رندرهای جدید گلکسی A15 دو گزینه رنگی دیگر را نشان می‌دهد

منبع: تکراتو

1

1402/9/14

23:45


آخرین رندرهایی که از عضو جدید خانواده اقتصادی سامسونگ منتشر شده، در مجموع وجود سه گزینه رنگی را برای بازار اروپا تایید می‌کنند.

رندرهای جدید گلکسی A15 دو گزینه رنگی دیگر را نشان می‌دهد

آخرین رندرهایی که از عضو جدید خانواده اقتصادی سامسونگ منتشر شده، در مجموع وجود سه گزینه رنگی را برای بازار اروپا تایید می‌کنند.

رندرهای جدید گلکسی A15 از دو رنگ جدید دیگر این گوشی خبر داد و می‌توانیم سه گزینه رنگی را برای این گوشی جدید سامسونگ در نظر بگیریم. همچنین در رندر‌ها، برخی از ویژگی‌های طراحی گوشی، مانند قوس کناری غیرعادی اطراف دکمه‌های کناری فیزیکی نیز مشهود است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای جدید گلکسی A15

گلکسی A15 حداقل در سه رنگ در دسترس خواهد بود. یکی از آنها که رنگ آبی بود، ماه گذشته توسط تعدادی رندر لو رفت. اکنون نیز رندرهای مشابهی که رنگ آبی روشن و زرد را به نمایش می‌گذارند فاش شده‌اند.

همانند آخرین باری که گلکسی A15 را در تصاویر فاش شده دیدیم، این گوشی دارای یک بریدگی Infinity-U برای دوربین سلفی، حاشیه‌های نسبتاً ضخیم مخصوصا در قسمت انتهایی و یک پنل پشتی صاف با بریدگی‌های دایره‌ای مجزا برای سه سنسور دوربیبن و همچنین فلاش LED است.

این رندرها مجدداً تأیید می‌کنند که فریم تخت گلکسی A15 در اطراف دکمه‌های کناری قرار گرفته است. این یک عنصر طراحی جدید برای گوشی‌های ارزان قیمت گلکسی است که قرار است در سال 2024 وارد بازار شوند و می‌تواند به تمایز گزینه‌های اقتصادی سامسونگ از سری گلکسی S24 کمک کند.

به گفته منابعی آگاه، گلکسی A15 بسته به بازار در دو نسخه 4G و 5G در اروپا عرضه خواهد شد. اما ظاهراً آنها از نظر شکل و رنگ یکسان به نظر می‌رسند.

مشخصات گلکسی A15 نیز تا حدودی تایید شده؛ این گوشی باید دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی، تراشه MediaTek Helio G99 (این تراشه همچنین با نام Dimensity 6100+ نیز شناخته می‌شود)، 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد.

در بخش دوربین سلفی گلکسی A15 نیز احتمالا شاهد وجود یک سنسور 13 مگاپیکسلی باشیم و ستاپ دوربینی که در پشت آن قرار دارد از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

هنوز جزئیاتی از تاریخ عرضه گلکسی A15 در دسترس نیست، اما شایان ذکر است که گلکسی A14 4G و 5G با فاصله سه ماه از همدیگر عرضه شدند.

اگر سامسونگ از برنامه مشابهی برای عرضه گلکسی A15 4G و Galaxy A15 5G پیروی کند، نسخه 5G ممکن است زودتر به بازار عرضه شود و در ژانویه به فروش برسد؛ اما مدل 4G ممکن است در ماه مارس معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای جدید گلکسی A15 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو