تست هوش جنایی: باهوش ها بگویند چه کسی زن را به قتل رسانده است؟

تست هوش جنایی: باهوش ها بگویند چه کسی زن را به قتل رسانده است؟


منبع: خبرنما

1

1402/9/12

13:00


تست هوش جنایی: اگر به مهارت های هوشی و ذهن کارآگاهی خود اطمینان دارید پس در تصویر قاتل زن را تشخیص دهید. تصویر یک زن را نشان می دهد که به تازگی به قتل رسیده…

تست هوش جنایی: باهوش ها بگویند چه کسی زن را به قتل رسانده است؟

تست هوش جنایی: اگر به مهارت های هوشی و ذهن کارآگاهی خود اطمینان دارید پس در تصویر قاتل زن را تشخیص دهید. تصویر یک زن را نشان می دهد که به تازگی به قتل رسیده است. بالای سر او دو مرد قرار دارد که هر یک اسلحه ای در دست دارد، یکی از مردها زن را کشته است، اما کدامیک؟ اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا این تست هوش جنایی را حل کنید. به نظر شما قاتل کیست؟

چقدر باهوش هستید؟ برای پاسخ این سوال راه های زیادی وجود دارد. کافی است به آن‌ها عمل کنیم تا بفهمیم چقدر باهوش و به روز هستیم. یکی از راه های ساده برای محک زدن هوش انجام معماها و بازی های فکری چون این تست هوش جنایی است. تحقیقات ثابت کرده است که هوش با میزان دقت و توجه رابطه مستقیمی دارد. امروز هم مانند روزهای دیگر شما را با یک ورزش ذهن جذاب به چالش می کشیم. پس با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همراه باشید.

تصویر تست هوش جنایی

در تصویر تست هوش جنایی شما می توانید خانمی را ببیند که ظاهرا تازه به قتل رسیده است. دو مرد که هر کدام اسلحه ای آغشته به خون در دست دارند در صحنه قاتل حضور دارند. با این حال، یکی از آن‌ها قاتل و دیگری بیگناه است. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا به تصویر نگاه کرده و با توجه به شواهد و سرنخ ها تشخیص دهید چه کسی زن را کشته است. این تست هوش جنایی را حل کنید و مغز خود را محک بزنید!

توجه کنید برای رسیدن به جواب باید از ذهن خلاق خود استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم تصویر را دقت و حواس جمع بررسی کنید، زیرا پاسخ تست هوش جنایی درست در مقابل چشمان شما پنهان شده است!

قاتل زن کیست؟

به هر حال به یاد داشته باشید که جواب در پایان صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

.

.

.

.

جواب تست هوش جنایی

هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماهای مانند این تست هوش جنایی به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند. زیرا حل کردن تست های هوش باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

پاسخ تست هوش جنایی: مرد که چاقو دارد زن را به قتل رسانده است. شاید تعجب کنید اما دقت کنید هیچ گونه کبودی یا جای زخم بر روی بدن زن دیده نمی شود، یعنی او از پشت سر به قتل رسیده است. در این صورت اگر مرد سمت راست با چوب به او حمله کرده باشد پس او باید با صورت به زمین می افتاد. بنابراین نظر به این دلایل ما فکر می کنیم مرد سمت چپ قاتل زن است. شما چه فکر می کنید؟ لطفا در بخش کامنت ها نظر خود را به ما بگویید.

جواب تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست هوش جنایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل تست های هوش

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو