همجنسگرایی پیمان معادی در یک فیلم جنجال شد

منبع: شبونه

2

1402/9/22

23:27


پیمان معادی بازیگر سینما در یک فیلم سینمایی به نام دشمن با موضوع غیر اخلاقی بازی کرده است و  نقش همجنسگرا را بر عهده دارد نقشی که در نوع خود بسیار عجیب است و مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفته است داستان این سریال کاملا غیراخلاقی است و در مورد یک کشتی گیر است که به …

همجنسگرایی پیمان معادی در یک فیلم جنجال شد

پیمان معادی بازیگر سینما در یک فیلم سینمایی به نام دشمن با موضوع غیر اخلاقی بازی کرده است و  نقش همجنسگرا را بر عهده دارد نقشی که در نوع خود بسیار عجیب است و مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفته است

داستان این سریال کاملا غیراخلاقی است و در مورد یک کشتی گیر است که به دلیل همجنسگرایی از ایران به خارج از کشور مهاجرت میکند و این نقش را پیمان معادی بازی کرده است.

همجنسگرایی پیمان معادی در یک فیلم جنجال شد

به نظر میرسد پیمان معادی به همه ارزش های اسلامی و فرهنگی پشت کرده و دیگر از سینمای ایران کنار گذاشته شود او سابقه بازی در فیلم های پر بیننده ای همچون: درباره الی ، ابد و یک روز ، شیش و نیم متر و برادران لیلا را در کارنامه اش دارد.

پیمان معادی از خانواده‌ای ایرانی در سال 1349 و در شهر نیویورک آمریکا به دنیا آمد. اما پنج سال بعد به دلیل مشکلات مالی آن‌ها به ایران بازگشتند. پیمان علاقه خود به دنیای هنر را از زمان کودکی با نگارش شعرها و متن‌های کوتاه نشان داد. این بازیگر پس گذراندن دوران هنرستان، به تحصیل در رشته مهندسی متالورژی در دانشگاه آزاد کرج پرداخت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو