آپدیت جدید ویندوز 11 قابلیت حذف پس‌زمینه در نرم‌افزار Photos را ممکن کرد

آپدیت جدید ویندوز 11 قابلیت حذف پس‌زمینه در نرم‌افزار Photos را ممکن کرد


منبع: تکراتو

1

1402/8/28

10:44


ویندوز ۱۱ به‌روزرسانی‌های جدیدی را به‌صورت آزمایشی دریافت کرده که مهم‌ترین‌ آن‌ها، قابلیت حذف پس‌زمینه در نرم‌افزار Photos است.

آپدیت جدید ویندوز 11 قابلیت حذف پس‌زمینه در نرم‌افزار Photos را ممکن کرد

ویندوز ۱۱ به‌روزرسانی‌های جدیدی را به‌صورت آزمایشی دریافت کرده که مهم‌ترین‌ آن‌ها، قابلیت حذف پس‌زمینه در نرم‌افزار Photos است.

غول ردموندی در جدیدترین بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که با اضافه‌کردن چند ویژگی جدید، از‌جمله گزینه‌ی حذف پس‌زمینه‌ی عکس‌ها با یک کلیک، نرم‌افزار Windows Photos را بهبود بخشیده و پیشرفته‌تر کرده است. همچنین، هم‌اکنون نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار برای کاربران Windows Insider در‌دسترس بوده که بعضی از قابلیت‌های نسخه‌ی فعلی نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت حذف پس‌زمینه در نرم‌افزار Photos به کاربران ویندوز 11 ارائه می‌شود

یکی از ویژگی‌های مفید نرم‌افزار Paint مایکروسافت، یعنی امکان حذف پس‌زمینه، ویژگی برجسته‌ای است که هم‌اکنون به نرم‌افزار Photos هم اضافه شده است. درست مانند بسیاری از نرم‌افزارهای ویرایش عکس دیگر که می‌شناسیم، اکنون Windows Photos نیز می‌تواند به‌صورت خودکار پس‌زمینه‌ی عکس‌ها را تنها با یک کلیک حذف کند.

امکان کپی و یا ذخیره کردن تصاویر پس از حذف بک‌گراند نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند نسبت به ذخیره نتیجه دریافت شده از نرم‌افزار اقدام کنند. همچنین، گزینه‌ی جایگزین‌کردن پس‌زمینه با رنگ یا تصاویر دیگر هم وجود دارد. ممکن است نتایجی که اکنون از نرم‌افزار Photos دریافت می‌کنید چندان نظر شما را جلب نکند؛ اما به هر حال بهتر است در نرم‌افزارهای مایکروسافت که برای اکثر کارهای روزمره‌ مانند مشاهده‌ و ویرایش عکس‌ها یا گشتن در اینترنت استفاده می‌شوند، امکانات بیشتری برای کاربران وجود داشته باشد.

Scroll through the timeline to find the photos you need.

نکته دیگر در مورد به‌روزرسانی نرم‌افزار Photos این است که این به‌روزرسانی، بر روی نحوه‌ی عملکرد ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری عکس (Photo Sharing) و نوار فیلم (Filmstrip) نیز اثرگذار بوده و آن‌ها را نیز دچار تغییراتی خواهد کرد. اکنون کاربر می‌تواند عکس‌هایی را که در حساب OneDrive آپلود شده‌اند، به راحتی با استفاده از گزینه‌ی Share از داخل Photos به‌اشتراک بگذارد.

New Spot Fix feature to fix blemishes.

نرم‌افزار Filmstrip که تصاویر دیگر در همان پوشه را در پایین برنامه نشان می‌دهد، اکنون به‌صورت پیش‌فرض مخفی شده است تا تجربه‌ی بهتری داشته باشیم. فشردن آیکون Filmstrip یا کلید F، آن را دوباره با تصاویر بندانگشتی بزرگ‌تر و اسکرول‌بار عریض‌تر نمایان می‌کند.

در بخش نمایش تایم‌لاین نیز تغییرات دیگری وجود دارد که برای جست‌و‌جو برمبنای زمان در همه‌ی پوشه‌ها، دکمه‌ی پرینت در بالای صفحه برای دسترسی سریع‌تر به چاپ هنگام مشاهده‌ی یکی از تصاویر و بهبود ویژگی نمایش Slideshow به‌صورتی‌که کاربر بتواند عکس‌ها را با افکت‌های متنوع و موسیقی‌ پس‌زمینه‌ی دلخواه نمایش دهد، قرار داده شده است.

Create photo slideshows with music and animations.

البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست که در حال حاضر فقط اعضای Windows Insider می‌توانند نسخه‌ی جدید نرم‌افزار Photos را از‌طریق Microsoft Store تجربه کنند و به آن دسترسی داشته باشند. مایکروسافت قبل از اینکه نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده را برای کاربران عادی عرضه کند، زمانی را صرف جمع‌آوری بازخوردها و انجام بهبودهای بیشتر برای دریافت نتایجی به مراتب بهتر نسبت به نسخه کنونی نرم‌افزار Photos می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اضافه شدن قابلیت حذف پس‌زمینه در نرم‌افزار Photos ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Microsoft

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو