بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی

بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی


منبع: تیپ زا

1

1402/9/3

21:11


بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی : پیاده روی صبحگاهی راهی عالی برای شروع روزتان با پا است هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی. اما برای یک قدم زدن راحت و شیک چه لباسی باید بپوشید؟ ترفند این است که بین راحتی و سبک […]

بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی

بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی : پیاده روی صبحگاهی راهی عالی برای شروع روزتان با پا است هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی. اما برای یک قدم زدن راحت و شیک چه لباسی باید بپوشید؟

ترفند این است که بین راحتی و سبک تعادل پیدا کنید شما می خواهید آنقدر راحت باشید که سریع حرکت کنید و همچنان در کنار هم به نظر برسید. این مقاله از تیپزا نکات مفید و بسیاری از ایده‌های را پوشش می‌دهد که برای پیاده‌روی صبحگاهی زنانه چه بپوشیم.

بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی

مزایای پیاده روی صبحگاهی

اگر به دنبال راهی آسان برای افزایش انرژی، بهبود خلق و خو و حتی کاهش وزن هستید پیاده روی صبحگاهی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

پیاده روی روزانه فوایدی را که قبلاً ذکر شد را فراهم می کند. می‌تواند از شرایط سلامتی پیشگیری یا مدیریت کند، ماهیچه‌ها را تقویت کند، وضوح ذهنی را بهبود بخشد، به شما کمک کند در شب بهتر بخوابید و انتخاب‌های سلامت بهتری در طول روز داشته باشید.

وقتی برای پیاده روی می روید چه می پوشید؟

اگر در پیاده‌روی‌های روزانه تازه کار هستید یا نیاز به تجدید نظر دارید، من متداول‌ترین سؤالاتی را که مردم هنگام شروع یک روال پیاده‌روی می‌پرسند جمع‌آوری کرده‌ام.

ایده‌های لباس‌های زیادی وجود دارد بنابراین می‌توانید راحت باشید مهم نیست که نیم ساعت تا یک ساعت راه می‌روید، و همچنین بهترین کفش‌ها برای شروع سفرتان.

آیا می توانم برای پیاده روی صبحگاهی شلوار جین بپوشم؟

می‌توانید هنگام پیاده‌روی صبحگاهی شلوار جین بپوشید، اما بسیاری از گزینه‌های دیگر برای این موقعیت مناسب‌تر هستند.

دلایل مختلفی وجود دارد که من گزینه های دیگری را توصیه می کنم. اکثر شلوارهای جین از پنبه ساخته شده اند که به جای از بین بردن رطوبت، رطوبت را جذب می کند.

اگر تعریق زیاد دارید جین رطوبت را جذب می کند و شلوار جین شما را سنگین، گشاد و کشیده می کند برای پیاده روی چندان راحت نیست. علاوه بر این شلوار جین دارای درزهای ضخیم با نخ‌های سنگین است که ممکن است در برخی از مدل‌های جین باعث ایجاد پارگی در قسمت داخلی ران شما شود.

بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی

آیا هنگام راه رفتن باید سوتین بپوشید؟

صرف نظر از اندازه هنگام انجام فعالیت های بدنی پیاده روی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک سوتین خوب با ساپورت یا یک سوتین اسپرت  انتخاب کنید.

اگر می خواهید بدون سینه بند استفاده کنید آن را برای زمانی که در خانه استراحت می کنید یا در حال استراحت هستید داشته باشید.

10 نکته برای پیاده روی صبحگاهی موفق

چند لایه لباس بپوشید تا بتوانید به راحتی با تغییر دما سازگار شوید.

کفش‌های راحت و قابل تنفس خوب بپوشید.

پارچه های ضد رطوبت را انتخاب کنید تا عرق از پوست شما دور بماند.

برای محافظت از صورت خود در برابر نور خورشید از کلاه استفاده کنید.

برای محافظت از چشمان خود از عینک آفتابی استفاده کنید.

اگر در نور کم راه می روید، لباس های روشن بپوشید.

در هوای سرد دستکش و روسری بپوشید تا دست و صورت خود را گرم نگه دارید.

لباس هایی را انتخاب کنید که دامنه حرکتی کاملی داشته باشند تا بتوانید راحت حرکت کنید.

استفاده از ضد آفتاب را حتی در روزهای ابری فراموش نکنید.

یک کوله پشتی سبک، کراس بادی یا کیف برای نگهداری وسایل ضروری مانند آب، تلفن و کلید همراه داشته باشید.

بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی

با این 8 نکته مفید برای پیاده روی روز خود را روشن کنید

موسیقی مورد علاقه خود را بگذارید. شما می توانید یک لیست پخش پر از آهنگ های هیجان انگیز ایجاد کنید تا شما را به حرکت درآورد.

ذهن آگاهی را تمرین کنید. با توجه به قدم ها و نفس های خود به اینجا و اکنون توجه کنید.

با یک دوست قدم بزنید. یک دوست نه تنها شریک مسئولیت پذیری خوبی برای پیاده روی روزانه خواهد بود بلکه همراهی، گفتگوی خوب را نیز فراهم می کند و زمان را مانند برق می گذراند.

مسیر خود را تغییر دهید اگر روزانه پیاده‌روی می‌کنید، با تغییر چیزها به علاقه خود بیافزایید الگوی متفاوتی انتخاب کنید یا مسیر را در جهت مخالف پیاده‌روی کنید.

گام‌ها خود را دنبال کنید. پیگیری تعداد دفعات پیاده‌روی و تعداد قدم‌ها انگیزه‌ای عالی برای پیگیری پیشرفت شما و نگه داشتن شما در راه رفتن روزانه است.

بهترین لباس برای پیاده روی صبحگاهی

شلوار و تی شرت آستین بلند

این یک گزینه راحت و کلاسیک برای پیاده روی صبحگاهی است. می توانید یک جفت شلوار ضد رطوبت را با یک تی شلوارک بلند بپوشید و با یک ژاکت یا ژاکت سبک بپوشید.

سویشرت

ایده آل برای یک صبح سرد، دویدن را با یک سویشرت کفش ورزشی، و یک کیف برای همه وسایل ضروری خود بپوشید.

شلوار و تی شرت آستین بلند

شلوار ورزشی و سوتین اسپرت

شلوار ورزشی و سوتین اسپرت می‌توانند گزینه‌ای راحت و قابل تنفس باشند، اگر هوا گرم است. با یک ژاکت یا  سبک ست کنید.

شلوار ورزشی و سوتین اسپرت

شلوار یوگا و هودی

شلوار یوگا گزینه ای راحت و قابل تنفس برای پیاده روی صبحگاهی است. برای گرمای بیشتر آن ها را با هودی ست کنید.

شلوار یوگا و هودی

تیشرت و یک گرم کن

اگر ظاهری زیباتر را ترجیح می دهید، می توانید یک شلوار را با یک گرم کن بپوشید. یک گرم کن سبک، یک جفت تیشرت راحت و یک کلاه آفتابگیر داشته باشید.

تیشرت و یک گرم کن

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی مدل تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه  این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو