مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود!

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود!


منبع: تیپ زا

1

1402/9/16

15:14


مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود! مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود! آیا نمی دانید که چگونه یک کت بلیزر را در سال 2024 مدل دهید و همچنان خانم به نظر برسید؟ لیست لباس های کت و شلوار زنانه شیک و زیبای من را بررسی کنید و دقیقاً یاد […]

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود!

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود! آیا نمی دانید که چگونه یک کت بلیزر را در سال 2024 مدل دهید و همچنان خانم به نظر برسید؟ لیست لباس های کت و شلوار زنانه شیک و زیبای من را بررسی کنید و دقیقاً یاد بگیرید که چگونه لباس های بلیزر زنانه را برای انواع مناسبت ها ایجاد کنید!

برای سال های زیادی کت بلیزر بیشتر با لباس های مردانه همراه بود. اما در چند دهه اخیر، کت بلیزر به لباسی تبدیل شده است که همه می توانند بپوشند و خانم ها آن را به روش های شیکی که قبلاً ندیده ایم طراحی می کنند.

من کاملاً بلیزرهای مشکی، سفید و چهارخانه‌ام را دوست دارم من اغلب آنها را به ظاهرم ست می کنم تا لباس های اصلی را بالا ببرم و متوجه شوم که می توانم آنها را در تمام طول سال بپوشم. با شلوار جین، روی لباس و حتی شلوار لی.

برای کمک به الهام بخشیدن به شما، من چندین لباس کت خود را ایجاد کرده ام و دنیای مد را برای اطلاعات بیشتر جستجو کرده ام!

بنابراین اگر می‌خواستید این استایل شیک را به کمد لباس خود اضافه کنید، باید راهنمای سبک لباس‌های کت خانم ها را ببینید!

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود!

بلیزر با کفش های کتانی

در بالا برداشت من از لباس‌های کتانی زیبا با کفش‌های کتانی است به نظر من یک کت مشکی با سایز مناسب می‌تواند با یک لباس بافتنی، شلوار جین قد راست و کفش‌های کتانی سفید راحت تر به نظر برسد.

در بالا یک ظاهر دیگر با یک کت شلوار چهارخانه، شلوار جین و یک طرح گرافیکی دیده می شود. من یک جفت تخت مری جین مشکی را اضافه می کنم تا حسی خانم ها به همراه یک کیف شانه مشکی برای تکمیل ظاهر به ارمغان بیاورد.

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود!

لباس بلیزر مهمان عروسی

هر زمان که در مراسم عروسی شرکت می کنم دوست دارم با استفاده از یک کت و شلوار بر روی لباسم، ظاهری شیک به لباس ست کنم.

این یک ظاهر عالی برای عروسی است که در روزهای سردتر برگزار می شود زیرا کت بلیزر نه تنها شیک است بلکه لایه ای از گرما را نیز به آن اضافه می کند.

من همیشه دوست دارم به رنگ های خنثی پایبند باشم تا ظاهری تمیز و جذاب داشته باشم. ترکیب رنگ مشکی و سفید کلاسیک برای هر عروسی مناسب است و انتخاب اکسسوری مشکی یا سفید به جمع کردن کل ظاهر کمک می کند!

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود!

ست از بلیزر کلاسیک

این ایده مورد علاقه من برای لباس بلیزر است من عاشق کلاسیک بودن آن هستم و حتی اگر شلوار جین و تی شرت غیر رسمی هستند بلیزر کل ظاهر را جذاب میکند.

در بالا خواهید دید که چگونه به راحتی ظاهر لباس کت بلیزر را با تی شرت سفید با لباس مجلسی بافتنی شلوار جین راسته با ساق گشاد و کفش های تخت با بوت های مشکی پاشنه دار تغییر دادم.

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود!

بلیزر چهارخانه 

ترکیب یک بلیزر چهارخانه با یک لباس مشکی شیک و مدرن است! همچنین ظاهر یک کت شلوار چهارخانه را با یک لباس مشکی برای ترکیبی عالی از مردانه و زنانه دوست دارم.

من عاشق آخرین ترند پوشیدن بلیزر با کفش هستم. کژوال و اسپرت است اما حال و هوای خوبی دارند من فکر می کنم این لباس با بوت های کابویی مشکی نیز به همان اندازه خوب به نظر می رسد!

13 بلیزر به رنگ خاکستری برای خانم ها

ایده های لباس با بلیزر 

حالا که ست های لباس‌های بلیزر را دیده‌اید از لباس‌های کت‌های زنانه‌تر که حالتی شیک و زنانه دارند الهام بگیرید!

ایده های لباس با بلیزر 

لباس بلیزر رنگ شتری

رنگ شتری یک گزینه همه کاره و شیک برای کت و شلوار زنانه پاییزی است می‌توانید آن را با یک لباس زنانه و کفش‌های پاشنه‌دار ست کنید من عاشق ست کت سایز بزرگ و لباس زنانه هستم زیرا طول کت ظاهری برجسته به لباس می بخشد.

همچنین می‌توانید کت شلوار شتری را با شلوار جین مشکی و زیر آن یک ژاکت بافتنی مشکی و سفید راه راه ست کنید. برای داشتن حال و هوای جذابتر لباس را با کفش‌های راحتی شتری یا مشکی به پایان برسانید.

در اینجا یک لباس کت شلوار شیک دیگر است که من عاشق آن هستم! لباس ژاکت سفید شفاف حس گرم و دنج دارد در حالی که کت و شلوار شتری و اکسسوری آن برای اوایل پاییز عالی هستند.

لباس میدی + کتانی 

هنگام در نظر گرفتن لباس های کت و شلوار زیبا برای خانم ها ست کردن یک پیراهن میدی با کتانی کتانی یک راه عالی است. لباس‌های میدی گزینه‌ای عالی برای بهار و تابستان هستند و کت بلیزر می‌تواند به راحتی کمی گرما را در صورت خنک‌تر به آن اضافه کند.

لباس بلیزر رنگ شتری

لباس بلیزر قرمز

بلیزر قرمز انتخاب جسورانه ای است اما زمانی کار می کند که به روش صحیح انجام شود.

من توصیه می کنم بلیزر قرمز را با رنگ های خنثی مانند مشکی، خرمایی یا سفید ست کنید رنگ‌های دیگر با قرمز رقابت می‌کنند باکلاس به نظر برسند.

برای داشتن ظاهری غیررسمی و جذاب، یک کت بلیزر برنزه برای دوست پسر را با یک تی شرت سفید و کفش ورزشی مدل دهید. این یکی از لباس های بلیزر مورد علاقه من است که شیک و در عین حال بی دردسر است و می توان آن را در یک لحظه کنار هم انداخت!

لباس بلیزر قرمز

لباس بلیزر برای کار

پوشیدن کت بلیزر در محل کار باید حس دیگری داشته باشد حتی اگر در محیط معمولی تری کار می کنید. در زیر دو لباس کت زنانه را مشاهده می کنید.

لباس بلیزر برای کار

بلیزر، بافتنی راه راه + جین مشکی

این لباس بلیزر کلاسیک یکی از لباس هایی است که بارها و بارها به آن برمی گردم. حال و هوای پاریسی دارد و از ترکیبی عالی از رنگ‌های خنثی تشکیل شده است.

واضح است که یک خانم می تواند در سال 2024 به جهات مختلف کت بلیزر را استایل کند. در زیر چند روش مورد علاقه من برای پوشیدن کت بلیزر توسط خانم ها آورده شده است:

بلیزر، بافتنی راه راه + جین مشکی

سخن پایانی:

اگر کت بلیزر چیزی است که در مورد ست کردن آن به کمد لباس خود فکر کرده اید امیدوارم که ما شما را متقاعد کرده باشیم که این کار را انجام دهید! شما می‌توانید در هر فصل کت خود را استایل کنید و آن را برای انواع رویدادها، مجالس و مناسبت‌ها بپوشید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو