فقط باهوش ترین ها می توانند متوجه اشتباه این تصویر شوند! اشتباه چیست؟

فقط باهوش ترین ها می توانند متوجه اشتباه این تصویر شوند! اشتباه چیست؟


منبع: خبرنما

2

1402/9/12

15:02


آزمون تشخیص اشتباه تصویر اسکی: در تصویر یک اشتباه وجود دارد و تنها باهوش ترین افراد می توانند در عرض 3 ثانیه اشتباه را پیدا کنند. آیا فکر می کنید فرد باهوشی هستید؟ با انجام این تست خواهید فهمید. حل آزمون های شناسایی اشتباه تصویر، شما را به تمرکز و دقت بیشتری در تشخیص جزئیات […]

فقط باهوش ترین ها می توانند متوجه اشتباه این تصویر شوند! اشتباه چیست؟

آزمون تشخیص اشتباه تصویر اسکی: در تصویر یک اشتباه وجود دارد و تنها باهوش ترین افراد می توانند در عرض 3 ثانیه اشتباه را پیدا کنند. آیا فکر می کنید فرد باهوشی هستید؟ با انجام این تست خواهید فهمید.

حل آزمون های شناسایی اشتباه تصویر، شما را به تمرکز و دقت بیشتری در تشخیص جزئیات و تفاوت‌ها ترغیب می کند. این آزمون ها معمولا شامل تشخیص اشتباه یا تغییرات ظاهری در تصاویر می شوند و با حل آنها، مهارت تشخیص اشتباه و دقت بینایی شما تقویت می‌شود. تست هایی مانند آزمون تشخیص اشتباه تصویر اسکی باعث تحریک قشر بینایی و هر دو نیمکره مغز می شود که از زوال عقل در سنین بالا جلوگیری می کند.

آیا آماده اید تا هوش خود را بیازمایید؟

آزمون تشخیص اشتباه تصویر اسکی

تصویر یک دختر را در حال اسکی روی یخ نشان می دهد. ظاهرا همه چیز درست است، اما اینطور نیست. اشتباه بزرگی در تصویر وجود دارد و شما باید آن را در طول 3 ثانیه تشخیص دهید. تصویر را با دقت بررسی کنید و ببینید آیا می توانید مشکل عکس را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید.

اشتباه تصویر اسکی روی یخ را پیدا کنید

 

زمان شما از حالا شروع می شود. اما به یاد داشته باشید جواب آزمون تشخیص اشتباه تصویر اسکی در پایین صفحه قرار دارد. زمانی که 3 ثانیه شما تمام شد به پایین بروید و پاسخ درست را ببینید.

.

.

.

.

.

.

جواب

زمان به پایان رسیده است. به کسانی که موفق شدند مشکل تصویر را پیدا کنند تبریک می گوییم، واقعا از ضریب هوشی بالایی برخوردارید.  به هر حال، آیا می خواهید بدانید اشتباه چیست؟

جواب آزمون تشخیص اشتباه تصویر اسکی: دختر در حال اسکیت روی یخ است، اما کفش اسکیت پوشیده است. به تصویر زیر نگاه کنید:

اشتباه تصویر اسکی روی یخ

پازل ها و معماهای تصویری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما هستند، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص اشتباه تصویر اسکی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو