آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟


منبع: تیپ زا

1

1402/9/7

22:23


آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟ آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟ امروز، من اشتباهات سبک برتری را که باید در حین جشن گرفتن جذابیت کلاسیک آشکار می کنم. ما با هم کشف خواهیم کرد که چگونه بین جوانی و پیچیدگی تعادل برقرار کنیم، اطمینان حاصل کنیم که انتخاب […]

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟ امروز، من اشتباهات سبک برتری را که باید در حین جشن گرفتن جذابیت کلاسیک آشکار می کنم. ما با هم کشف خواهیم کرد که چگونه بین جوانی و پیچیدگی تعادل برقرار کنیم، اطمینان حاصل کنیم که انتخاب کمد لباس شما بهترین ویژگی های ما را برجسته می کند، با ترندهای فعلی طنین انداز می شود و راحت شیک می ماند.

با من همراه باشید و بیایید این سبک متحول کننده را آغاز کنیم به یاد داشته باشید در حالی که مد در حال تغییر است، اعتماد به نفس شما مهمترین چیز است.

مد برای جوانان محفوظ نیست با افزایش سن که شامل درک اهمیت سبک شخصی است. برای زنان بالای 50 سال، مد در افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس نقش دارد.

در حالی که هر کسی سبک منحصر به فرد خود را دارد برخی از اشتباهات رایج زنان بالای 50 سال وجود دارد. در اینجا 10 اشتباه استایل است که باید از آنها اجتناب کنید.

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

1. مبارزه با لباس پوشیدن مناسب سن

لباس پوشیدن متناسب با سن می تواند بسیاری را گمراه کننده باشد زیرا استایل شخصی در طول زمان تغییر می کند و ترندها به سرعت تغییر می کند. هدف محدود کردن خود به مجموعه‌ای از قوانین نیست. در اینجا به بررسی عمیق تر موضوع می پردازیم:

اظهار نادرست: لباس پوشیدن مناسب افراد جوان ممکن است پیام اشتباهی در مورد سطح بلوغ یا وضعیت حرفه ای شما ارسال کند.

توجه: ممکن است توجه ناخواسته ای را به خود جلب کند یا باعث شود احساس کنید جدی گرفته نمی شوید.

مسائل مربوط به اعتماد به نفس: پوشیدن لباس‌هایی که برای افراد جمعیتی جوان‌تر طراحی شده‌اند، ممکن است باعث شود احساس بی‌قراری یا اعتماد به نفس کمتری داشته باشید.

مشکلات پیری لباس پوشیدن:

تاثیرات فیزیکی: پوشیدن لباس هایی که هیکل فعلی شما را خوشایند نمی کند می تواند شما را به طور غیر ضروری پیر کند و شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان دهد.

ایجاد تعادل مناسب:

درک ترندها: این نیست که کورکورانه هر ترند مد جدید را دنبال کنید بلکه این است که بدانید کدام یک را می توان در کمد لباس خود گنجاند تا حسی تازه به آن ببخشد.

روی تناسب اندام تمرکز کنید: لباس های مناسب می توانند معجزه کنند روی استایل سرمایه گذاری کنید یا اقلام خارج از قفسه را طوری تنظیم کنید که کاملا متناسب با شما باشند.

اکسسوری متفکرانه: اکسسوری ها می توانند نشاط جوانی و پیچیدگی بالغ را پر کنند. یک ساعت کلاسیک، یک روسری شیک، یا یک گردنبند خوش سلیقه می تواند یک لباس را بالا ببرد.

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

کلاسیک و در عین حال مدرن:

به یک پیراهن سفید کلاسیک با برش نامتقارن یا جزئیات دکمه منحصر به فرد فکر کنید. این ست یک استایل کلاسیک را حفظ می کند.

اهمیت جنس: پارچه های مدرن که راحتی، دوام و استایل را ارائه می دهند می توانند به طور قابل توجهی بر ظاهر و احساس کلی لباس تأثیر بگذارند.

انتخاب رنگ: در حالی که داشتن رنگ های خنثی در کمد لباس خوب است، از رنگ ها دوری نکنید با این حال، رنگ هایی را انتخاب کنید که با استایل و چهره شخصی شما همخوانی داشته باشد. یک رنگ پررنگ می‌تواند جوان‌تر باشد، اما سایه و نحوه پوشیدن آن می‌تواند پیچیدگی بیشتری به شما بدهد.

بیشتر بخوانید: استایل مد برای خانم ها در سنین بالا !

اصالت شخصی:

سن یک عدد است: در پایان روز سن فقط یک عدد است نگرانی اصلی باید احساس خوبی نسبت به آنچه می پوشید باشد.

با زمان تکامل پیدا کنید: اجازه دهید استایل شما با شما تکامل یابد همانطور که مراحل مختلف زندگی را تجربه می کنید ممکن است سبک شما تغییر کند. آن را در آغوش بگیرید و در عین حال استایل خود را حفظ کنید.

به دنبال الهام باشید، نه تقلید: به دنبال نمادهای استایل یا چهره های عادی باشید که برای الهام گرفتن با شما طنین انداز می شوند اما همیشه روی لباسی که می پوشید تکیه می کنند.

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

2. نادیده گرفتن فرم بدن

لباس پوشیدن مطابق با فرم بدن یک اصل کلاسیک در مد است که افراد را تشویق می کند تا بهترین ویژگی های خود را برجسته کنند و در انتخاب های خود احساس اطمینان بیشتری کنند. بیایید عمیق تر کاوش کنیم:

آشنایی با فرم های بدن:

چندین شکل بدن به طور معمول شناخته شده است، از جمله گلابی، سیب، مستطیل، ساعت شنی و مثلث معکوس اما نه محدود. هر شکل مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

تشخیص فرم بدن شامل مشاهده اندازه‌های شانه‌ها، سینه، کمر و باسن و نسبت‌های بین آنهاست.

گام های اشتباه نادیده گرفتن فرم بدن:

لباس های نامناسب: لباس هایی که برای فرم بدن شما مناسب نیستند ممکن است به طرز نامناسبی تناسب داشته باشند در بعضی جاها خیلی تنگ یا در بعضی جاها خیلی گشاد.

ویژگی‌های از دست رفته: ممکن است نتوانید بهترین دارایی‌های خود را به نمایش بگذارید مانند کمر مشخص، بازوهای کشیده یا پاهای خوش فرم.

کاهش اعتماد به نفس: پوشیدن چیزی که با فرم شما تکمیل نمی شود می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس و حتی خودآگاهی شما شود.

بیشتر بخوانید: شناخت فرم بدن برای انتخاب لباس مناسب

لباس پوشیدن برای شکل شما:

شکل گلابی (باسن پهن تر از سینه): با رنگ های روشن، الگوها یا خطوط گردن که چشم را به سمت بالا می کشد، روی قسمت بالایی بدن تأکید کنید.

شکل سیب (شانه‌ها و سینه پهن‌تر، کمر کم‌تر): لباس‌هایی را انتخاب کنید که شکل شما را بلندتر می‌کند، مانند یقه V.

شکل مستطیل (عرض مشابه از سینه تا باسن): با کمربند یا استایل‌های پپلوم، توهم منحنی‌ها را ایجاد کنید. لایه بندی همچنین می تواند بعد را اضافه کند.

شکل ساعت شنی (کمر مشخص با سینه و باسن متعادل): کمر را با کمربند یا لباس های متناسب برجسته کنید. لباس های بسته بندی شده می توانند به خصوص جذاب باشند.

مثلث معکوس (شانه ها و سینه پهن تر، باسن باریک تر): با افزایش حجم باسن، بالاتنه را متعادل کنید. شلوارهای گشاد یا دامن های کامل می توانند ظاهر متناسب تری ایجاد کنند.

ترندها در مقابل استایل کلاسیک: در حالی که تجربه کردن با ترندهای فعلی مد هیجان‌انگیز است ضروری است بین آنچه که مد روز است و آنچه که واقعاً با فرم بدن شما مطابقت دارد تفاوت قائل شوید.

شخصی سازی: گاهی اوقات مخالفت با توصیه های استاندارد برای فرم بدن شما ممکن است درست به نظر برسد. مد شخصی است و قوانین را می توان برای مطابقت با راحتی و زیبایی شناختی تغییر داد یا شکست.

بیشتر بخوانید: چگونه با افزایش سن جوان تر به نظر برسیم؟

لباس پوشیدن برای شکل شما

3. پوشیدن لباس های نامناسب

اهمیت پوشیدن لباس های مناسب را نمی توان نادیده گرفت در اینجا نگاهی عمیق تر به چرایی و نحوه اولویت بندی تناسب داریم:

اهمیت تناسب مناسب:

لباس هایی که به خوبی تناسب دارند به طور طبیعی تناسب اندام شما را افزایش می دهند و ظاهری جذاب و شیک ایجاد می کنند.

هنگام پوشیدن لباس هایی که به خوبی تناسب دارند به گونه ای متفاوت حرکت می کنید. شما بلندتر می ایستید، با اعتماد به نفس بیشتری راه می روید، و اعتماد به نفس خود را افزایش می دهید.

راحتی: لباس های نامناسب می توانند محدود کننده یا بیش از حد گشاد باشند و باعث ناراحتی شوند تناسب خوب حرکت را تضمین می کند.

خطرات لباس های نامناسب:

لباس‌های خیلی تنگ می‌توانند بر برآمدگی‌ها یا عیوب‌ها تأکید کنند در حالی که لباس‌های خیلی گشاد می‌توانند اندام شما را غرق کنند و شما را بزرگ‌تر یا نامرتب‌تر نشان دهند.

حتی گران ترین کالا نیز می تواند ارزان به نظر برسد اگر مناسب نباشد. برعکس یک لباس مناسب و مقرون به صرفه می‌تواند به دلیل تناسب با کیفیت بالا ظاهر شود.

استایل با کت بلیزر با چند ترفند جذاب!

بیشتر بخوانید: چگونه ساده اما شیک بپوشیم؟

یافتن تناسب اندام:

اندازه های خود را بشناسید: با اندازه های خود آشنا شوید سینه، کمر، باسن، درز و موارد دیگر. این به فروشگاه کمک می کند و برای خرید آنلاین ضروری است، جایی که نمی توانید ابتدا چیزهایی را امتحان کنید.

برش ها و استایل ها را درک کنید: برش ها و مدل های خاص ممکن است برای تیپ بدنی خاص شما جذاب تر باشند. به عنوان مثال.

برندهای مختلف، تناسب متفاوت: اندازه ها می توانند بین برندها به طور چشمگیری متفاوت باشند همیشه لباس را امتحان کنید و از خرید صرفاً بر اساس سایز برچسب خودداری کنید.

سفارشی‌سازی: خیاط‌ها می‌توانند طول را تنظیم کنند، نواحی را سفت یا شل کنند و حتی برخی از جنس لباس (مانند تعویض دکمه‌ها) را تغییر دهند تا آنها را شخصی‌تر کنند.

افزایش عمر کمد لباس: همانطور که بدن ما تغییر می کند، لباس های ما نیز قابل تنظیم هستند. به جای دور انداختن اقلام، آنها را تغییر دهید.

ارزش سرمایه گذاری: در حالی که خیاطی قیمت دارد، اغلب ارزش لباس را بسیار فراتر از هزینه آن افزایش می دهد. یک پیراهن 50 دلاری که کاملاً متناسب باشد می‌تواند مانند یک کالای بسیار گران‌تر به نظر برسد.

یافتن تناسب اندام

سخن پایانی:

در اصل، اولویت بندی تناسب یکی از اصول اساسی لباس پوشیدن بی عیب و نقص است این سرمایه گذاری روی ظاهر، راحتی و اعتماد به نفس شماست. چه برای یک مراسم روزمره یا یک رویداد خاص لباس بپوشید تناسب مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو