کارگردان فیلم Blade Runner 2049 قصد ساختن سریالی جدید را دارد!

منبع: بلاکس آپ

150

1398/3/21

18:19


کارگردان فیلم Blade Runner 2049 قصد ساختن سریالی جدید را دارد!

دنی ویلنوو را که بیشتر برای کارگردانی فیلم های تحسین شده ای چون فیلم Prisoners و فیلم Arrival می شناسیم، قصد ساختن سریالی از کتاب «تلماسه» اثر فرانک هربرت را دارد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) کارگردان کانادایی فیلم‌ سینمایی Sicario (سیکاریو) و فیلم سینمایی Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) که پیش از این گفته شده بود مشغول بازسازی فیلم سینمایی Dune (تلماسه) اثر دیوید لینچ است، حال در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که او قصد ساختن سریال Dune: The Sisterhood (تلماسه: انجمن خواهری) را نیز دارد. این سریال قرار است برای سرویس تلویزیونی آنلاین برادران وارنر (WarnerMedia) تولید شود.

داستان تلماسه: انجمن خواهری‌ در دنیای رمان‌ های حماسی فرانک هربرت می‌ گذرد و از زاویه دید زنان مرموزی روایت می‌ شود که با عنوان «بن گزریت» شناخته می‌ شوند. آنها توانایی جسمی و ذهنی فوق‌ العاده دارند و وارد مناسبات قدرت ایمپریوم می‌ شوند که در نهایت آنها را به سیاره ناشناخته آراکیس می‌ کشاند که ساکنانش آن را تلماسه می‌ خوانند.

فیلمنامه قسمت اول سریال Dune: The Sisterhood (تلماسه: انجمن خواهری) توسط جان اسپاییتس نوشته شده است و ویلنوو طبق همین فیلمنامه قسمت اول را کارگردانی می کند. تهیه کنندگی این سریال برعهده برایان هربرت، بریان مریت و کیم هربرت خواهد بود.

فرانک هربرت «تلماسه» را در سال 1965 منتشر کرد که تبدیل به یکی از مهم‌ترین رمان‌ های تاریخ ادبیات علمی‌ - تخیلی شد‌ او پنج دنباله هم برای این داستان نوشت و بعد از او دو پسرش هم چندین داستان دیگر در ادامه این مجموعه نوشتند. رمان اول «تلماسه» در سال 1984 توسط دیوید لینچ به فیلم تبدیل شد. ویلنوو قرار است آن فیلم را با حضور بازیگرانی مانند تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکارسگارد و دیو باتیستا بازسازی کند و این فیلم 20 نوامبر 2020 اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو