آیا می توانید خطاهای درون تصویر را در طول 5 ثانیه پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

2

1402/9/11

17:01


خطای دید در تست هوش برای محک زدن ضریب هوشی و مهارت بینایی شما طراحی شده اند. پس خودتان را به چالش بکشید!

آیا می توانید خطاهای درون تصویر را در طول 5 ثانیه پیدا کنید؟

خطای دید در تست هوش برای محک زدن ضریب هوشی و مهارت بینایی شما طراحی شده اند. گاهی اوقات ما به یک تصویر نگاه می‌کنیم و بلافاصله نکته‌ای توجه‌ ما را جلب می‌کند و باعث می‌شود دقیق تر به تصویر نگاه کنیم. گاهی نیز هرچقدر به تصویر نگاه کنیم نمی‌توانیم جزئیات آن را به خاطر بسپاریم یا حتی یک اشتباه از آن پیدا کنیم. با این حال دیدن و تشخیص خطاهای یک تصویر ضریب هوشی و مهارت جزئی نگری و بینایی ما را به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید توانایی هایتان را محک بزنید به این 5 تصویر نگاه کنید و خطاها و اشتباهات درون آن‌ها را تشخیص دهید!

خطای دید در تست هوش

بیایید به تصاویر نگاه کنید، خطاهای آن را پیدا کنید. اما اگر موفق به یافتن همه آن‌ها نشدید، می‌توانید در پایان صفحه جوابات را ببینید. ما در همه خطاها دایره قرمز کشیده ایم.

خطای دید در تست هوش

خطای دید در تصویر مزرعه

تشخیص خطاها در اتاق - خطای دید در تست هوش

تره بار فروشی و خطاهای پنهان

مزرعه ذرت و خطای دید

جواب تست هوش

خطای دید در تست هوش

خطاهای پنهان

تست هوش

خطای دید در تست هوش

بازی فکری

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از خطای دید در تست هوش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو