چند پوستر جدید از فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شد

چند پوستر جدید از فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

180

1398/7/6

16:36


چند پوستر جدید از فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شد

به تازگی چند پوستر جدید از فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها: تیر خلاص) منتشر شده است که در ادامه می توانید آن ها را تماشا کنید. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چند پوستر جدید از فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها: تیر خلاص) منتشر شده است. در این پوستر ها شاهد برخی شخصیت های قسمت قبل هستیم و در بین آنها شخصیت های جدیدی نیز معرفی شده است. کارگردانی قسمت دوم فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ ها) را روبن فلیشر بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه Zombieland 2 برعهده پال ورنیک و رت ریس بوده است، که این دو پیش از این نیز فیلمنامه قسمت اول این فیلم را نوشته بودند. شما در ادامه شاهد این پوستر ها هستید:

داستان قسمت جدید باز هم حول محور چهار شخصیت اصلی فیلم ابتدایی خواهد بود؛ این مرتبه نیز این چهار شخصیت باید بتوانند در دنیای تغییریافته زامبی‌ ها زنده بمانند. جالب اینجا است که پس از گذشت چند سال، جمعیت زامبی‌ها کمتر شده است و همین موضوع باعث بی‌ حوصلگی شخصیت‌ های اصلی داستان می‌ شود. قسمت اول فیلم زامبی لند حدودا 10 سال پیش اکران شد و با بودجه 23.6 میلیون دلاری توانست فروش فوق العاده ای داشته باشد. این فیلم توانست در مجموع 102.4 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد و از طرفی دگیر نیز نمرات بسیار خوبی از منتقدان سینما دریافت کند. 

جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، زوئی دویچ در نقش مدیسون، اون جوگیا در نقش برکلی، لوک ویلسون و رزاریو داوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Zombieland: Double Tap حضور دارند. این فیلم در تاریخ 18 اکتبر 2019 (26مهر ماه 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو