کدام هتل و کدام پرواز را در سفر به کیش انتخاب کنیم؟

منبع: تالاب

3

1402/9/15

12:26


به کیش زیبا می خواهیم سفر کنیم اما کدام هتل و کدام پرواز را انتخاب […]

کدام هتل و کدام پرواز را در سفر به کیش انتخاب کنیم؟

به کیش زیبا می خواهیم سفر کنیم اما کدام هتل و کدام پرواز را انتخاب کنیم؟ برای انتخاب هتل های کیش باید به چندین نکته توجه کنید. انتخاب هتل نقش مهمی در روند سفرتان دارد. فرض کنید هتلی که انتخاب می کنید دسترسی خوبی به وسایل نقلیه نداشته باشد. یا فاصله زیادی از مکان های دیدنی کیش داشته باشد یا بلیط هواپیما کیش برای تاریخ مورد نظر پیدا نکنید. اگر تور کیش شما سه روزه باشد، آن وقت زمان بسیاری را بابت انتخاب نادرست هتل از دست خواهید داد. پس انتخاب هتل مناسب در کیش خیلی مهم است. پیش از هر چیز درباره کیش بخوانید.

 

کیش کجاست؟

جزیره کیش در جنوب ایران واقع شده و یکی از مقاصد گردشگری محبوب در این کشور محسوب می‌شود. کیش در خلیج‌فارس و در فاصله نزدیک به ۱۷۶ کیلومتری شمال شرقی بندرعباس، یکی از شهرهای مهم استان هرمزگان، قرار دارد. این جزیره به عنوان منطقه گردشگری و اقتصادی ایران شناخته می شود و دارای امکانات گردشگری، تفریحی، ورزشی و فرهنگی متنوعی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. شهر هویزه به عنوان مرکز مدیریتی و اقتصادی این جزیره شناخته می شود. همراه سفرمی safarme.ir باشید تا نکات مهم در انتخاب هتل های کیش را بخوانید.

 

موقعیت جغرافیایی هتل کیش

در تور کیش این خیلی مهم است که هتل شما موقعیت جغرافی مناسبی تا جاذبه‌های مهم کیش مانند ساحل، بازارها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی داشته باشد. مثلا هتل 5 ستاره میراژ کیش یک کیلومتر با استادیوم والیبا ساحلی کیش، بازارچه حافظ و پلاژ آقایان فاصله دارد. برای رفتن به صخره خرچنگ ها نیز کافی است که دو کیلومتر تا آن جا طی کنید. اگر می خواهید هتلی ارزان تر با همین موقعیت جغرافیایی پیدا کنید می توانید هتل سه ستاره سارا کیش را انتخاب کنید. این هتل حتی نزدیک تر از هتل میراژ به مراکز تفریحی و دیدنی کیش است.

 

امکانات هتل را بررسی کنید

در تور کیش خیلی مهم است که امکانات هتل مناسب و کافی باشد. با اینکه هتل های 5 ستاره و 4 ستاره امکانات فوق العاده ای دارند اما در بسیاری از هتل های سه ستاره هم می توانید امکانات مناسبی را بیابید. به طور کلی بهتر است بررسی امکانات هتل مانند استخر، سونا، جکوزی، باشگاه، رستوران، وای فای رایگان و … بر اساس نیازهای شما صورت بگیرد.

 

نظرات و امتیازات مسافران پیشین درباره هتل را بخوانید.

مطالعه نظرات مسافرانی که قبلاً در هتل اقامت داشته‌اند، می‌تواند اطلاعات مفیدی در مورد کیفیت خدمات هتل فراهم کند. هنوز هم بهترین روش انتخاب هتل همین است. چرا که تجربه دیگران بهترین راه انتخاب یک هتل خوب است.

 

رده‌بندی هتل تاثیر چشمگیری در کیفیت آن دارد

بررسی رده‌بندی هتل بر اساس تعداد ستاره‌ها یا نمادهای مشابه که نشان‌دهنده کیفیت خدمات می‌باشد از دیگر راهکارهای انتخاب هتل مناسب در کیش است.

کیش

قیمت و بودجه مناسب برای تور کیش

تور کیش ارزان را می توانید به راحتی از سفرمی خریداری کنید. اگر هدف شما تنها تماشای کیش زیباست و کمتر می خواهید داخل هتل بمانید می توانید با تهیه تور کیش ارزان که شامل بلیط هواپیما کیش و هتل ارزان کیش می شود، به کیش سفر کنید. بررسی تاریخچه هتل و شهرت آن می‌تواند نشانگر کیفیت خدمات آن باشد.

 

فاصله تا فرودگاه کیش

اگر برای سفر شما مهم است که به سرعت به هتل برسید، فاصله هتل تا فرودگاه را بررسی کنید. هر چه فاصله به فرودگاه نزدیکتر باشد، برای رفت و برگشت از سفر مشکلی نخواهید داشت.

 

ایرلاین هایی که به کیش پرواز دارند؟

اکثر شرکت های هواپیمایی به کیش پرواز دارند و این پروازها از شهرهای مختلف ایران انجام می شود. معروف ترین شرکت هواپیمایی که به کیش پرواز دارد، ماهان و کیش ایر است. شرکت کاسپین، اترک، ایران ایر و قشم نیز به این جزیره پرواز دارند.

 

کدام پرواز را برای سفر به کیش انتخاب کنیم؟

برای خرید بلیط هواپیما کیش کافی است به وب سایت سفرمی مراجعه کنید. برای تهیه بلیط ارزان می توانید بلیط لحظه آخری را تهیه کنید. شرکت هواپیمایی کاسپین هر روز از تهران تا کیش پرواز دارد. یکی از انتخاب های مناسب برای قیمت مناسب بلیط، انتخاب بلیط های ایرلاین کاسپین است.

 

کلاس های پرواز مسیر کیش چگونه است؟

شرکت های هواپیمایی کیش در دو کلاس اکونومی یا اقتصادی و کلاس بیزینس بلیط های خود را به فروش می رسانند. در کلاس اکونومی یا اقتصادی که فروش بیشتری دارد، قیمت بالاتر اما نسبت به کلاس بیزینس کمی کندتر است. در کلاس بیزینس فرایند سوار شدن به هواپیما و ارائه خدمات بهتر است. شاید در مسیر کوتاه کیش آنچنان فرق این دو کلاس مشخص نباشد مگر در پذیرایی که شرکت ها از مسافرین خود انجام می دهند. اما در سفرهای طولانی تر کاملا می شود تفاوت آن ها را احساس کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو