با معروف ترین برندهای مد و پوشاک در جهان بیشتر آشنا شویم

با معروف ترین برندهای مد و پوشاک در جهان بیشتر آشنا شویم


منبع: پارس ناز

5

1402/5/17

11:08


با معروف ترین برندهای مد و پوشاک در جهان بیشتر آشنا شویم

دنیای لباس دارای قدمتی به اندازه تاریخ پیدایش انسان‌ها است. به طوری که در هر دوره زمانی موضوع پوشاک از مهم‌ترین مسائل بوده و مرور زمان و آداب و رسوم موجب تغییر و تحولات آن شده است. امروزه نیز شاهد شرکت‌های متعددی در سراسر جهان در زمینه مد و پوشاک هستیم که برخی از آن‌ها بسیار معروف هستند.

 

در قرن 21 تمامی افراد تمایل به تجمل گرایی و خرید کالاهای لوکس و گران قیمت دارند و به این ترتیب سعی‌ می‌کنند خود را با دنیای پیرامون خود هماهنگ سازند و سطح بالاتری داشته باشند. به همین دلیل به سمت برندهای مشهور تولید کننده لباس گرایش دارند.

 

 اگر شما نیز برای خرید لباس به فکر تهیه لباس‌های برند هستید و‌ می‌خواهید با برترین برندهای پوشاک در جهان آشنا شوید به شما پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

· برند کالوین کلین

 

یکی از مشهورترین برندهای لباس در جهان برند کالوین کلین است که توسط طراح معروف آمریکایی بنیان گذاری شد. این برند با نام اختصاری CK در حوزه تولید انواع لوازم صنعت مد مثل عطر، ادکلن، پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، جواهرات و لوازم آرایشی مشغول به فعالیت است. تولیدات این برند به دلیل سادگی خاصی که در طراحی آن‌ها وجود دارد بسیار پرطرفدار هستند.

 

· برند زارا Zara

 

یکی دیگر از معروف‌ترین برندها در حوزه تولید و خرید لباس مردانه و زنانه برند اسپانیایی زارا است. این برند که چندین زیر مجموعه مارک معروف دارد از خلاق‌ترین برندها محسوب‌ می‌شود و دارای شیوه تبلیغاتی خاصی است که موجب تمایز آن نسبت به سایر برندها در جهان شده است. از مهم‌ترین شعارها و ادعاهای این کمپانی‌ می‌توان به تولید و توسعه و عرضه در بازار یک محصول جدید تنها در دو هفته اشاره نمود. برند زارا در میان ایرانیان بسیار محبوب است.

 

· برند دیور Dior

 

برند دیور توسط کریستین دیور در سال 1946 تاسیس گردید و دارای شعبه‌های متعددی در کشورهای مختلف است و بالغ بر 160 فروشگاه خرده‌فروشی در جهان دارد. این برند مشهور علاوه بر تولید و طراحی پوشاک در زمینه تولید انواع اکسسوری و عطر نیز فعال است و عطرهای آن از پرفروش‌ترین عطرهای جهان هستند.

 

· برند فندی FENDI

 

اگر از علاقه‌مندان به خرید لباس مردانه و زنانه مارک و برند هستید قطعا نام برند ایتالیایی فندی را شنیده‌اید. این برند که توسط پائولا فندی در سال 1925 تاسیس شد تولید کننده لباس‌هایی در کلاس جهانی است. اما از معروف‌ترین محصولات آن‌ می‌تواند به کیف‌های این برند اشاره نمود که همیشه حرفی برای گفتن در دنیای مد دارند و با انتخاب آن‌ها‌ می‌توانید همیشه به‌روز باشید.

 

فندی از قدیمی‌ترین برندهای پوشاک در جهان محسوب‌ می‌شوند و طرفداران بسیاری دارد و در سال 2017 به عنوان یکی از لوکس‌ترین برندهای پوشاک معرفی شد. فندی نیز همانند سایر برندها به تولید انواع کفش، اکسسوری، لوازم جانبی چرمی، ساعت، کیف دستی زنانه و گوشواره‌ می‌پردازند و بالغ بر 200 فروشگاه در سراسر جهان دارد.

 

· برند ورساچه VERSACE

 

ورساچه از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای لایف استایل در جهان است که در سال 1978 افتتاح گردید. این برند به لباس‌های مجلسی زیبا و فریبنده خود با طرح‌های خاص و زنده معروف است و از گران‌ترین برندهای دنیا محسوب‌ می‌شود. این کمپانی انواع اکسسوری‌ها و لوازم مرتبط با صنعت مد و پوشاک را با بهترین کیفیت ممکن تولید‌ می‌کند.

با معروف ترین برندهای مد و پوشاک در جهان بیشتر آشنا شویم

· برند پرادا Prada

 

یکی دیگر  از معروف‌ترین برندها در جهان که برای خرید لباس می‌توانید آن را انتخاب کنید، برند پرادا است که سالیان زیادی در حوزه تولید لوازم جانبی چرم، کفش و کلاه فعالیت داشته و امروزه در عرصه تولید اکسسوری و پوشاک نیز به‌خوبی‌ می‌درخشد. به‌طوری که این برند به یکی از پرطرفدارترین برندهای جهان تبدیل شده و در میان جوانان جایگاه خاصی دارد.

· برند بربری BURBERRY

 

این کمپانی بریتانیایی توسط توماس بربری افتتاح شد و به نوآوری در طراحی و تولید محصولات خود معروف است. بربری موفق شده که در کشور انگلیس حکم سلطنتی دریافت نماید. در واقع‌ می‌توان گفت بربری برند لاکچری پارچه‌های شطرنجی است. لازم است که اشاره کنیم این برند فعالیتی درخشان در زمینه تولید عطر و زیورآلات نیز دارند و با استفاده از محصولات آن‌ می‌توانید استایلی خاص و جذاب را برای خود بسازید.

 

· برند رالف لورن RALPH LAUREN

 

این برند کاملا بر روی تولید لوکس‌ترین لباس‌ها متمرکز است و عمدتا لباس‌های آن توسط افراد مشهور جهان پوشیده‌ می‌شوند. از زیر برندهای معروف این کمپانی‌ می‌توان به  برند POLO اشاره نمود که تنوع لباس‌های آن خیلی بالا است.

با معروف ترین برندهای مد و پوشاک در جهان بیشتر آشنا شویم

· برند شانل CHANEL

 

در هنگام خرید لباس زنانه از وب‌سایت‌های بین‌المللی و فروشگاه‌های خارجی قطعا یکی از برندهایی که با آن مواجه خواهید شد برند شانل است که لباس‌های زنانه آن بسیار مشهور هستند. مرلین مونرو بازیگر معروف نقش مهمی در محبوب و مشهور شدن این برند داشت.

 

لازم است که اشاره کنیم شانل از گران‌ترین برندهای لباس در جهان است و در زمینه تولید کالاهای لوکس دیگری مانند عطر، لباس و لوازم آرایشی نیز فعالیت دارد. از این برند به عنوان شیک‌ترین و لوکس‌ترین برند لباس زنانه یاد‌ می‌کنند و طرفداران بسیاری دارد.

 

· برند هرمس HERMES

 

برند هرمس نیز انتخابی ایده آل برای خرید لباس مردانه و زنانه باشد. این برند در سال 1837 تاسیس گردید و از بهترین برندهای حوزه پوشاک در جهان محسوب‌ می‌شود. کمپانی هرمس از محبوب‌ترین برندها در زمینه تولید لوازم چرم، لباس‌های آماده، لوازم جانبی، عطر، لباس ورزشی زنانه و مردانه و کمربند است.

 

علاوه بر این کیف‌های زنانه و روسری‌های ابریشمی آن نیز طرفداران خاصی در سراسر جهان دارند و همیشه هنگامی که از شیک‌ترین روسری‌ها صحبت‌ می‌شود قطعا نام برند هرمس به میان‌ می‌آید.

با معروف ترین برندهای مد و پوشاک در جهان بیشتر آشنا شویم

· برند گوچی GUCCI

 

گوچی همان برند معروف است که در جشنواره‌های جهانی هنگام عبور معروف‌ترین افراد جهان از روی فرش قرمز شاهد پوشیدن آن‌ها توسط این اشخاص هستیم. گوچی از لوکس‌ترین و گران‌ترین برندهای جهان است که در سال 1921 در ایتالیا تاسیس شد. تولیدات این برند کاملا به سبک مد ایتالیایی هستند و کالاهای چرمی آن به دلیل طراحی خاص و کیفیت عالی که دارند در سراسر جهان بسیار محبوب هستند. 

 

· برند لوئی ویتون LOUIS VUITTON

 

برند لویی ویتون یا به اختصار LVMH از معروف‌ترین برندهای فرانسوی در جهان است و به دلیل طرفداران بسیاری که دارد از پرطرفدارترین برندهای لباس در دنیا محسوب‌ می‌شود. محصولات این کمپانی برای افرادی که به سبک مد فرانسوی علاقه‌مند هستند قطعا‌ می‌تواند بسیار جذاب و تحسین برانگیز باشد.

 

از کالاهای لوکس تولید این برند‌ می‌توان به کالاهای چرمی، عینک آفتابی، کفش، ساعت و جواهرات و کتاب اشاره نمود. از لوئی ویتون به عنوان گران ترین برند دنیا یاد‌ می‌کنند و کمپانی آن در فرانسه پایتخت مد اروپا مشغول به فعالیت است.

 

· برندهای ایرانی

 

امروزه برندهای ایرانی نیز جایگاه ویژه‌ای در صنعت مد و پوشاک پیدا کرده اند و طرفداران خاصی دارند. ازاین‌رو با انتخاب آن‌ها برای خرید لباس می‌توانید زیباترین استایل‌ها را تجربه کنید. زیرا طراحان لباس این برندها کاملا متناسب با سلیقه ایرانیان اقدام به طراحی و تولید محصولات خود نموده‌اند، ازاین‌رو میزان رضایت بالایی در میان مشتریان خود دریافت کرده‌اند.

 

از معروف‌ترین برندهای ایرانی نیز‌ می‌توان به برند هاکوپیان ، گراد، ماکسیم، ایکات، نخ باف، رویین تن پوش، جورابان، زاگروتی، تن درست و هالیدی ، دنیس تریکو و چرم مشهد اشاره نمود که هر یک در نوع خود بی‌نظیر هستند و شعب و نمایندگی‌های متعددی در سراسر کشور دارند. البته محصولات آن‌ها به صورت آنلاین در فروشگاه‌های اینترنتی نیز ارائه‌ می‌شود. بنابراین به راحتی برای خرید لباس زنانه و مردانه آن‌ها را انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

 

در گذشته انسان‌ها از لباس تنها برای محافظت و پوشش خود استفاده‌ می‌کردند اما امروزه به یک تجارت مد تبدیل شده است. ازاین‌رو هر یک از برندها همواره با نوآوری و خلاقیت در تولیدات خود در تلاش هستند که جایگاه خود را حفظ نمایند و از عرصه رقابت پیروز شوند. به همین دلیل بانوان و آقایان هنگام خرید لباس با برندهای متنوع داخلی و خارجی با محصولات متفاوت و شیک روبرو‌ می‌شوند که انتخاب را برای آن‌ها دشوارتر‌ می‌کند.

 

هموطنان عزیز‌ می‌توانند برای آنکه خرید لباس آنلاین رضایت بخش و آسان تری داشته باشند از موری استایل موتور جستجو در میان تمامی فروشگاه‌های آنلاین پوشاک ایران کمک بگیرند و با کیفیت‌ترین و منحصربه‌فرد ترین لباس‌ها را با قیمتی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو