راهنمای شما برای یک استایل زمستانی شیک در انتهای سال 2019

راهنمای شما برای یک استایل زمستانی شیک در انتهای سال 2019


منبع: زیبامون

540

1398/10/4

15:51


چگونه به کمد لباس های خود حال و هوای زمستانی بدهید؟ جواب این سوال رو در این بخش از زیبامون بخونید و با راهنمای عالی برای داشتن یک استایل زمستانی و شیک آشنا بشید!

راهنمای شما برای یک استایل زمستانی شیک در انتهای سال 2019

داریم وارد فصلی میشیم که برای فرار از سرما و هوای متغیرش نیازه همه به سراغ کاپشن ها, ژاکت ها, کلاه ها و لباسهای پشمیمون بریم. ولی خیلی ها وقتی این فصل نزدیک میشه نگران این میشن که چطوری قراره تیپ و استایلشون رو به طور معقولی با این شرایط اب و هوایی هماهنگ و همراه کنن. 

در این مقاله از زیبامون دات کام میخوایم با چند نکته اسون و اموزش یه ترند برای فصل زمستان کمکتون کنیم که امادگی لازم برای ورود به فصل جدید را پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

 

پنج تا نکته برای تغییر دادن حال و هوای کمدتون برای فصل زمستان

 

1.  شروع کنید و لباس زمستونی هاتون رو بیارید بیرون

این واقعیت که احتمالا همگیمون لباس زمستونی هامون رو جمع کردیم و یه جایی گذاشتیم یه چیز صد در صده. ولی حالا وقتشه که برید سراغشون و مرتبشون کنید تا راحتتر بتونید موقع پوشیدنشون به اینکه چطوری با سایر لباس هاتون ستشون کنید فکر کنید.

لباس های زمستونی اون لباسهایی هستند که معمولا اکثر ماها چندین سال نگهشون میداریم و ازشون استفاده میکنیم پس نیازه که بدونید چطوری خوب ازشون مراقبت کنید. اگه روی مارک لباستون اموزش داده شده چطوری شسته بشه حتما بهش توجه کنید و اگه دستور عمل خاصی هست حتما ازش پیروی کنید. تا هوا خیلی سرد نشده همه لباسهایی که میدونید قراره استفاده کنید رو مرتب توی کمدتون جا بدید و میتونید برای استفاده راحتتر کنار ژاکت ها و پالتوها چیزی رو که احتمالا قراره کنارش بپوشید رو هم قرار بدید. ممکنه یهو هوا سرد و برفی بشه و اون وقت مسلما نمیخواید با دردسر پیدا کردن لباس هاتون مواجه بشید.

 

استایل زمستانی

 

2. یه لیست کوچولو از لباسهایی که ندارید و نیاز دارید تهیه کنید

وقتی فصل سرما میرسه قیمت لباسهای گرم و مناسب فصل خیلی سریع بالا میره و هرچی هم بگذره بالاتر میره. قبل از اینکه شرایط بحرانی تر بشه. کمدتون رو چک کنید و ببینید چه مواردی لازم دارید.

فراموش نکنید وقتی حرف از خرید لباس زمستونی میشه شما باید به کیفیت لباس بیشتر از زیباییش اهمیت بدید. یه پالتوی زیبا خوش تیپتون میکنه اما ایا برای برف و سوز سرد هم مناسب هست؟

موقع خرید حتما به اینکه چقدر اون لباس میتونه گرمتون کنه و دوام داشته باشه حتما توجه کنید. اینکه چه چیزی نیاز دارید مهم ترین از اینه که چه چیزی دلتون میخواد. سرمای هوا شوخی بردار نیست پس منطقی تصمیم بگیرید.

 

لباس های زمستانی

 

3.  لباس های مختلف رو توی بخش های مختلف کمدتون جا بدید

یکی از مشکلات لباس زمستونی اینه که زیادی جا میگیرن و بخش زیادی از فضای کمد و جالباسیتون رو اشغال میکنند. وقتی موقع استفاده ازشون میشه هم کلی بهم ریختگی ایجاد میکنند. اما این فقط در صورتیه که شما خوب مرتبشون نکرده باشید.

شال و کلاه ها و لباس های کوچیکتر مثل جوراب های پشمی و یا دستکش هاتون رو کنار هم قرار بدید و لباس های فضاگیر تر مثل سوییشرت ها و ژاکت ها رو برای دسترسی اسونتر پیش هم بذارید. هرچی لباس هاتون بزرگتر و جاگیر تر هستند سعی کنید تو نقاط متفاوت قرارشون بدید تا وقتی میخواید برشون دارید نظم کمدتون به هم نخوره.

 

4. توی کمدتون جا باز کنید

حالا که زمستون شده, لباس های نازکتون, تاپ ها و مانتوهای تابستونی و شال های نازک دیگه قرار نیست به کارتون بیان و قراره فقط تو دست و پا باشن، همشون رو جمع کنید و تو یه نقطه مجزا قرارشون بدید تا کمدتون جا برای حس و حال زمستونی باز کنه.

همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم و خودتون هم میدونید لباسهای زمستونی سنگین و جاگیر هستند و یه کمد اشفته و شلوغ هم توی روند تعویض لباس و هم توی حس و حالتون تاثیر منفی میذاره. روان شناس ها میگن برای مرتب کردن ذهنت, ابتدا باید کمدت رو مرتب کنی. پس اگه میخواید زمستون ارومتری داشته باشید سریع لباس های تابستونیتون رو جمع کنید و کمدتون رو جا دارتر کنید.

 

استایل زمستانی شیک

 

5. خودتون رو با ترکیب کردن لباس های زمستونیتون مسلح کنید

حالا میرسیم به مهم ترین بخش اماده شدن برای استفاده از لباس های زمستونی و اونم روش ست کردن و دست پیدا کردن به تیپ مورد نظرتونه. با اینکه هوا سرد شده و در نتیجه استایل خوب داشتن سخت تر, اما فقط اگه یه کم سلیقه و انگیزه و البته خلاقیت به خرج بدید میتونید توی زمستون هم خوش تیپ و با استایل باشید.

جین هاتون رو کنار نذارید و بذارید به تیپتون جلوه بدن. با بوت هاتون مچشون کنید تا شیک تر به نظر برسید. لباس هاتون رو با هم ست کنید و بپوشید تا تیپ هاتون یکنواخت نشه. اگه تعداد محدودی پالتو دارید کنارش از بوت ها و شلوارهای مختلف استفاده کنید تا استایلتون تنوع داشته باشه.

 

ترند هایی که این زمستون باید بین لباس هاتون قرار بدید

 

روسری ها و شال های مناسب:

 

روسری بزرگ

 

با اینکه اکثر خانوم ها تو این فصل به سمت کلاه رو میارند اما هیچ وقت تاثیر یه روسری یا شال زیبا روی استایلتون رو دست کم نگیرید. اگه میخواید هم زمان که مناسب فصل لباس پوشیدید کلاسیک بودن تیپتون رو هم حفظ کنید یه روسری ابریشمی خوب اینکار رو براتون به راحتی انجام میده.

روسری ها ابریشمی جلوی نفوذ باد رو میگیرن و روسری های پنبه ای گرم و نرم نگهتون میدارن. مهم نیست چه رنگ و یا چه طرحی رو انتخاب میکنید یا دوست دارید کنار شال یا روسریتون کلاه هم استفاده کنید. این موارد به شدت برای داشتن یه ظاهر مقبول و شیک در فصل سرما ضروری هستند.

 

بوت ها و نیم بوت های سبک غربی

 

بوت زمستانی

 

وقتی هوا شروع به سرد شدن میکنه وقتشه که برید سراغ چکمه هایی که شما رو یاد فیلم های وسترن قدیمی میندازن. این مدل چکمه ها قابلیت این رو دارند که استایل شما رو درجا زیر و رو کنند و بهش یه فضا و حس و حال جدید بدن. در سال 2019 دیگه این چکمه ها ازاردهنده هم نیستن و جوری طراحی شدن که پاهاتون حسابی توشون گرم و نرم و راحت باشه.

برای انتخاب مدلی که دوست دارید دست و بالتون هم حسابی بازه چون بازار پر از این سبک چکمه ها و بوت هاست. اگر هم زیاد ایده چکمه هایی که تا زانوهاتون میرسن براتون جالب نیست همیشه میتونید برید سراغ نیم بوت هایی که تقریبا تمام قابلیت های موجود در بوت ها رو تو خودشون جا دادن. خوبی بوت ها و نیم بوت ها اینه که خیلی راحت میتونید با انتخاب مدل مورد نظرتون تیپتون رو کلاسیک یا امروزی کنید.

 

ژاکت ها و کت های کوتاه

 

ژاکت و کت زمستانی زنانه

 

هرچی زمان میگذره میزان استفاده خانوم ها از کت کمتر میشه اما همه فراموش کردن که کت ها اون تیکه بی نظیری از لباس هستند که به شخصی که انتخابشون کرده یه تیپ به شدت متفاوت و خاص رو هدیه میکنند.

یه کت شیک و ساده با لایه داخلی گرم میتونه بهتون کمک کنه با اعتماد به نفس و اماده توی زمستون از خونه بیرون بزنید. ژاکت های پشمی و پنبه ای هم یکی دیگه از مواردی هستند که میتونند به تیپ زمستونیتون جلوه جدیدی بدن.

 

انواع بافت ها

 

لباس بافت

 

برای اکثر افراد بافت ها یاداور لباس های بافتنی ای هستند که مادر بزرگ یا مادرشون براشون میبافت و حس نوستالژیکی دارند. این حس و حال بی نظیری که بافت ها همیشه همراه خودشون دارند باعث میشه یه ایتم همیشگی توی کمد های زمستونی خیلی از خانوم ها باشند.

مهم نیست چه استایلی دارید, کلاسیک یا کژوال و یا رسمی. همیشه میتونید توی تیپتون یه جا برای یه بافت شیک پیدا کنید. بافت ها گرم و نرم هستند و اسون میشه ازشون استفاده کرد. نسبت به سایر لباس های زمستونی ارزون تر هم هستند. همیشه میتونید اونها رو زیر پالتو و ژاکت هاتون بپوشید و وقتی زیادی گرمتون شد لایه اولی رو دربیارید. میتونید تو هر طرح و رنگی پیداشون کنید و با هر چیزی که خواستید ستشون کنید.

بافت ها اون بخش جادویی توی لباس های زمستونی هستند که همه چی رو اسونتر میکنند و تیپتون رو چند سطح بالاتر میبرند. میتونید ازشون توی محیط خونه و مهمونی ها استفاده کنید و حتی تو محل کار هم ازشون کار بکشید. یه بافت خوب همه این قابلیت ها رو با هم داره.

 

پالتوهای اور سایز و سایز بزرگ

 

پالتو اورسایز

 

این مدل پالتوها چند سالی میشه که بین طرفداران مد جایگاه خاصی پیدا کردند و یکی از ترند های اصلی زمستونی رو تشکیل میدن. ترند جدید لباس ها در زمستان روی راحت بودن اونها تاکید ویژه ای داره که پالتوهای اور سایز تو این زمینه حرف اول رو میزنند.

اگه قد بلند نیستید باید پالتویی رو انتخاب کنید که قدش تا زیر زانوتون برسه و بیشتر نباشه و کنارش از یه بوت مناسب کمک بگیرید که زیاد کوتاه به نظر نرسید. اگه پاشنه بوتی که انتخاب کردید بلند باشه هم اپشن انتخاب یه پالتوی بلندتر رو هم دارید. از رنگ های خنثی استفاده کنید تا بتونید راحت با همه چی ستشون کنید و جنسی رو انتخاب کنید که سبک باشه و وزن زیادش خسته اتون نکنه.

 

امیدواریم راهنمای استایلی که براتون گذاشتیم کمک خوبی بهتون بکنه و باعث بشه تیپ زمستونی متفاوتی رو امسال تجربه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو