باتری آیفون SE 4 شصت درصد بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود

منبع: تکراتو

1

1402/9/16

18:59


منابع خبری به تازگی مدعی شده‌اند که باتری آیفون SE 4 بسیار بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود. گفته می‌شود که در این گوشی از باتری آیفون 14 استفاده خواهد شد.

باتری آیفون SE 4 شصت درصد بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود

منابع خبری به تازگی مدعی شده‌اند که باتری آیفون SE 4 بسیار بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود. گفته می‌شود که در این گوشی از باتری آیفون 14 استفاده خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید اپل در حال آماده شدن برای عرضه آیفون SE 4 در سال آینده (2024) است. خوشبختانه به لطف اطلاعاتی که چندی پیش توسط مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر مشهور اپل، به اشتراک گذاشت، تقریبا از طراحی این گوشی مورد انتظار آگاه هستیم. این منبع خبری مدعی شده بود که آیفون SE 4 بر اساس آیفون 14 که در سال 2022 عرضه شد، ساخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و باتری آیفون SE 4

این واقعیت که اپل قصد دارد در تولید آیفون SE 4 (2024) از قطعات داخلی آیفون 14 استفاده کند، به معنای جهش و پیشرفت در کلیه مشخصات این گوشی نیست، چرا که در آیفون 14 مانند آیفون SE 3 از پردازنده‌های A15 اپل استفاده شده بود.

با این حال، طبق گفته‌های منابع داخلی اپل، نمونه‌های اولیه iPhone SE 4 با شناسه D59، با باتری 3279 میلی‌آمپر ساعتی آیفون 14 با کد مدل A2863 ساخته شده و این به خودی خود یک جهش عظیم 60 درصدی در ظرفیت باتری آیفون SE 4 خواهد بود.

باتری آیفون SE 4

باتری فعلی آیفون SE 3 با ظرفیت ناچیز 2018 میلی آمپر ساعت نسبت به SE 2 دو ساعت بیشتر پخش ویدیو را ارائه می‌دهد، بنابراین تصور پیشرفتی که در عمر باتری آیفون SE 4 به وجود می‌آید خوشایند و دلچسب است. در واقع باتری این گوشی نسبت به مدل قبلی 1261 میلی‌آمپر ساعت افزایش ظرفیت خواهد داشت.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که آیفون SE 4 به برخی از ویژگی‌های مدرن و جدید اپل مانند دکمه Action و پورت USB تایپ C نیز مجهز شود. همچنین شایعاتی منتشر شده که ادعا می‌کند آیفون SE 4 با نمایشگر اولد ساخته شده توسط BOE به بازار عرضه خواهد شد.

اگر این ادعا صحت داشته باشد، این گوشی اولین مدل SE آیفون خواهد بود که از LCD استفاده نمی‌کند. اگر این گوشی اقتصادی اپل که زیر 500 دلار قیمت دارد، به صفحه نمایش OLED بزرگ‌تر و دوربین بهتر از آیفون 14 مجهز شود، ممکن است که به موفق‌ترین محصول اپل در سال 2024 تبدیل شود. با این حال بهتر است که انتظارات خود را بالا نبریم چرا که تمام این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند و هنوز چیزی به صورت رسمی از سوی اپل تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و باتری آیفون SE 4چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو