تا 10 شب، این مرکز خرید فعال است.

با وجود این که ساخت این مرکز خرید به سال 2008 باز می‌گردد اما با این حال ظاهر خوبی دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر به شمار می‌آید. بد نیست بدانید که زیربنای ویاپورت 96000 مترمربع است و بیش از 198 فروشگاه را در خود جا داده است.

مرکز خرید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو