تست دقت: آیا می توانید تفاوت بین تصاویر باب اسفنجی را تشخیص دهید؟

منبع: خبرنما

2

1402/9/13

10:03


آزمون تفاوت تصویر باب اسفنجی: تست های تشخیص تفاوت راه های بسیار خوبی برای تقویت مهارت های بینایی شما هستند. آنها میزان دقت و توجه شما را به جزئیات را به چالش می کشند، زیرا تشخیص تفاوت بین دو تصویر تقریبا یکسان کار دشواری است. در چالش امروز، بین تصاویر باب اسفنجی شلوار مربعی یک […]

تست دقت: آیا می توانید تفاوت بین تصاویر باب اسفنجی را تشخیص دهید؟

آزمون تفاوت تصویر باب اسفنجی: تست های تشخیص تفاوت راه های بسیار خوبی برای تقویت مهارت های بینایی شما هستند. آنها میزان دقت و توجه شما را به جزئیات را به چالش می کشند، زیرا تشخیص تفاوت بین دو تصویر تقریبا یکسان کار دشواری است. در چالش امروز، بین تصاویر باب اسفنجی شلوار مربعی یک تفاوت خیلی ریز وجود دارد. آیا می توانید آن را در عرض 4 ثانیه تشخیص دهید؟

تفاوت بین این دو تصویر می تواند هر چیزی مانند تغییر در موقعیت، رنگ یا شکل باشد. به هر حال اکنون وقت آن است تا چشم های تان را محک بزنید.

آزمون تفاوت تصویر باب اسفنجی

تفاوت را تشخیص دهید

در بالا می توانید تصاویر باب اسفنجی را که در کنار هم قرار گرفته اند، مشاهده کنید. این دو عکس در نگاه اول تقریبا یکسان به نظر می رسند. با این حال، اگر دقت کنید، می توانید تفاوتی را بین این دو تصویر تشخیص دهید.

.

فقط باهوش ترین ها می توانند متوجه اشتباه این تصویر شوند! اشتباه چیست؟

.

.

تست هوش جنایی: باهوش ها بگویند چه کسی زن را به قتل رسانده است؟

.

.

تست تشخیص عروسک بدون چشم: زیر 15 ثانیه عروسکی که چشم ندارد را پیدا کنید!

.

زمان به پایان رسیده است. آیا توانستید تفاوت را شناسایی کنید؟

آیا می توانید خطاهای درون تصویر را در طول 5 ثانیه پیدا کنید؟

به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. اما اگر موفق نشده اید، ناراحت نباشید، چون همه چیز با تمرین بهتر می شود. شما می توانید سایر تست ها و آزمون های بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه را انجام دهید.

پاسخ

تفاوت این دو تصویر به شرح زیر است:

تفاوت تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از آزمون تفاوت تصویر باب اسفنجی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون یافتن اسب دریایی: آیا می توانید اسب دریایی را پیدا کنید؟

آیا می توانید 2 تفاوت آدم برفی ها را تشخیص دهید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو