همسر بهرام رادان , فیلم های بهرام رادان

یکی از بازیگران مرد مشهور ایرانی بهرام رادان است که همه ما فیلم های بهرام رادان را به خاطر داریم. بخصوص بهرام رادان در سنتوری برای همه مخاطبان و برای دنیای سینما ماندگار شد و به خاطر آن جایزه هم دریافت کرده است.

در این مقاله از پارسی نو به بیوگرافی بهرام رادان پرداخته ایم و در مورد این که آیا او ازدواج کرده است یا نه و در مورد بهرام رادان و همسرش مجموعه اطلاعاتی کامل را گردآوری کرده ایم. در این مقاله آدرس پیج اینستاگرام بهرام رادان را هم آورده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی کامل بهرام رادان

بهرام رادان یکی از بازیگران مرد مشهور ایرانی است که در تاریخ ۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده است. او علاوه بر هنرپیشگی در سایر فعالیت های هنری هم سابقه دارد. از جمله او خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. او در یک آلبوم موسیقی با نام روی دیگر کار خوانندگی کرده‌ است.

بهرام رادان یکی از هنرمندانی است که با افراد سرشناسی همکاری داشته است. از جمله او در فیلم‌ های کارگردان مشهور ایرانی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم ‌مسیحی و رخشان بنی‌اعتماد نقش آفرینی کرده است.

بهرام رادان از سال ۱۳۷۸ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه موسیقی کشورمان مشغول به فعالیت است. گفتنی است که بهرام رادان در خارج از کشور زندگی می کند. اما خودش گفته است که سعی می کند در تعطیلات و اعیاد خودش را به خانواده اش برساند.

تحصیلات بهرام رادان

بهرام رادان دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی است. او فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی است.


ازدواج بهرام رادان

این بازیگر مرد معروف ایرانی ازدواج نکرده است و هنوز مجرد است. بسیار از سایت ها و مجلات خبری در مورد همسر بهرام رادان مطالبی را منتشر کرده اند که همه شایعاتی بیش نیستند.

بهرام رادان ویکی پدیا , بهرام رادان کیست

خانواده بهرام رادان

این بازیگر دارای یک خانواده ۶ نفره است. او دو خواهر و یک برادر دارد. رادان اصالتا اصفهانی است. او فرزند آخر خانواده است. مادر بهرام رادان مهین دخت سهامی نام دارد و دبیر بازنشسته است و پدر بهرام رادان هم رضا رادان نام دارد که او هم سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب است.

خواهر بزرگ بهرام رادان ژیلا نام دارد و در ایران زندگی می کند. خود بهرام و دیگر خواهر و برادر او در خارج از کشور زندگی می کنند. برادر بهرام رادان شهرام رادان نام دارد و پزشک طب سوزنی است و همانطور که گفتیم در ایران زندگی نمی کند.

حوزه علایق بهرام رادان

بهرام رادان به شدت فوتبال ی است و طرفدار سرسخت تیم استقلال است. او به موسیقی سنتی علاقه ای ندارد به حدی که نام چند آهنگ سنتی را در ذهن ندارد و در مورد این عدم علاقه گفته است که اصلا موسیقی و فیلم توام با غم را دوست ندارم.

او در مورد غذای مورد علاقه اش گفته است که من دستپخت مادرم را بسیار دوست دارم و غذای مورد علاقه ام هم قورمه سبزی بدون لوبیا است.

کافه بهرام رادان + آدرس

بهرام رادان در کنار فعالیتهای هنری کارهای دیگری را هم به عنوان شغل دوم دارد. از جمله این که او کافه دار است. نام کافه او کافه ویونا است. کافه ویونا در ایران به حالت زنجیره ای هستند و رادان مدیر یکی از این زنجیره ها است که در پاسداران واقع است و دکوری مانند دکور سایر شعبه ها دارد و سیگار کشیدن هم در آن ممنوع است!

بهرام رادان چگونه بازیگر شد؟

او در مورد این که چطور بازیگر شده است این گونه گفته است که بعد از انجام خدمت سربازی مانند همه افراد دیگر به دنبال کار گشتم تا این که به یک آگهی کلاس های بازیگری برخوردم. این آگهی مربوط می شد به کلاس های بازیگری هیوا فیلم بود و با آنها تماس گرفتم و در کلاس ها شرکت کردم. او گفته است بعد از یک هفته از حضور در کلاس ها فرم انتخاب بازیگر برای یک فیلم سینمایی را پر کردم. همینطور ادامه داده است که در کلاس بانو ثریا قاسمی فیلمنامه فیلم سینمایی شور عشق را به من دادند تا روی نقش «کیان» تمرکز کنم. بهرام رادان گفته است که تصور می کرده یکی دو تا دیالوگ بیشتر ندارد غافل از این که نقش «کیان» یکی از دو نقش اصلی این فیلم بود.

به این ترتیب رادان هم از جمله هنرمندانی است که از طریق شرکت در دوره های بازیگری موفق شده است تا به این عرصه وارد شود. او فعالیت در زمینه بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و پس از سپری کردن دوره آموزشی در آموزشگاه هیوا فیلم استارت زد و در همان سال ۷۸ برای بازی در فیلمی به نام «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس دعوت شد. این کار اولین فیلم سینمایی بهرام رادان به شمار می رود.

استعدادهای هنری رادان باعث شد تا با نقش آفرینی در فیلم شور عشق برای مخاطبان معرفی شود. استعداد و توانایی او با بازی در فیلم های دیگر ادامه دار شد و توانست تا فوت و فن های این حیطه را به خوبی یاد بگیرد و به حدی پیشرفت کرد که موفق شد تا در چهارمین نقش آفرینی خود در فیلم سینمایی آواز قو نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شود. بهرام رادان موفق شد تا دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد برای بازی در فیلم ‌های سینمایی شمعی در باد و سنتوری از آن خود کند.


حواشی بهرام رادان

حاشیه اظهار نظر بهرام رادان در مورد همجنسگرایان

این بازیگر به دنبال قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در کنگره آمریکا  برای مدتی به عنوان طرفدار همجنس گرایان حاشیه هایی برای خود درست کرد چرا که او به دنبال این اتفاق در آمریکا در صفحه توئیتر خود اهمیت این قانون را به اندازه لغو قانون برده‌ داری یک رویداد تاریخی تلقی کرد!

اینستاگرام بهرام رادان , تلگرام بهرام رادان

اما پس از چند روز از انتشار این توییت بهرام رادان با ایجاد فشارهای امنیتی و ارسال احضاریه‌ ها و چاپ مداوم مطالبی بر علیه بهرام رادان در روزنامه کیهان او مجبور به نوشتن یک نامه خطاب به مدیر مسئول روزنامه کیهان شد و سپس توئیت خود در این مورد را هم حذف کرد. بسیاری از مخاطبان او این اقدام بهرام رادان را فشارهای امنیتی بر علیه او دانستند.

به شهرت رسیدن بهرام رادان

نقش آفرینی بهرام رادان در دومین فیلم سینمایی اش به نام آواز قو در سال ۱۳۷۹ بعد از وقوع تحولات سیاسی اصلاحات در نظر کاربران دیده شد به گونه ای که او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در آن کرد. همچنین به شهرت رسیدن بهرام رادان به خاطر  بازی در فیلم سینمایی شمعی در باد به کارگردانی پوران درخشنده هم بود. بازی در این فیلم در سال ۱۳۸۲ باعث شد تا موفق شود سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از ان خود کند.

اوج موفقیت بهرام رادان به نقش آفرینی او در فیلم سینمایی سنتوری به کارگردانی داریوش مهرجویی بر می گردد. علی سنتوری نقشی بود که بهرام رادان در سال ۱۳۸۵ در فیلم سنتوری بازی کرد این نقش یکی از نقش های ماندگار تاریخ سینمای ایران است و در ذهن همه مخاطبان باقی مانده است.

بهرام رادان در المپیک ۲۰۱۸

رادان در زمینه ورزش هم فعالیت داشته است. از جمله او در سال ۲۰۱۷ مشعل بازی ‌های المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ را در شهر سئول کشور کره حمل کرد. او درباره این تجربه خود گفت که: «خوشحال است که موفق شده است تا مشعل المپیک را حمل ‌کند». بهرام رادان این کار را برای خودش یک لحظه تاریخی دانسته است که حس بسیار خوبی در آن لحظه داشته است. در پایان او برای ورزشکاران ایران در این مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است که سامسونگ موبایل به عنوان حامی رسمی المپیک پیونگ چانگ سال ۲۰۱۸، برای نخستین بار افراد را برای حمل مشعل المپیک زمستانی انتخاب کرد.

بهرام رادان سفیر برنامه جهانی غذا

این بازیگر ایرانی در سال ۱۳۸۹ موفق شد تا به عنوان نخستین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی انتخاب شود.


بهرام رادان در کانادا

این بازیگر مرد ایرانی مدتی را در کانادا زندگی کرده است و در این مورد گفته که در مدت زمانی که کانادا اقامت داشتم، به مدت شش ماه متد اکتینگ آکادمیک را طی کردم، بخصوص در تئاتر با یادگیری روشهای حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی که مانند یک سد و مانع بزرگ در زندگی من بود، قصد داشتم تا آن را بشکنم و خدم بر این اعتقاد هستم که این مانع را از جلوی پای خودم برداشته ام.

بهرام رادان در کانادا یک فیلم مستند به نام رویای شهر را ساخته است.

عکس بهرام رادان , بهرام رادان در جشنواره فجر

 بهرام رادان در عرصه مدلینگ

این بازیگر برای مدتها در قالب مدل برای شرکتهای تجاری کار کرده است و خودش در این مورد گفته است که نخستین برندی که به من پیشنهاد مدل شدن در شرکت شان را داد شرکت ال جی بود که با یک رقم خوب با آنها قرارداد بستم.

بهرام رادان بعد هم با نیمانی کاری تجاری انجام دادم و بعد از آن هم برای یک شرکت امور مخابراتی کار تبلیغات انجام داده است و تا زمان ممنوع شدن فعالیت هنرمندان در این عرصه حضور پررنگی داشته است.

گفتنی است که بهرام رادان کار تجاری در قالب مدل برای برند چرم مشهد را هم در کارنامه کارهای تجاری خود دارد.

اینستاگرام بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر و خواننده خوب کشورمان است که از طریق شبکه های اجتماعی از جمله از طریق اینستاگرام با هواداران خود در ارتباط است. آدرس اینستاگرام بهرام رادان bahramradan است که میتوانید با فالو کردن پیج این هنرمند از او حمایت کنید و در ضمن از جدیدترین ها در باره او مطلع شوید.


فیلم شناسی بهرام رادان

فیلم های سینمایی بهرام رادان

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی آواز قو به کارگردانی سعید اسدی در سال ۱۳۷۹

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی طلوع تاریک به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال ۱۳۸۰

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی ساقی به کارگردانی محمدرضا اعلامی در سال ۱۳۸۰

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی گاوخونی به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۸۱

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی عطش به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال ۱۳۸۱

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال ۱۳۸۱

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی شمعی در باد به کارگردانی پوران درخشنده در سال ۱۳۸۲

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۸۲

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی گیلانه به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب در سال ۱۳۸۲

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی رستگاری در هشت و بیست دقیقه به کارگردانی سیروس الوند در سال ۱۳۹۳

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی ازدواج صورتی به کارگردانی منوچهر مصیری در سال ۱۳۸۳

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی حکم به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۸۴

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی تقاطع به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال ۱۳۸۴

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی خون بازی به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب در سال ۱۳۸۵

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی سنتوری به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال ۱۳۸۵

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی کنعان به کارگردانی مانی حقیقی در سال ۱۳۸۶

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی بی پولی به کارگردانی حمید نعمت الله در سال ۱۳۸۷

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی کارناوال مرگ به کارگردانی حبیب الله کاسه ساز در سال ۱۳۸۷

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی زادبوم به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال ۱۳۸۷

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی راه آبی ابریشم به کارگردانی محمد بزرگ نیا در سال ۱۳۸۷

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی تردید به کارگردانی واروژ کریم مسیحی در سال ۱۳۸۷

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی تهران ۱۵۰۰ به کارگردانی بهرام عظیمی در سال ۱۳۸۸

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی آدمکش به کارگردانی رضا کریمی در سال  ۱۳۸۸

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی یکی از ما دو نفر به کارگردانی تهمینه میلانی در سال ۱۳۸۹

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی پل چوبی به کارگردانی مهدی کرم پور در سال ۱۳۹۰

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۹۲

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی تراژدی به کارگردانی آزیتا موگویی در سال ۱۳۹۲

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی در سال ۱۳۹۳

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۳

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضان زاده در سال ۱۳۹۴

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی پولاریس به کارگردانی سودابه مرادیان در سال ۱۳۹۴

بهرام رادان در رقص روی شیشه

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی بارکد به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۴

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده در سال ۱۳۹۵

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی چهار راه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۶

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۹۷

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی سونامی به کارگردانی میلاد صدر عاملی در سال ۱۳۹۷

بازی بهرام رادان در فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی در سال ۱۳۹۷

بهرام رادان در نمایش خانگی

بازی بهرام رادان در رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه در سال ۱۳۹۷

آثار مستند بهرام رادان

حضور بهرام رادان در مستند من ناصر حجازی هستم به کارگردانی امیر رفیعی در سال ۱۳۹۴

تئاترهای بهرام رادان

حضور در کنسرت نمایش سی کار همایون شجریان و سهراب پورناظری در سال ۱۳۹۶

جوایز و افتخارات بهرام رادان

دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم آدمکش به کارگردانی رضا کریمی از نخستین دوره جشنواره فیلم بین المللی لاداخ هندوستان.

دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم شمعی در باد به کارگردانی پوران درخشنده از جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال ۱۳۸۲