راهنمای خرید فندک زیپو اصل + معرفی بهترین مرکز خرید زیپو

منبع: ساعد نیوز

3

1402/9/18

17:42


از آن جایی‌که ممکن است قصد خرید یک فندک زیپو اصلی را داشته باشید، نیاز دارید که تفاوت‌های فندک زیپو اصلی و تقلبی را به خوبی بدانید. به دلیل محبوبیت بالای این فندک ها، محصولات تقلبی زیادی نیز در بازار وجود دارند که تشخیص آنها از فندک های اصل ممکن است دشوار باشد.

فندک زیپو اصل ، یک نوع فندک جیبی با تکنولوژی فوق العاده است که در برابر باد و هوا مقاومت بی‌نظیری دارد. این فندک از بنزین به عنوان سوخت استفاده می‌کند و شهرت و محبوبیت خود را از دهه 30 میلادی بدست آورده است. طراحی شگفت‌انگیز فندک زیپو یکی از نکات مهم آن است. اندازه کوچک فندک زیپو امکان حمل در جیب شلوار، کیف باری، یا کیف دستی را فراهم می‌کند. فندک زیپو با اصالت، زیبایی و ویژگی‌های مقاومتی خود، توانسته است جایگاه ویژه‌ای به عنوان یکی از محصولات مورد علاقه‌ی کلکسیونر ها و طرفدارانی که به دنبال بهترین فندک‌ها در جهان هستند، کسب کند.

فندک زیپو اصل

از آن جایی‌که ممکن است قصد خرید یک فندک زیپو اصلی را داشته باشید، نیاز دارید که تفاوت‌های فندک زیپو اصلی و تقلبی را به خوبی بدانید. به دلیل محبوبیت بالای این فندک ها، محصولات تقلبی زیادی نیز در بازار وجود دارند که تشخیص آنها از فندک های اصل ممکن است دشوار باشد.

در ادامه چند راهکار ساده برای تشخیص اصل بودن یک فندک زیپو آورده شده است:

  • بررسی ظاهر فندک: فندک های زیپو اصل دارای ظاهری یکدست و با کیفیت هستند. بدنه آنها معمولاً از جنس برنج یا استیل ساخته شده و دارای آبکاری مقاومی است. درزهای بدنه و درپوش فندک نیز باید دقیق و تمیز باشند.

    • بررسی تاریخ تولید: تاریخ تولید فندک زیپو معمولاً در زیر بدنه آن حک شده است. این تاریخ به صورت دو رقمی برای سال و دو رقمی برای ماه تولید است. به عنوان مثال، تاریخ تولید 82-12 به معنای تولید فندک در سال 1982 ماه دسامبر است.

  • بررسی بارکد جعبه: جعبه فندک های زیپو اصل دارای بارکدی هستند که می توان با اسکن آن، اصالت فندک را بررسی کرد.

  • خرید از فروشگاه های معتبر: بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن فندک زیپو، خرید آن از فروشگاه های معتبر است. فروشگاه اینترنتی فندک آنلاین یک راه مطمئن و ایمن برای خرید فندک زیپو اصل بدون دغدغه است.

فروشگاه فندک آنلاین

فروشگاه فندک آنلاین انواع مدل‌های فندک زیپو از جمله طلایی، نقره ای، لیمیتد ادیشن، رپلیکا 1941، وینتیج، آرمورکیس، رنگی، برجسته و همچنین فندک‌های کلکسیونی و جدیدترین محصولات زیپو را عرضه می‌کند. همه فندک‌های زیپو در فندک آنلاین دارای گواهی اصالت هستند و می‌توانید خرید خود را با اطمینان انجام دهید. سفارش فندک‌ها معمولاً در مدت 2 تا 5 روز کاری به شما ارسال می‌شود. همچنین، در صورتی که در تهران هستید، می‌توانید از طریق پیک موتوری، حداکثر ظرف 4 ساعت، سفارش خود را درب منزل دریافت کنید.

فندک زیپو اصل

یکی از دغدغه های خریداران زیپو، خرید فندک زیپو اورجینال با کیفیت مناسب است. البته توجه کنید که اجناس با ارزش و با کیفیت از قیمت پایینی برخوردار نیستند و همین موضوع می تواند نشانه ای برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن فندک خریداری شده باشد؛ چرا که همانطور که گفته شد، تقریبا هر محصولی با شهرت جهانی، در معرض تقلب قرار گرفته است و شرکت zippo نیز با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و تولید فندک از این قاعده مستثنا نمی باشد. فندک های زیپو از بهترین متریال و با استاندارد های جهانی ساخته می شوند، با استناد بر شعار این شرکت :" It works or we fix it free " این فندک ها با ضمانت کیفیت به خریداران ارائه می شوند و شما می توانید با یکبار خرید فندک zippo تا سالیان سال از خرید فندک بی نیاز شوید.

قیمت فندک زیپو

فندک های Zippo با دوام و قابل پر کردن مجدد هستند و شما می توانید مادام العمر فندک zippo را همراه خود داشته باشید. همچنین با وجود طرح ها و رنگ های مختلف می توانید متناسب با بودجه خود، فندک مناسبتان را انتخاب کنید. فندک آنلاین با داشتن تنوع زیاد محصولات، مرجع کاملی برای انتخاب و خرید فندک زیپو است.
فروشگاه اینترنتی فندک آنلاین وارد کننده مستقیم فندک های زیپو است. شما میتوانید محصولات زیپو را با ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید. در نظر داشته باشید قیمت فندک های زیپو اصل از حداقل یک میلیون تومان شروع می شود و قیمت های کمتر نشان از تقلبی بودن این محصول خواهد بود.

بهترین مرجع برای خرید فندک زیپو

فروشگاه تخصصی فندک آنلاین در سال 1401 به صورت آنلاین فعالیت خود را در زمینه فروش فندک های زیپو آغاز کرد. تجربه تیم مدیریتی این وبسایت در کسب و کار های دیگر باعث شده خرید از این فروشگاه امری آسان و لذت بخش باشد. از طرفی فندک آنلاین فروشگاه تخصصی فندک زیپو می باشد، همین امیر باعث می شود که خیال شما از بابت اصل بودن و اورجینال بودن محصولات راحت باشد. نکته حائز اهمین برای خریدارن قیمت فندک زیپو اصل است. از آنجایی که فندک آنلاین وارد کننده مستقیم فندک های زیپو می باشد، شما میتوانید انواع فندک های زیپو را با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت ممکن در این فروشگاه خریداری نمایید. خرید از فندک آنلاین به واسطه درگاه های پرداخت بانکی معتبر انجام می شود و چالشی در این موضوع نیز با خریدار همراه نیست. بسته بندی های زیبای، ارسال سریع و تنوع محصولات از دیگر ویژگی های مثبت فندک آنلاین است. جهت خرید فندک زیپو از فندک آنلاین میتوانید به وبسایت این فروشگاه به نشانی fandakonline.com مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو