ماجرای پوستر بازی تیم زنان سپاهان که جنجالی شد

ماجرای پوستر بازی تیم زنان سپاهان که جنجالی شد


منبع: روزیاتو

3

1402/9/18

10:02


ماجرای پوستر بازی تیم زنان سپاهان که جنجالی شد

ماجرای پوستر بازی تیم زنان سپاهان که جنجالی شد

طرح پوستر باشگاه سپاهان برای دیدار ظهر جمعه ی تیم زنان خود مقابل تیم آوای تهران سروصدای زیادی به راه انداخت. پس از تذکر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان پوستر جدیدی منتشر کرد.

تیم زنان سپاهان روز جمعه ۱۷ آذر ماه در چارچوب لیگ برتر زنان به مصاف تیم آوای تهران رفت و ظهر پنجشنبه باشگاه سپاهان به رسم همیشگی‌اش با یک پوستر به استقبال بازی این هفته خود رفت، پوستری که برگرفته از نشانه‌های جنگ و خرابی در تهران بود. در پس زمینه ی این پوستر طرحی از برج میلاد وجود داشت که با هواپیمای جنگی نشانه گرفته شده و آتش تهران را فرا گرفته. همین موضوع باعث واکنش رسانه‌ها شد.

پس از انتشار این پوستر خبرساز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با یک اطلاعیه به این موضوع واکنش نشان داد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ با توجه به طرح پوستر منتشره از سوی باشگاه سپاهان اصفهان درباره دیدار تیم بانوان این باشگاه مقابل آوای تهران در صفحات رسمی باشگاه متبوع، این باشگاه ظرف ۴۸ ساعت می بایست توضیحات و دفاعیات مکتوب خود را در این باره به کمیته انضباطی ارسال کند.

بعد از واکنش کمیته انضباطی، باشگاه سپاهان با حذف پوستر جنجالی خود از تمام صفحات مجازی اش و رونمایی از یک پوستر جدید، نشان داد که از موضع خود عقب‌نشینی کرده است.

صبح روز جمعه باشگاه سپاهان با انتشار یک پوستر جدید که در آن هاجر دباغی مقابل برج آزادی قرار گرفته بود؛ به استقبال دیدار این تیم با حریف تهرانی رفت تا بدین شکل نشان دهد که موضعی علیه تهران ندارد.

بعد از جنجال‌های مربوط به پوستری که دیروز سپاهانی‌ها از آن رونمایی کردند، منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتشار پیامی از مردم ایران عذرخواهی کرد. نیکفر در اینباره گفت: «من از تمام مردم عزیز ایران عذرخواهی می‌کنم. من طرح را که دیدم، دستور جمع‌آوری‌اش را دادم و آن فردی که تاییدش کرده بود را توبیخ کردیم. از همه مردم عزیز عذرخواهی می‌کنم. ما همه برادریم زیر یک سقف. چنین پوسترهایی نباید طراحی شود. پوستر جایگزین هم طراحی و منتشر شد.»

همچنین نیلوفر اردلان سرمربی تیم زنان سپاهان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به خاطر این پوستر عذرخواهی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو