علت فوت مرتضی بیگی معلم چهارمحال و بختیاری + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/9/23

08:10


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، مرتضی بیگی و فوت مرتضی بیگی خراجی و بیماری مرتضی بیگی و بیوگرافی مرتضی بیگی و اخبار مرتضی بیگی و حواشی مرتضی بیگی و مرتضی بیگی کیست و مرتضی بیگی کجاست و چه خبر از مرتضی بیگی و مرتضی بیگی اهل کجاست و مرتضی بیگی در بیمارستان و علت مرگ مرتضی بیگی و درگذشت مرتضی بیگی در نم نمک.

علت فوت مرتضی بیگی معلم چهارمحال و بختیاری + بیوگرافی

درگذشت مرتضی بیگی خراجی معلم چهارمحال وبختیاری در سانحه تصادف

سه نفر از معلمان چهارمحال وبختیاری ظهر روز گذشته ، 21 آذرماه در مسیر شهرستان اردل به شهرکرد دچار سانحه رانندگی شدند و متأسفانه جان خود را از دست دادند.

علت فوت مرتضی بیگی معلم چهارمحال و بختیاری + بیوگرافی

علت فوت مرتضی بیگی معلم چهارمحال و بختیاری + بیوگرافی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، سه نفر از معلمان استان ظهر روز گذشته ، 21 آذرماه در مسیر شهرستان اردل به شهرکرد دچار سانحه رانندگی شدند که در این حادثه متأسفانه جان خود را از دست دادند.

افشین امیریان ، مدیرکل آموزش و پرورش استان این ضایعه اسفناک را به جامعه فرهنگیان استان ، دانش آموزان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت. در این پیام تسلیت آمده است :

«بسم الله الرحمن الرحیم 

 إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در آخرین روزهای پاییز و هم زمان با دهه فاطمیه(س) خبر عروج سه یار صدیق نظام تعلیم تربیت این دیار ، روان شادان «مرتضی بیگی» ، «سیدامیرحسین منافیان» و «علی امینیان» بر اثر سانحه دلخراش تصادف ، دل ها را اندوهگین خویش ساخت.

بر این اساس ، ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیزان سفر کرده به دیار باقی ، به نمایندگی از خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان ، مراتب همدردی و تعزیت خود را اعلام کرده و براین باور هستیم که هم نشینی با اولیا و بزرگان در پردیس الهی اجر این معلمان جاویدنام خواهد بود.

هجران این همکاران گران قدرمان را محضر خانواده های ارج مدار ایشان تسلیت عرض کرده و برای معلمان عزیز و دلسوزمان ، غفران الهی و برای بازماندگان اجر و صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستارم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو