بیوگرافی پردیس پورعابدینی | زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی این بازیگر

بیوگرافی پردیس پورعابدینی | زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی این بازیگر


منبع: پلازا

4

1402/9/18

11:40


بیوگرافی پردیس پورعابدینی | زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی این بازیگر

پردیس پورعابدینی از بازیگران جوان کشورمان است که فعالیت هنری خود را در سال 1398 با سریال آقازاده کاری از بهرنگ توفیقی آغاز نمود. در این مقاله از وب‌سایت پلازا با بیوگرافی پردیس پورعابدینی همراه شما مخاطبان محترم هستیم.

پردیس پورعابدینی، این بازیگر تازه‌کار سینمای ایران برای فیلم غریب سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از ان خود نمود. وی در سال 1397 به عنوان هنرجو در آموزشگاه سینمایی مسعود کیمیایی دوره بازیگری را گذراند و سال 1399 برای فیلم خائن‌کشی مقابل دوربین کیمیایی ظاهر شد. چنانچه مایلید تا بیشتر با ابعاد زندگی شخصی این بازیگر آشنا شوید، تا انتها این مقاله را دنبال نمایید.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی پردیس پورعابدینی

در ادامه توجه شما را به اطلاعات شخصی این بازیگر جوان و مستعد جلب می‌نماییم که می‌توان به یکی از سوالات مهم در ذهن شما نظیر اینکه پردیس پورعابدینی چند سال دارد؟ پاسخ داده شود.

  • نام و نام خانوادگی: پردیس پورعابدینی (Pardis Pourabedini)
  • تاریخ تولد: 22 فروردین 1379
  • محل تولد: تهران
  • پیشه: بازیگر
  • شروع فعالیت: 1398 با نقش راضیه مقدم در سریال آقازاده
  • تحصیلات: دانشجوی رشته بازیگری در هنگام نگارش این مقاله
  • دروره بازیگری: 1397 در آموزشگاه مسعود کیمیایی
  • قد پردیس پورعابدینی: 173 سانتی‌متر
  • وضعیت تاهل: مجرد هنگام نگارش این مقاله
  • صفحه اینستاگرام پردیس پورعابدینی: pardis.pourabedini

زندگی خصوصی پردیس پورعابدینی

در این بخش از مقاله بیوگرافی پردیس پورعابدینی با زندگی شخصی از زمان تولد تا روابط کاری‌ این بازیگر جوان همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم‌.

زندگی خصوصی پردیس پورعابدینی

خانم پورعابدینی در بیست‌ودومین روز از ماه فروردین سال 1379 و در اوایل فصل زیبای بهار این سال در تهران به دنیا آمد. پدر پردیس، بابک پورعابدینی مهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار است و تنها یک خواهر به نام نسیم دارد. او در سن ۱۰ سالگی با تماشای فیلم هامون ساخته زنده‌یاد داریوش مهرجویی عاشق حرفه بازیگری شد. در سال 1397 زمانی که 18 ساله بود، هنرجوی کلاس‌های بازیگری آموزشگاه مسعود کیمیایی شد و در کنار آن فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد و تجربه‌های خوبی هم بدست آورد. پردیس در نمایشی برای جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه حضور داشت که نسیم ادبی او را برای حضور در نمایش قصه ظهر جمعه انتخاب کرد که در بهار 1398 به اجرا درآمد.

زندگی شغلی پردیس پورعابدینی

پردیس بازیگری را از تئاتر دانشجویی آغاز نمود و با نمایش قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی، حضور در این عرصه را به صورت حرفه‌ای برای نخستین‌بار تجربه نمود. جالب اینجاست که در یکی از شب‌های اجرای این نمایش بهرنگ توفیقی وی را جهت تست نقش راضیه مقدم (مانلی) برای سریال آقازاده به دفترش دعوت کرد. او پس از چند جلسه صحبت و تست در سال 1398 برای بازی در این نقش در سریال آقازاده انتخاب شد. بازی در این مجموعه تلویزیونی شهرت زیادی را برای پردیس پورعابدینی به ارمغان آورد.

در سریال آقازاده علاوه بر پردیس، بازیگرانی چون امیر آقایی، نیکی کریمی، سینا مهراد، دکتر مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم‌پور، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، محمدحسین لطیفی، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، کاوه خداشناس، سعید داخ، مسعود فروتن، سامیه لک، احسان امانی و زنده‌یاد امین تارخ به ایفای نقش پرداختند.

زندگی شغلی پردیس پورعابدینی

بنا به گفته خودش سختی نقش وی در سریال آقازاده اینجا بود که یک مانلی درونی و یک راضیه بیرونی داشت که کمی کار را برایش پیچیده می‌کرد که حامد عنقا و بهرنگ توفیقی برای ارتباط با نقش به پردیس کمک زیادی کردند. این بازیگر پیش‌تر قبل از ایفای نقش در سریال آقازاده تجربه بازی در یک فیلم کوتاه را در کارنامه هنری خود داشت.

سریال های پردیس پورعابدینی

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، پردیس پورعابدینی حرفه بازیگری در قاب تلویزیون را با سریال آقازاده تجربه نمود. وی پس از بازی ئر این مجموعه تلویزیونی پرمخاطب فعالیت خود را در حوزه سینما ادامه داد تا اینکه برای نقش اصلی سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا انتخاب شد. همکاری مشترک این دونفر پیش‌تر به سریال آقازاده می‌رسد، که نویسندگی آن را حامد عنقا بر عهده داشت.

از سریال سریال گناه فرشته تاکنون در هنگام نگارش این مقاله اطلاعات چندانی در دسترس نیست. در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون شهاب حسینی، بهروز رضوی، دکتر مهدی سلطانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی حضور دارند.

سالنام سریالکارگرداننقششبکه پخش
1398-1399آقازادهبهرنگ توفیقیراضیه مقدم (مانلی)نمایش خانگی
1402گناه فرشتهحامد عنقانمایش خانگی

فیلم های پردیس پورعابدینی

همان‌طور که عنوان شد، پردیس پورعابدینی بازیگری جلوی دوربین را پش از سریال آقازاده با بازی در یک فیلم کوتاه تجربه نموده بود. وی پس از بازی در آقازاده به شرت زیادی رسید و بازیگری خود را در حوزه سینما ادامه داد. او در سال 1399 با نقشی کوتاه مقابل دوربین استاد بازیگری خود مسعود کیمیایی برای فیلم خائن‌کشی حاضر شد.

فیلم های پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی در سال 1400 برای نقش اصلی زن فیلم غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی انتخاب شد. در این اثر سینمایی بازیگرانی چون امین حیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، ژاله صامتی، فرهاد شریفی، افشین سنگ چاپ، لادن ژاوه‌وند حضور داشتند. در همان سال پردیس در فیلم دیگری به نام بی‌مادر به کارگردانی سید مرتضی فاطمی نقش‌آفرینی داشت. این اثر سینمایی پس از اکران با نقدهای منفی منتقدان و مخاطبان مواجه شد و نظرات ضد و نقیضی دریافت نمود.

پردیس پورعابدینی در سال 1401 برای فیلم غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی به ایفای نقش پرداخت که بازی در این اثر، برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به ارمغان آورد. این فیلم روایتی از زندگی شهید محمد بروجردی است که در آن بازیگرانی چون بابک حمیدیان، رحیم نوروزی، مرحوم حسام محمودی، فرهاد قائمیان و مهران احمدی حضور داشتند.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

سالنام فیلمکارگردان
1399خائن‌کشیمسعود کیمیایی
1400غریزهسیاوش اسدی
1400بی‌مادرسید مرتضی فاطمی
1401غریبمحمدحسین لطیفی

تئاترهای پردیس پورعابدینی

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، پردیس بازیگری در عرصه تئاتر را با نمایش‌های دانشجویی آغاز کرد. سال 1398 در تئاتر دانشجویی ثمر روی توسط نسیم ادبی برای نمایش قصه ظهر جمعه انتخاب شد. در ادامه این مقاله به بررسی کارنامه هنری پردیس پورعابدینی در حوزه نمایش می‌پردازیم.

تئاترهای پردیس پورعابدینی

سالنام نمایشکارگردانمحل اجرا
1397شاید برای شما هم اتفاق بیافتدمریم ‌برزگرعمارت ‌نوفل‌لوشاتو
1398قصه ظهر جمعهنسیم ادبیعمارت ‌نوفل‌لوشاتو
1398قصه ظهر جمعهنسیم ادبیپردیس سپند-سالن شماره 2

با عکسی از پردیس پورعابدینی در نمایش شاید برای شما هم اتفاق بیافتد  این بخش از مقاله را به اتمام می‌رسانیم.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

جوایز و افتخارات پردیس پورعابدینی

در این بخش از مقاله بیوگرافی پردیس پورعابدینی به معرفی بررسی افتخارات و جوایز این بازیگر می‌پردازیم.

جوایز و افتخارات پردیس پورعابدینی

سالعنوانجشنواره
1399کاندید جایزه بهترین بازیگر زن در سریال تلویزیونی درام برای آقازادهجشن حافظ
1401برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غریبچهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

شایعات و حواشی پردیس پورعابدینی

به‌ طور کلی امروزه چه در ایران یا جهان همواره بازیگران و چهره‌های مشهور در معرض حواشی مختلفی خواه کذب یا درست مواجه بوده‌اند، که بازیگر جوانی چون پردیس پورعابدینی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از داغ‌ترین شایعات درباره این بازیگر می‌توان به عکس همسر پردیس پورعابدینی اشاره کرد که مدتی در رسانه‌های زرد و شبکه‌های اجتماعی مطرح بود. همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد این بازیگر جوان تاکنون ازدواج نکرده و در دوران مجردی به سر می‌برد.

شایعات و حواشی پردیس پورعابدینی

یکی از حواشی داغ درباره این بازیگر تیتر بی توجهی عجیب پژمان جمشیدی به پردیس پور عابدینی در مراسم اکران فیلم بی مادر در پردیس سینمایی شمیران بود، که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. در پی این مراسم شایعات عجیبی درباره اختلاف این بازیگر با پژمان جمشیدی مطرح شد که جملگی اخباری کذب بود.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو