معرفی برند سری کرن,ترکیب هوش مصنوعی و خلاقیت

منبع: ساعد نیوز

4

1402/9/4

16:03


معرفی برند لباس سری کرن,تلفیقی از زیبایی کار دست و هوش مصنوعی.ما در این برند از بهترین طراحان,خیاطان و پارچه ها استفاده می کنیم تا شما مشتریان عزیز را متفاوت تر کنیم .

همه ما می دانیم که برندهای مختلفی در ایران وجود دارند که لباس های زیادی را هر ساله روانه بازار می کنند.اما امروز می خواهیم یکی از جدیدترین و متفاوت ترین ها یعنی برند سری کرن را به شما معرفی کنیم که طرح ها و دوخت هایی که می زند,به طور کامل از سایر دوستان متفاوت بوده و از طرفی دیگر قیمت های بسیار منطقی هم دارند.پس در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این گروه حرفه ای آشنا شویم.

معرفی فروشگاه و برند لباس سری کرن

این برند کار خود را اولین بار در سال 1402 شروع کرد و بنیان گذاران آن زهرا زینالی (طراح و دیزاینر) و علی محمد زینالی (مدیر فروش و مارکتینگ) می باشند.هدف اصلی سری کرن این است که یک سبک جدیدی از روان شناسی لباس را وارد ایران کند و مردم عزیز کشورمان هم بتوانند از سبک های مینیمال و جذابی که در پیج های اینستاگرامی دیده می شوند,استفاده کنند.البته این بدان معنا نیست که طرح ها کپی هستند! چرا که این فروشگاه همیشه طرح های کشیده شده خودش را داخل سایت قرار می دهد تا خریداران متوجه تک (یونیک) بودن محصول خود شوند که این خود یک مورد جدید به حساب می آید.

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی برای اولین بار در ایران

این مورد برای اولین بار است که در ایران دیده می شود و این گروه خوش ذوق در ابتدا طرح های پیشنهادی خود را به شکل نقاشی دیجیتال و اسکچ در می آورد و سپس با کمک هوش مصنوعی که در اختیار دارد آنها را تکمیل می کند و به همین خاطر است که شما هیچ لباس تکراری در گالری سری کرن نخواهید دید.

طرح های سری کرن

برای مثال طرحی که در بالا مشاهده می نید یک اسکچ یا طرح خام است که به شکل دیجیتال طراحی شده است (با بیشترین جزئیات) و در تصویر پایین می توانید طرح کامل را ببینید که البته رنگ بندی های مختلفی هم دارد.در نظر داشته باشید که سری کرن از بهترین پارچه ها و خیاطان کشور برای آماده سازی مدل های خود استفاده می کند و بهترین انتخاب برای کسانی است که اهمیت زیادی به استایل خود می دهند.

طرح های سری کرن

چطور از فروشگاه سری کرن خرید کنیم؟

برای خرید لباس از برند سری کرن روش های مختلفی وجود دارد که راحت ترین آن استفاده از سایت و صفحه اینستاگرامی می باشد.یکی دیگر از مزیت های ما این است که در حال حاظر قیمت ها را تا حد ممکن پایین نگه داشته ایم تا هر شخصی با هر بودجه ای بتواند استایل مورد علاقه خودش را داشته باشد!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که سری کرن یک آپشن خاص برای مشتریان خود در نظر گرفته است که افراد می توانند درخواست طراحی خاص خودشان را دهند تا فقط یک عدد از آن تولید شود که البته در این حالت قیمت کار کمی بالاتر می رود و دلیلش هم این است که تنها یک عدد از آن طرح تولید شده و بدون اجازه شما هم نمی توانیم طرح را در دسترس عموم قرار دهیم! همچنین امکان انتخاب پارچه و رنگ بندی هم وجود دارد. بهتر است برای سفارش طرح خود از یک هفته قبل اقدام کنید (چرا که آماده سازی طرح و لباس زمان بر خواهد بود).

آموزش طراحی مد و فشن

ما همیشه سعی داریم تا بهترین مقالات را در وبلاگ سری کرن قرار دهیم تا کسانی که علاقه زیادی به مد و فشن دارند هم بتوانند به شکل رایگان به اطلاعات ترجمه شده دسترسی داشته باشند و خود این مورد یک آپشن جدید به حساب می آید.اگر به وبلاگ ما سر بزنید متوجه خواهید شد که اغلب مقالات دارای منابع هستند که به شکل اختصاصی ترجمه شده اند. همچنین در نظر داریم تا در چند ماه آینده,کلاس های طراحی و خیاطی برای علاقه مندان به این صنعت برگذار کنیم و بعد از آموزش هم بهترین دانشجوها را برای کار در سری کرن انتخاب می کنیم که این یعنی شما با یک تیر دو نشان می زنید : آموزش حرفه ای + شغل ثابت با حقوق مناسب و درصد.

در حال حاضر که داریم این مقاله را می نویسیم,سری کرن روزهای ابتدایی خود را پشت سر می گذارد و کسی در ایران شناختی از ما ندارد که البته مشکلی هم نیست و ما می دانیم در مدت کوتاه می توانیم حجم زیادی از بازار لباس ایران را مال خود کنیم. به همین خاطر کار کردن با ما می تواند یک رزومه عالی برای هر شخصی به حساب بیاید که حتی در خارج از کشور هم به کار می آید (چرا که ما قصد داریم این برند را جهانی کنیم و اولین برند ایرانی باشیم که صادرات می کند).شاید فکر کنید که این خواسته بزرگی است و ما هم خودمان می دانیم اما هر چیزی شدنی است!

معرفی طراح برند سری کرن

زهرا زینالی طراح برند سری کرن است که از سال ها پیش اقدام به یادگیری در زمینه های مختلف از جمله روان شناسی فشن,دوخت پارچه و الگوسازی کرده است و مدارک مختلفی هم از آموزشگاه های ایران و وبسایت های خارجی زبان دارد و به همین خاطر است که طرح های سری کرن و روش دوخت و تولید آنها به طور کلی با سایر برندهای داخل کشور متفاوت است.ما به هیچ عنوان نمی گوییم بهترین هستیم و بهترین برای هر فردی متفاوت است,اما سعی داریم تا بهترین طراحی را با بهترین پارچه های موجود انجام دهیم تا شما عزیزان هم بتوانید استایل های خاص داشته باشید.

جمع بندی

ما در گروه سری کرن علاقه زیادی به ارزش آفرینی و زیبایی داریم و می خواهیم که مشتریان عزیزمان هم دقیقا مانند ما فکر کنند تا بتوانیم با کمک همدیگر یک برند ایرانی اصیل را به بهترین جاها برسانیم و از تمام کسانی هم که ما را در این مسیر یاری می کنند,تشکر می کنیم. از جمله مدیر عزیز وبسایت خبری ساعد نیوز که اجازه دادند مقاله ما انتشار پیدا کند و چند نفر با نام ما آشنا شوند. برای ارتباط با ما هم می توانید از بخش تماس با ما وبسایت اقدام کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو